وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 ژوئن 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Ads از 30 آگوست طراحی جدید Advertiser Console را عرضه می کند و طرح قدیمی ناپدید می شود. کنسول جستجوی گوگل دیگر از به روز رسانی حافظه پنهان در ابزار حذف پشتیبانی نمی کند. کنسول جستجوی گوگل نیز بخش بهبودهای عملی را حذف کرده است. جستجوی گوگل در حال آزمایش نوار فیلتر خرید جدید در جستجوهای برتر است. جستجوی تصویر Google در حال آزمایش نزدیک ، به بزرگنمایی است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم. آخر هفته همگی بخیر

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • Google Ads از 30 آگوست طرح تبلیغاتی جدیدی را عرضه می کند (خداحافظ طراحی قدیمی)

    در مارس 2023، گوگل آزمایش طرح جدیدی را برای کنسول تبلیغاتی Google Ads آغاز کرد. گوگل اعلام کرد که از 30 آگوست 2024 این طرح جدید را برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند و کل طراحی را متوقف می‌کند.

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: نوسان رتبه‌بندی گوگل، سوء استفاده از سایت کوپن، تغییر فهرست‌سازی موبایل، کاهش پیش‌نمایش‌های هوش مصنوعی، و اخبار تبلیغاتی

    گوگل در این هفته نوسان شدیدتری را در رتبه بندی های جستجو، هم در اول ژوئن و هم در حدود 5 ژوئن تجربه کرد. گوگل اعلام کرد که سایت های کوپن برچسب سفید تحت سیاست سوء استفاده از شهرت سایت جریمه خواهند شد.

  • Google Search Console Removal Tool به روز رسانی های کش را حذف می کند

    گوگل اطلاعیه ای را در بالای ابزار حذف کنسول جستجوی گوگل قرار داده است که در آن آمده است: “به روز رسانی های حافظه پنهان دیگر در دسترس نیستند.” او افزود که «همیشه می‌توانید به‌روزرسانی‌های قطعه را درخواست کنید».

  • کنسول جستجوی گوگل نحوه گزارش را حذف می کند

    گوگل گزارش How To Improvement را از سرچ کنسول گوگل حذف کرده است. وقتی گوگل نمایش نتایج غنی در نتایج جستجو را متوقف کرد، گفت که گزارش ها را “فعلا” نگه می دارد، حدس می زنم آن روزها به پایان رسیده است.

  • نوار بالای فیلتر خرید جستجوی Google

    علاوه بر برترین نوار پیشنهادات فروشگاه که قبلاً مشاهده کردیم، اکنون گزارش‌هایی می‌بینیم که جستجوی Google در حال آزمایش نوار فیلتر جستجوی خرید در بالا است. این به عنوان یک فیلتر جستجو بسیار منطقی تر از نوار پیشنهادات فروشگاه است، که به سادگی از پرس و جوهای نامرتبط استفاده می کند.

  • تست‌های جستجوی تصویر Google برای زوم ،

    جستجوی تصویر Google در حال آزمایش توانایی کوچک ، برای بزرگنمایی، برای گسترش جزئیات یک تصویر خاص در رابط تلفن همراه است. بنابراین به جای یا علاوه بر کلیک روی یک تصویر، می‌توانید برای زوم ، آن، جزئیات بیشتری در مورد آن تصویر ببینید.


  • کوارتت کاممبر در سالن رویدادهای گوگل اجرا می کند

    در اینجا ویدیویی از یکی از اتاق‌های کنفرانس Google، اتاق‌های رویداد، از کوارتت کاممبر در حال نواختن یا تمرین موسیقی است. من این را در اینستاگرام دیدم و فکر کردم کسانی که عاشق موسیقی هستند ممکن است از آن لذت ببرند.
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 مه 2024

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-06-07-2024-37535.html