وبلاگ

همه چیزهایی که همیشه می خواستید در مورد داده ها بدانید اما هرگز جرأت نکردید بپرسید

پلت فرم داده های ویژه مشتری 1920 800 x 450

تصمیم گیری آگاهانه در مورد سرمایه گذاری داده های بازاریابی شما بسیار مهم است. به همین دلیل بسیار مهم است که خود را به عنوان یک خریدار داده مطمئن و باهوش توانمند کنید. به کارشناسان صنعت در این وبینار بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه در زمان خود صرفه جویی کنید، سردرد را کاهش دهید و از سرمایه گذاری داده های بازاریابی خود بیشترین بهره را ببرید.

با ثبت نام و شرکت بیشتر بدانید “همه چیزهایی که همیشه می خواستید در مورد داده ها بدانید اما هرگز جرات نکردید بپرسید” ارائه شده توسط Rhétorik.


برای دیدن وبینارهای بیشتر جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه نویسندگی و بازاریابی محتوا، تخصص سینتیا در زمینه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او فیلمنامه نویس / تهیه کننده برای CNBC.com بوده و رهبری فکری را برای آن ایجاد کرده است. KPMG. سینتیا بومی کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.

منبع: https://searchengineland.com/everything-you-ever-wanted-to-know-about-data-but-were-afraid-to-ask-432515

  چرا برای هر پست یا صفحه فقط به یک عنوان H1 نیاز دارید • Yoast