بهترین های Ahrefs Digest: مارس 2024
وبلاگ

بهترین های Ahrefs Digest: مارس 2024

هر هفته اخبار سئو، مطالب جالب و مقالات جدید را در خبرنامه خود، Ahrefs’ Digest به اشتراک می گذاریم.

اگر شما یکی از 280000 مشترک ما نیستید، مطالعه عالی را از دست داده اید!

در اینجا خلاصه ای سریع از موارد دلخواه شخصی من در ماه گذشته آمده است:

بهترین های مارس 2024

چگونه 16 شرکت بر نتایج جستجوی گوگل در سراسر جهان تسلط دارند؟

نویسنده: گلن آلسوپ

tl;dr

تحقیقات گلن نشان می دهد که تنها 16 شرکت که نماینده 588 برند هستند، 3.5 میلیارد (بله، میلیارد!) کلیک ماهانه از گوگل دریافت می کنند.

16 شرکتی که 3.5 میلیارد کلیک ماهانه از گوگل روی 588 برند دریافت می کنند

غذای آماده من

گلن در این گزارش ایده‌های واقعاً ملموسی را برجسته کرده است، مانند این واقعیت که بسیاری از مارک‌های غالب در جستجو در حال اضافه ، بیوگرافی مینی نویسنده هستند.

نمونه ای از بایوس های کوچک نویسنده در The Vergeنمونه ای از بایوس های کوچک نویسنده در The Verge

این ایده از نظر UX و بخور من قبلا آن را به تیم ارائه کرده ام و آن را در وبلاگ خود پیاده سازی خواهیم کرد.

چگونه گوگل سایت های مستقلی مانند سایت ما را می کشد

نویسندگان: ژیزل ناوارو، دنی اشتون

tl;dr

نشریات بزرگ وارد بازی وابسته شده‌اند و فهرست‌های «بهترین‌ها» را در همه چیز زیر آفتاب منتشر می‌کنند. و حتی اگر آنها اغلب محصولات را به طور کامل آزمایش نمی کنند، آنها بر رتبه بندی گوگل تسلط دارند. ژیزل و دنی می‌گویند نتیجه این است که سایت‌های نقد واقعی آسیب می‌بینند و گوگل به سرعت تنوع محتوا را از دست می‌دهد.

  Google SGE به 120 کشور گسترش می یابد و در عین حال سؤالات بعدی جدید، کمک ترجمه هوش مصنوعی و تعاریف بیشتر را اضافه می کند.

غذای آماده من

من خیلی با سایت های مستقل همدردی دارم. برخی از آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند، اما متأسفانه با هزاران نفر دیگر که از ارسال هرزنامه خوشحال هستند، جمع می‌شوند.

ترافیک تخمینی جستجو به سایت دنی و ژیزل پس از به‌روزرسانی ماه مارس گوگل کاهش یافت.ترافیک تخمینی جستجو به سایت دنی و ژیزل پس از به‌روزرسانی ماه مارس گوگل کاهش یافت.
ترافیک تخمینی جستجو به سایت دنی و ژیزل پس از به‌روزرسانی ماه مارس گوگل کاهش یافت.

می دانم شنیدنش سخت است، اما حقیقت این است که گوگل از داشتن سایت های بزرگ در SERP بیشتر سود می برد تا از تنوع. در واقع، نتایج برندهای بزرگ احتمالاً با آنچه کاربران واقعاً می خواهند مطابقت دارد. به طور کلی، مردم ترجیح می دهند از Walmart یا ALDI خرید کنند تا یک فروشگاه محلی یا بازار کشاورز.

با این حال، من با اکثر افراد موافقم که فوربس (با مدل مشکوک مشارکت کننده اش) مشارکت در کلاهبرداری و روزنامه نگاری بد) نباید اینقدر سخاوتمندانه پاداش داده شود.

انجمن‌های گفتگو بر 10000 نتیجه جستجوی بررسی محصول تسلط دارند

نویسنده: گلن آلسوپ

Tl;dr

گلن 10000 کلمه کلیدی “بررسی محصول” را تجزیه و تحلیل کرد و کشف کرد که:

  • ویژگی SERP «بحث‌ها و انجمن‌ها» در 7702 مورد (77 درصد) وجود داشت.
  • Reddit در 97.5 درصد آنها حضور داشت.
  • در حال حاضر 51 درصد از موضوعات رتبه‌بندی شده برتر Reddit، هرزنامه را به عنوان نظر برتر خود دارند.

غذای آماده من

پس از تبلیغات سنگین گوگل از Reddit که با به‌روزرسانی اصلی سال گذشته شروع شد، جای تعجب نیست که سئوکاران و بازاریابان بی‌وجدان از قبل شروع به ارسال هرزنامه به Reddit کرده‌اند. و همانطور که ممکن است بدانید، تعدیل Reddit توسط داوطلبان انجام می شود، و بدیهی است که آنها نمی توانند ادامه دهند.

نمی دانم چگونه این اثر مرتبه دوم به طور کامل از ذهن باهوش در گوگل فرار کرد، اما از بیرون به نظر می رسد که گوگل تا حدی تسلیم شده است.

  Ecommerce performance metrics and KPIs for an online store
به نظر می رسد جان مولر بیش از حد به Reddit اعتقاد دارد ...به نظر می رسد جان مولر بیش از حد به Reddit اعتقاد دارد ...

من اهل پیش‌بینی نیستم و نمی‌دانم بعداً چه اتفاقی می‌افتد، اما با گلن موافقم: نتایج گوگل بدترین نتایجی است که تا به حال دیده‌ام. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که گوگل همه چیز را مشخص کند.

چه کسی و چه مقدار ترافیک را به وب می فرستد؟ تحقیقات جدید Datos و SparkToro

نویسنده: رند فیشکین

tl;dr

63.41٪ از کل ارجاعات ترافیک وب ایالات متحده از 170 سایت برتر در Google.com آغاز می شود.

داده های اسپارکتوروداده های اسپارکتورو

غذای آماده من

علیرغم همه شکایات ما، گوگل پلتفرم اصلی برای به دست آوردن ترافیک است. به همین دلیل است که همه ما می‌خواهیم گوگل خوب عمل کند و موفق شود.

اما اشتباه است اگر این مقاله را بخوانید و فکر کنید که گوگل همین است فقط کانالی که باید از آن ترافیک ایجاد کنید. مثل رند یکی از پست‌های وبلاگ بعدی توضیح می‌دهد: “مراقب باشید زمانی که سرمایه‌گذاری‌های دیگر ارزش واقعی را ایجاد کرده‌اند، به Google نسبت داده یا اعتباری ندهید.”

من فکر می‌کنم بسیاری از بازاریابان وابسته این درس را از چند به‌روزرسانی اصلی اخیر به خوبی آموخته‌اند: تکیه بر یک کانال برای هدایت تمام ترافیک شما ایده خوبی نیست. شما باید از پلتفرم های دیگر برای ایجاد آگاهی، علاقه و تقاضا برای برند خود استفاده کنید.

بیشتر می خواهید؟

هر هفته، تیم ما بهترین محتوای سئو و بازاریابی در وب را انتخاب می کند خبرنامه ما ثبت نام کنید تا آنها را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید.

منبع: https://ahrefs.com/blog/monthly-digest-roundup/