LinkedIn اندازه تصاویر پیشنمایش پیوند را برای پستهای ارگانیک کاهش داده است، در حالی که تصاویر پیشنمایش بزرگتر را برای محتوای حمایت شده حفظ میکند.
چرا این مهم است. هدف این تغییر تشویق پستهای بومی بیشتر در لینکدین است و میتواند کاربران و برندهای بیشتری را تشویق کند تا برای پستهای حمایتشده برای حفظ پیشنمایش لینکهای بزرگتر هزینه پرداخت کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر، تبلیغکنندگان را تشویق میکند تا برای تبلیغ پستها هزینه پرداخت کنند تا با پیشنمایش لینکهای بزرگتر دیده شوند.
رانندگی اخبار. به عنوان بخشی از این بهروزرسانی «سادهسازی خوراک» که ماهها پیش اعلام شد، لینکدین بهطور قابلتوجهی تصاویر پیشنمایش پستهای ارگانیک حاوی پیوندهای شخص ثالث را کاهش میدهد.
- پستهای حمایتشده همیشه تصاویر پیشنمایش بزرگتری را از 360 در 640 پیکسل تا 2430 در 4320 پیکسل نمایش میدهند.
- پیشنمایشهای ارگانیک کوچکتر برای «کمک به اعضا در ماندن در لینکدین و تعامل با نظرات منحصربهفرد» در نظر گرفته شده است.
آنها چه می گویند. به گفته LinkedIn، وقتی یک پست ارگانیک تبدیل به یک تبلیغ محتوای حمایتشده میشود، تصویر پیشنمایش کوچک نمایش داده شده در پست ارگانیک به تصویری با حداقل 360 در 640 پیکسل و حداکثر 2430 در 4320 پیکسل تبدیل میشود.
طرف دیگر. برخی از این تصمیم انتقاد می کنند زیرا متخصصانی را که وقت ندارند دائماً نسخه های اصلی را منتشر کنند و به اشتراک گذاری محتوای شخص ثالث متکی هستند، جریمه می کند.
ضروری است. برندها و افرادی که به دنبال حداکثر مشارکت از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در لینکدین هستند، ممکن است به طور فزاینده ای نیاز به پرداخت هزینه برای پست های حمایت شده داشته باشند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/linkedin-shrinks-link-previews-organic-posts-442819