وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 10 مه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل می گوید که سوء استفاده از اعتبار یک سایت مربوط به لینک ها نیست، بلکه مربوط به محتوا است. رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی گوگل، نزدیکی را به عنوان سیگنال رتبه بندی حذف کرده است. Google Shopping به زودی می تواند به مردم بگوید که چه تعداد از خریداران از سایت تجارت الکترونیک شما خرید کرده اند. پانل های محلی Google اکنون می توانند مالک کسب و کار را نشان دهند. میخائیل پاراخین از مایکروسافت تایید کرد که دیگر روی Copilot کار نمی کند. علاوه بر این، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • گوگل: سوء استفاده از شهرت در سایت مربوط به ایجاد لینک نیست

    دنی سالیوان، رئیس پیوندهای جستجو در گوگل، به صراحت اعلام کرد که سیاست سوء استفاده از شهرت سایت هیچ ارتباطی با پیوندها ندارد. این بدان معنی است که افرادی که به آنها پیوند می دهید و/یا کسانی که به شما پیوند می دهند تأثیری بر این خط مشی جدیدی که Google از طریق اقدامات دستی در اوایل این هفته شروع کرد، ندارد.

  • گوگل می تواند نشان دهد که چه تعداد از خریداران از سایت تجارت الکترونیک شما خرید کرده اند

    Google اعلان‌هایی را برای مدیران سایت‌های تجارت الکترونیک Google Merchant Center ارسال کرده است مبنی بر اینکه ممکن است حاشیه‌نویسی جدیدی در نتایج جستجو در کنار فهرست سایت‌شان ظاهر شود، که نشان می‌دهد چند جستجوگر از سایت شما خرید کرده‌اند. ممکن است بگوید: “1000 اخیراً از اینجا خریداری شده است.”

  • Google: نزدیکی یک عامل مرتبط برای تبلیغات خدمات محلی نیست

    Google سند راهنمای تبلیغات خدمات محلی خود را در مورد رتبه بندی آگهی به روز کرده است تا خط اطراف “نزدیک به مکان های مشتریان بالقوه” را که یک عامل رتبه بندی برای این تبلیغات است حذف کند. جینی ماروین، رابط Google Ads، گفت که این سند به روز شده است اما هیچ تغییری اخیر یا “تغییر ناگهانی در ملاحظات رتبه بندی” رتبه بندی ها یا موقعیت های LSA ایجاد نشده است.

  • پانل محلی Google با ویژگی مالک

    Google ممکن است مالک کسب و کار را در پانل های محلی نتایج جستجوی Google نشان دهد. من گمان می‌کنم این جدید نیست، اما فکر نمی‌کنم قبلاً چنین چیزی را دیده باشم، جایی که Google یک ویژگی “مالک” را به پانل محلی اضافه می‌کند.

  • میخائیل پاراخین دیگر روی Copilot در مایکروسافت کار نمی کند

    میخائیل پاراخین، رئیس سابق جستجوی بینگ و تبلیغات مایکروسافت در مایکروسافت، تأیید کرده است که دیگر روی پروژه Copilot کار نمی کند. او چند هفته پیش پس از اینکه مایکروسافت مصطفی سلیمان را به عنوان مدیر عامل هوش مصنوعی در مایکروسافت استخدام کرد، از سمت ریاست Bing Search و Microsoft Advertising استعفا داد.


  • جایگاه Google Ads Cyclone

    به نظر من این عکس خنده دار بود. این یکی از آن ماشین‌های طوفانی است که پول در آن به گردش در می‌آید، و فردی که در داخل است قرار است سعی کند تا جایی که ممکن است پول را پس بگیرد. خوب، یک لوگوی تبلیغات گوگل روی این لوگو وجود دارد. وای کنایه از این عکس…

  • بازبینی ویدیوی Buzz News Search: نوسانات رتبه بندی جستجوی Google، اجرای سوء استفاده از اعتبار سایت، Pichai در کیفیت جستجو، بازیابی HCU و موارد دیگر

    گوگل ممکن است دو به روز رسانی در الگوریتم رتبه بندی جستجوی خود داشته باشد، یکی در حدود 9 می و دیگری در حدود 3 می. گوگل این هفته سیاست سوء استفاده از شهرت سایت خود را با اقدامات دستی شروع کرد و این در مورد پیوندها نیست. گوگل گفت که سایت ها می توانند محتوای مفیدی را از به روز رسانی دریافت کنند. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، پاسخ داد…
  10 درس از 10000 بارگیری پادکست Ahrefs آموخته شده است

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-10-2024-37370.html