بنابراین شما معیار دشواری خود را می دانید و آن را با لیست فعلی کلمات کلیدی هدف خود مقایسه کرده اید تا استراتژی خود را بهتر تقویت کنید. اما اگر بخواهید کلمات کلیدی جدیدی برای هدف پیدا کنید چه؟ یا کلمات کلیدی را که ممکن است از دست داده باشید، فکر نکرده باشید، یا در حال بررسی آن هستید؟ خوب، من یک مرحله جایزه برای اضافه ، به گردش کار شما دارم تا به شما کمک کنم این فرصت های جدید را پیدا کنید.
THE پیشنهادات کلمه کلیدی بخش کاوشگر کلمات کلیدی امکان یافتن فرصت های جدید برای ردیابی و هدف گیری کلمات کلیدی را فراهم می کند. با وارد ، کلمه کلیدی مورد نظر برای جستجو شروع کنید. این می تواند یک کلمه کلیدی باشد که قبلاً برای آن رتبه بندی کرده اید یا یک کلمه کلیدی کاملاً جدید مرتبط با سایت یا تجارت شما. پس از تکمیل لیست پیشنهادات کلمه کلیدی، روی دکمه کلیک کنید فیلترها دکمه بالای جدول با استفاده از لیست های کشویی، محدوده سختی را انتخاب کنید که با محدوده ای که در مرحله سه شناسایی کردیم مطابقت داشته باشد. در مثال زیر، من تصمیم گرفتم دامنه خود را گسترش دهم تا انتهای پایین هدف “کشش” خود را برای دشواری در شناسایی کلمات کلیدی خاص برای استراتژی بلندمدت خود لحاظ کنم.
منبع: https://moz.com/blog/difficulty-benchmark-next-level