وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 مه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

سیاست Google در مورد سوء استفاده از شهرت سایت هنوز به صورت الگوریتمی اجرا نشده است. جستجوی Google اکنون می‌تواند فرمت‌های EPUB را فهرست‌بندی کند. مکانی عالی برای ردیابی تمام نمونه های شرم آور ارائه هوش مصنوعی گوگل وجود دارد. Google Analytics 4 معیارهای بیدرنگ را در 5 دقیقه گذشته اضافه می کند. جستجوی Google نمایه های جدیدی را برای مشاهده نظرات و رتبه بندی ها ارائه می دهد. و من یک خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • Google: اجرای سیاست سوء استفاده از شهرت سایت هنوز الگوریتمی نیست

    گوگل بار دیگر اعلام کرده است که اجرای سیاست سوء استفاده از شهرت سایت همچنان صرفاً از طریق اقدامات دستی و نه الگوریتم ها انجام می شود. دنی سالیوان، رئیس رابط جستجوی گوگل، دیروز در X گفت: ما اقدامات الگوریتمی علیه سوء استفاده از شهرت سایت را آغاز نکرده ایم.

  • فهرست پیش نمایش های شرم آور هوش مصنوعی گوگل

    اکنون هر روز اسکرین شات های X از پیش نمایش های شرم آور و گاهی مضر هوش مصنوعی را در رابط نتایج جستجوی گوگل می بینم. منظورم این است که ما یکی را پوشش دادیم که به شما توصیه می‌کند ادرار بنوشید، اما من نمی‌توانم تک تک ادراری را که می‌بینم بپوشانم – تعداد آنها خیلی زیاد است.

  • گزارش‌دهی هم‌زمان Google Analytics کاربرانی را در 5 دقیقه آخر اضافه می‌کند

    گوگل گزارش‌های زمان واقعی Google Analytics را به‌روزرسانی کرده است تا داده‌های هم‌زمان پنج دقیقه گذشته را نشان دهد. قبلا گوگل فقط 30 دقیقه آخر را به کاربران نشان می داد، اما اکنون گوگل هر دو، 30 دقیقه و 5 دقیقه را نشان می دهد.

  • جستجوی Google اکنون می‌تواند انتشارات الکترونیکی (EPUB) را فهرست‌بندی کند.

    جستجوی Google اکنون می‌تواند انتشارات الکترونیکی، نوع فایل epub. را فهرست‌بندی کند. Google EPUB را به‌عنوان یک نوع فایل پشتیبانی‌شده به انواع فایل‌های قابل نمایه‌سازی توسط اسناد راهنمای Google اضافه کرد.


  • نمایه‌های جستجوی جدید Google با نظرات و رتبه‌بندی‌ها

    Google در حال ارائه صفحات نمایه جدیدی است که نظرات و رتبه‌بندی‌هایی را که در جستجوی Google گذاشته‌اید به شما نشان می‌دهد. و از 24 ژوئن، نظرات و رتبه‌بندی‌های شما می‌تواند برای سایر کاربران Google عمومی شود.



  • Google Partner Bike – نسخه کامل

    ما دوچرخه های شریک گوگل را دیده ایم، آنها شبیه دوچرخه هایی هستند که برای بچه های کوچک ساخته شده اند. اما آنتونی هیگمن اخیراً عکسی از دوچرخه Google Partner جدیدی که دریافت کرده است منتشر کرده است که به نظر می رسد اندازه کامل است.

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: نوسانات رتبه بندی گوگل، اطلاعات بینش آگهی در هوش مصنوعی گوگل، مصاحبه ساندار پیچای، محتوای مفید و صمیمانه و اخبار تبلیغاتی بیشتر

    در اواسط هفته پس از چند روز آرامش، نوسانات بیشتری در رتبه بندی جستجوی گوگل داشتیم. Google Ads به زودی در نمای کلی هوش مصنوعی گوگل نمایش داده می شود و ما اخبار تبلیغاتی بسیار بیشتری را پوشش داده ایم. با ساندار پیچای مصاحبه شد…
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 جولای 2024

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  • آیا این گرافیک های جالب برای جستارهای دمای زمستان/تابستان (نام شهر)، Gagan Ghotra، جدید هستند
  • پیش‌نمایش هوش مصنوعی گوگل پیشنهاد می‌کند برای چسباندن پنیر به پیتزا، چسب اضافه کنید، و معلوم شد که منبع نظر ۱۱ ساله Reddit از کاربر F*cksmith، پیتر یانگ، است.
  • مدیر پادکست Google ناپدید می شود – البته، بری شوارتز
  • من شما را تشویق می کنم که تگ #googenough را در نتایج جستجوی نابهینه خود در گوگل اعمال کنید. اگر این کار را انجام دهید، برای حساب @Goog_Enough جمع آوری و تقویت این بینش های SERP و هوش مصنوعی آسان خواهد بود. من این حساب را مدیریت نمی کنم. من t را ندارم، AJ Kohn روی X
  • برای روشن شدن کمی، من نه در پشتیبان و نه در نقش پشتیبان کار می کنم. من سعی می کنم تا جایی که بتوانم کمک کنم، اما نمی توانم آن را در مقیاس بزرگ ارائه دهم. نقش من به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نحوه تبلیغات محصولات و AdsLiaison است
  • #GoogleDoodle امروزی یک غذای ناچو معمولی است. همه چیز درباره chilaquiles است: تورتیلای ترد و پنیری که در هر لقمه مهمانی است! بیشتر بیاموزید، Google Doodles on X

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  به یک استاد کلاس داستان سرایی داده بپیوندید

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-24-2024-37448.html