وبلاگ

10 نکته برتر از جمعه های تخته سفید در سال 2023

با هجوم محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، تولید محتوای باکیفیت که مخاطبان شما و گوگل آن را دوست داشته باشند، مهمتر از همیشه است. در پایان سال 2022، گوگل آن را به کار گرفت به روز رسانی مطالب مفید، تلاشی مداوم برای پاداش دادن به سایت‌ها با محتوای «محور مردم»، و ما شاهد بودیم که اهمیت این موضوع تا سال 2023 ادامه دارد. همراه با این به‌روزرسانی، همیشه باید EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و قابلیت اطمینان) را در خط مقدم تولید محتوای شما اگرچه EEAT یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، بلکه جزئی از دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت جستجوی Google (SQEG) است، اعمال این عوامل در محتوایی که ایجاد می‌کنید به Google نشان می‌دهد که این اطلاعات مرتبط و باکیفیت است.

Chima شش قالب محتوای سودآور را که شرکت‌های SaaS باید در اولویت قرار دهند، مورد بحث قرار داد: محتوای «بهترین»، محتوای تعامل در فروش، صفحات مقایسه رقبا، صفحات قیمت‌گذاری، اصلاح‌کننده‌ها برای دانلود چیزی، و صفحات مقصد شخصی‌شده.

منبع: https://moz.com/blog/top-takeaways-whiteboard-friday-2023

  4 درس در مورد انقلابی ، فروش B2B با تسریع درآمد