لینکدین پیش نمایش لینک برای پست های ارگانیک را کاهش می دهد
وبلاگ

لینکدین پیش نمایش لینک برای پست های ارگانیک را کاهش می دهد

LinkedIn اندازه تصاویر پیش‌نمایش پیوند را برای پست‌های ارگانیک کاهش داده است، در حالی که تصاویر پیش‌نمایش بزرگ‌تر را برای محتوای حمایت شده حفظ می‌کند.

چرا این مهم است. هدف این تغییر تشویق پست‌های بومی بیشتر در لینکدین است و می‌تواند کاربران و برندهای بیشتری را تشویق کند تا برای پست‌های حمایت‌شده برای حفظ پیش‌نمایش لینک‌های بزرگ‌تر هزینه پرداخت کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر، تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا برای تبلیغ پست‌ها هزینه پرداخت کنند تا با پیش‌نمایش لینک‌های بزرگ‌تر دیده شوند.

رانندگی اخبار. به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی «ساده‌سازی خوراک» که ماه‌ها پیش اعلام شد، لینکدین به‌طور قابل‌توجهی تصاویر پیش‌نمایش پست‌های ارگانیک حاوی پیوندهای شخص ثالث را کاهش می‌دهد.

  • پست‌های حمایت‌شده همیشه تصاویر پیش‌نمایش بزرگ‌تری را از 360 در 640 پیکسل تا 2430 در 4320 پیکسل نمایش می‌دهند.
ارگانیک به لینکدین حمایت شده
  • پیش‌نمایش‌های ارگانیک کوچک‌تر برای «کمک به اعضا در ماندن در لینکدین و تعامل با نظرات منحصربه‌فرد» در نظر گرفته شده است.
توسط Linkedin ارگانیک حمایت می شود

آنها چه می گویند. به گفته LinkedIn، وقتی یک پست ارگانیک تبدیل به یک تبلیغ محتوای حمایت‌شده می‌شود، تصویر پیش‌نمایش کوچک نمایش داده شده در پست ارگانیک به تصویری با حداقل 360 در 640 پیکسل و حداکثر 2430 در 4320 پیکسل تبدیل می‌شود.

طرف دیگر. برخی از این تصمیم انتقاد می کنند زیرا متخصصانی را که وقت ندارند دائماً نسخه های اصلی را منتشر کنند و به اشتراک گذاری محتوای شخص ثالث متکی هستند، جریمه می کند.

ضروری است. برندها و افرادی که به دنبال حداکثر مشارکت از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در لینکدین هستند، ممکن است به طور فزاینده ای نیاز به پرداخت هزینه برای پست های حمایت شده داشته باشند.

  دسترسی جهانی را با تبلیغات ویدیویی مایکروسافت و نتفلیکس باز کنید

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

رهبری کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً، اما نه منحصراً، جستجوی پولی) با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و بهبود کارایی هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش هم در سمت آژانس و هم در سمت مشتری و فناوری بازاریابی. .

خارج از ویرایش مقاله موتورهای جستجو، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، BrightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/linkedin-shrinks-link-previews-organic-posts-442819