وبلاگ

نحوه استفاده از سئو برای ایجاد شناخت و دیده شدن بلندمدت برند

KPIهای بالا می توانند به شما کمک کنند تا پیشرفت خود را نشان دهید، اما به روش های مناسب و ردیابی داده ها نیاز دارد. برای کمک به شروع، تاکتیک‌های سئوی زیر را برای افزایش دیده شدن برند خود در نظر بگیرید.

1) اقتدار موضعی را در مورد موضوعات مهم برای ارزش های برند خود ایجاد کنید

اگرچه سئو باید به طور ایده‌آل بر روی قصد خرید بالا و کلمات کلیدی BOFU تمرکز کند تا در ابتدا منجر به تبدیل‌ها شود، شما همچنان باید در طول زمان سئو را گسترش دهید. این فرآیند اغلب شامل توسعه موضوعاتی است که نام تجاری شما را به عنوان یک متخصص موضوع معرفی می کند و به ایجاد قدرت موضوعی در صنعت شما و همچنین در کل وب سایت شما کمک می کند.

به عنوان مثال، یک شرکت نرم افزاری CRM نباید فقط محتوای خود را بر روی داده های مشتری و ایجاد ارتباط متمرکز کند. این کسب‌وکار همچنین ممکن است بخواهد درباره موضوعاتی از جمله رابطه بین تجزیه و تحلیل و GDPR بنویسد، زیرا این ارتباط بر نحوه اجازه کسب‌وکارها برای پردازش و ذخیره داده‌های مشتری تأثیر می‌گذارد.

اگرچه GDPR دقیقاً محصول اصلی آنها نیست، اما اطلاعات مرتبطی را در اختیار مشتریان آینده آنها قرار می دهد که می تواند به آنها کمک کند تا ضمن حفظ مطابقت با GDPR، استفاده خود را از نرم افزار CRM به حداکثر برسانند.

یک شرکت CRM ممکن است بخواهد کلمات کلیدی مرتبط با GDPR را مانند تصویر زیر هدف قرار دهد. در واقع، HubSpot (در فهرست SERP های برتر به عنوان صفحه رتبه 3 تحت “تحلیل SERP” ذکر شده است) به خودی خود یک CRM است، بنابراین یک موضوع کاملاً مرتبط برای شرکت های CRM است.

  30+ ChatGPT Alternatives Worth Trying » Rank Math

منبع: https://moz.com/blog/build-brand-recognition-and-visibility