راهنمای میدانی MozCon: کاوش در تابستان در سیاتل
وبلاگ

راهنمای میدانی MozCon: کاوش در تابستان در سیاتل

موزه هنر آسیایی سیاتل

موزه هنر آسیایی سیاتل که در پارک داوطلب در محله کاپیتول هیل سیاتل واقع شده است، یکی دیگر از سایت های SAM است. نمایشگاه برجسته، Anida Yoeu Ali: Hybrid Skin, Mythical Presence تا 7 ژوئیه 2024 برپاست. این موزه از جمعه تا یکشنبه باز است.

موزه آفریقایی آمریکایی شمال غربی

موزه آفریقایی-آمریکایی شمال غربی که خود را به عنوان “…یک محل تجمع ضد نژادپرستی، طرفدار برابری، تایید کننده امید، کمک و شفابخش برای کل منطقه شمال غربی که ثروت فرهنگی بین نسلی ایجاد می کند” توصیف می کند، از پنجشنبه تا یکشنبه باز است. . اگر نمی توانید شخصاً در MozCon شرکت کنید، موزه نمایشگاه های مجازی و برنامه های آموزشی آنلاین نیز ارائه می دهد.

موزه هوانوردی

سیاتل دارای تاریخ غنی هوافضا است و می توانید همه آن را در موزه پرواز بیاموزید. این موزه بزرگتر از زندگی است و دارای نمایشگاه هایی در مورد سفرهای فضایی و هوایی است که شامل هواپیماهای واقعی (و یک مربی کامل بدنه شاتل فضایی!) می شود.

MoPop

موزه فرهنگ پاپ، که در زیر سوزن فضایی قرار دارد، یک تجربه سرگرم کننده است! این نمایشگاه دارای نمایشگاه هایی در زمینه موسیقی، علمی تخیلی، بازی های مستقل و دنیای فانتزی است. این نمایشگاه ها مملو از آثار، وسایل، لباس ها و موارد دیگر از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما هستند. آنها در حال حاضر یک نمایشگاه ویژه به نام جهان های پنهان: فیلم های LAIKA دارند که بر روی استودیو مستقر در اورگان در پشت فیلم های موفقی مانند تمرکز دارد. کورالین و پارا نورمانند. و فراموش نکنید که نمایشگاه جدید آنها را تماشا کنید – MASSIVE: The Power of Pop Culture، که شامل مصنوعاتی از فیلم هایی مانند ترمیناتور 2 و جادوگر شهر از در کنار سایر ادای احترام به روندهای اخیر. این برای هر طرفدار فرهنگ پاپ ضروری است!

  TikTok اینفلوئنسرهای مجازی را برای تبلیغات ویدیویی آزمایش می کند

موهی

موزه تاریخ و صنعت در دریاچه یونیون واقع شده است و نمایشگاه هایی از تاریخ سیاتل را به نمایش می گذارد. در ماه ژوئن، آنها حتی یک نمایشگاه لگو به نام برج های فردا با آجر لگو خواهند داشت. در این نمایشگاه مهیج آسمان خراش هایی از سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود که به طور کامل از آجرهای لگو ساخته شده اند.

موزه ملی نوردیک

موزه ملی نوردیک که در محله بالارد سیاتل واقع شده است «تنها مؤسسه به اندازه و وسعت خود در ایالات متحده است که تاریخ و فرهنگ کل منطقه شمال اروپا و همچنین میراث مهاجران نوردیک به ایالات متحده را ارائه می دهد. اگر قصد بازدید از این موزه بی نظیر را دارید، به یاد داشته باشید که دوشنبه ها تعطیل است.

منبع: https://moz.com/blog/mozcon-seattle-field-guide