آینده موفقیت محتوا اجتماعی است
وبلاگ

آینده موفقیت محتوا اجتماعی است

در اینجا یک چالش وجود دارد: Google “SEO RFP”. روی نتایج کلیک کنید و به من بگویید چقدر شبیه هستند.

ما همان کاری را که هر سئوی دیگری انجام دادیم: پرسیدیم، “کدام کلمات از نظر موضوعی مرتبط هستند؟” رقبای من چه موضوعاتی را از دست دادند؟ » چگونه آنها را بپوشم؟ و “چگونه می توانم همه چیز را کمی بهتر از آنها انجام دهم؟”

سپس آنها همین کار را انجام می دهند و تبدیل به چرخه شکست دادن محتوای متوسط ​​با محتوای متوسط ​​​​کمی کمتر می شود.

وقتی به محتوای سطح بالای ما نگاه کردم، احساس ناراحتی کردم. بله، طبقه بندی شده بود، اما در مقایسه با هر چیز دیگری که طبقه بندی شده بود، چندان مفید نبود.

رتبه بندی وظیفه در دست نیست. این فقط یک پروکسی است.

چرا یک کلمه کلیدی با رتبه بالا باعث ناراحتی من می شود؟ آیا این همه کار لعنتی انجام نمی شود؟ نه برای من. کار در دست کمک به آموزش افراد است و رتبه بندی محصول فرعی این موفقیت است.

من به محتوای خودمان نگاه کردم و خودم را جای یک محقق قرار دادم نه یک سئو. من به چهار رتبه برتر نگاه کردم و به این نتیجه رسیدم که محتوای ما ساده به نظر می رسد، تقریبا ChatGPT. قابل پیش بینی بود، قابل تکرار بود، و فاقد برداشت های داغ و تند بود.

بنابراین 80 درصد از محتوا را حذف کردم و 38 سوالی را که در صورت استخدام سئوکار می پرسیدم جایگزین آن کردم. من 25 سال است که یک SME هستم و می دانم که در این دوران پرتلاطم به دنبال چه چیزی خواهم بود. می‌خواستم سوالاتی را که در هیچ رتبه‌ای که در ده رتبه اول وجود نداشت، بنویسم. این یک ریسک بود، چرا؟ زیرا از نظر معنایی، من برخلاف آنچه گوگل احتمالاً انتظار داشت در این موضوع ببیند، حرکت می‌کردم. آن زمان بود که مایک کینگ در مورد کسب اطلاعات به من گفت. اگر اطلاعات جدیدی در اختیار گوگل قرار دهید، سیگنال های رتبه بندی را به شما افزایش می دهد. شاید بیرون آمدن از اقیانوس شباهت + برخی سیگنال های اجتماعی بتواند علاوه بر کار سنتی سئو، عاملی کلیدی در بهبود رتبه بندی باشد.

  Everything SEOs Need to Know at This Point

چه چیزی ارزش بیشتری دارد؟

ده بازدید از پست RFP سئو من از طرف افراد به محتوای من از طریق یک گروه منبع خصوصی WhatsApp یا گروه LinkedIn؟

صد نفر به همان محتوا از جستجو؟

من مجبور شدم تماس بگیرم و حاضر بودم رتبه‌بندی را از دست بدهم (که ترافیک پایینی ایجاد می‌کند اما ترافیک بسیار قابل توجهی ایجاد می‌کند) تا چیزی بنویسم که وقتی مردم آن را می‌خوانند، به اندازه کافی درباره آن فکر می‌کنند تا آن را در ایمیل‌ها، گروه‌ها و غیره به اشتراک بگذارند .

SMEs به عنوان وسیله ای برای دسترسی به محتوای قابل توجه؟

من به معنای واقعی کلمه از خودم پرسیدم: “ویل، اگر یک شرکت سئو را استخدام کنید از خود چه می پرسید؟” سپس 6-8 ساعت ریف زدم و چت های زیادی با ChatGPT داشتم. من از ChatGPT خواستم که مرا به گونه‌ای دیگر فکر کند. چیزهایی مانند “چه چیزی بیشترین ارزش را ایجاد می کند؟” » من هرگز خودم را به “حجم جستجو چقدر است” محدود نکردم، من با ریف ها شروع کردم.

اگر قرار بود رتبه‌ام را از دست بدهم، باید آن را از نظر اجتماعی تبلیغ می‌کردم تا مردم بدانند که وجود دارد. اگر به آن مسیر بروید، این هم باز ، قفل بود. کار درست است، شما اکنون به افزایش های رسانه های اجتماعی تکیه خواهید کرد، بنابراین بسیار مهم است که دلیلی برای به روز رسانی آن داشته باشید و آن را دوباره در رسانه های اجتماعی قرار دهید.

اکثر “مشترکین” من به دنبال خدمات سئو نیستند زیرا خودشان بازاریاب دیجیتال هستند. بنابراین من انتظار نداشتم این پست از HUGLEY خارج شود، اما با توجه به محتوای آن، از اینکه چقدر خوب عمل کرد و چقدر از افراد واقعی درگیر شد، شوکه شدم.

  How To Measure Customer Acquisition Cost (with Examples)

منبع: https://moz.com/blog/future-of-content-success