از زمان راه اندازی سرزمین موتورهای جستجو، ما به کارشناسان PPC بستری برای به اشتراک گذاشتن دانش عمیق و بینش به موقع خود داده ایم – با هدف کمک به شما در حل مشکلات، مدیریت چالش ها، و درک چشم انداز همیشه در حال تغییر. تکامل جستجوی پولی، شبکه های اجتماعی پولی و نمایش.
در زیر پیوندهایی به 10 ستون PPC PPC در سال 2023 که بیشتر خوانده شده و باید خوانده شود، توسط گروه فوق العاده متخصصان موضوع ما ارائه شده است.
بیاموزید که چگونه از تکرار برخی از اشتباهات جدی تبلیغکنندگان در کمپینهای حداکثر عملکرد خود جلوگیری کنید. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 17 ژانویه.)
اجرای حداکثر عملکرد برای برنامه های تولید سرنخ بدون داده های تبدیل آفلاین بسیار دشوار است. کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید را بیاموزید. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 14 فوریه.)
پنج نکته برای استفاده از هدفگیری مجدد Google Ads با ایمیل، ترافیک ارگانیک، ردیابی بین دستگاهها، ایمیل مستقیم و رسانههای اجتماعی. (توسط آدریانا استاین. منتشر شده در 1 دسامبر.)
با نحوه حفظ یا بهبود عملکرد خود در Google Ads آشنا شوید و برای حذف این مخاطبان با کیفیت بالا آماده شوید. (توسط Chelsea So. منتشر شده در 1 مارس.)
Google Ads اساساً نحوه عملکرد توصیه ها را تغییر می دهد. در اینجا به این دلیل است که هنگام اجرای یک توصیه باید بسیار احتیاط کنید. (توسط گرگ فین. منتشر شده در 5 ژانویه.)
روش Hagakure را کشف کنید، یک رویکرد مدرن برای مدیریت تبلیغات گوگل که ترکیبی از سادگی و اتوماسیون برای نتایج بهتر است. (توسط بنجامین ونر. منتشر شده در 5 اکتبر.)
از این اسکریپت برای ارائه اطلاعات مربوط به حساب خود به GPT استفاده کنید و یک خلاصه عملکرد را دریافت کنید که می تواند با مشتریان و سهامداران به اشتراک گذاشته شود. (توسط Frederick Vallaeys. منتشر شده در 5 ژوئن.)
نمونههای واقعی از نحوه استفاده از این ویژگی برای تسریع پردازش و تجسم دادههای PPC، تولید بینش و موارد دیگر را در دنیای واقعی کاوش کنید. (توسط جیسون تیبلینگ. منتشر شده در 31 اوت.)
این اسکریپت می تواند به شما کمک کند تا از API GPT استفاده کنید تا از حداکثر تعداد دارایی های RSA استفاده کنید و بنابراین، کمپین های جستجوی پولی خود را تقویت کنید. (توسط Frederick Vallaeys. منتشر شده در 13 آوریل.)
بیاموزید که چگونه از ChatGPT برای بهبود تلاش های جستجوی پولی خود بدون به خطر انداختن استراتژی، اصالت یا خلاقیت استفاده کنید. (توسط Amy Hebdon. منتشر شده در 1 فوریه.)
منبع: https://searchengineland.com/top-10-ppc-expert-columns-2023-435844