وبلاگ

4 آمار در SGE – تخته سفید جمعه

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

معیارهای کلیدی تجربه جستجوی مولد Google و تأثیر آنها بر سئو، تبلیغات و تجربه کاربر را بیاموزید. با تام کاپر در این جمعه وایت برد روشنگر، به جدیدترین روندهایی که چشم انداز جستجو را شکل می دهند، شیرجه بزنید.

وایت برد دیجیتالی که چهار آمار از تجربه جستجوی مولد گوگل را نمایش می دهد

برای باز ، یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدیو

جمعه مبارک، طرفداران Moz. من امروز اینجا هستم تا چند آمار سریع، چهار آمار سریع در مورد تجربیات جستجوی مولد Google را با شما به اشتراک بگذارم.

بنابراین اگر قبلاً نام آنها را نشنیده اید یا قبلاً آنها را ندیده اید، این نوع جدیدی از نتایج جستجو است، نوع جدیدی از ویژگی SERP، حدس می زنم Google اوایل امسال آزمایش را آغاز کرده است. در حال حاضر این به طور کلی مستقر نیست. فقط در صورتی می توانید این را ببینید که در Google Labs ثبت نام کرده باشید. شما وارد سیستم شده اید، از Chrome استفاده می کنید، و یک آدرس IP ایالات متحده دارید، اگرچه VPN ها کار می کنند.

بنابراین شاید این اشاره ای به مسیری باشد که گوگل ممکن است در نظر بگیرد. شاید نه. من می‌توانم پست‌های وبلاگی را در مورد اینکه فکر می‌کنم آنها به این طرح پایبند هستند یا نه ارسال کنم، اما هنوز فکر می‌کنم جالب است که نگاهی به کاری که آنها در حال حاضر انجام می‌دهند بیندازیم و ببینیم چه چیزی را می‌توانیم مشاهده کنیم.

ساختار تجربه جستجوی مولد گوگل

بنابراین ساختار اصلی EMS این است: در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار می گیرد، بالاتر از سایر انواع نتایج و ویژگی های SERP. و شما یک هشدار کوچک دارید. بنابراین هوش مصنوعی مولد آزمایشی است. سپس یک بلوک محتوا، معمولاً متن، سپس چند سؤال. بنابراین یک پیگیری و سپس چند سوال پیشنهادی بپرسید.

  How to Handle Them and When You Ought To

بنابراین، برای مثال، من برای Mozcon جستجو کردم. یکی از سوالات پیشنهادی این است: Mozcon کجاست؟ و این فقط به تحقیقات بعدی مربوط می شود. و سپس این سه پیوند در سمت راست وجود دارد و آنها کمی شبیه به نتایج هد شات ارگانیک هستند، اما در واقع قرار است مقالاتی باشند که این متن ایجاد شده با هوش مصنوعی بر اساس آنها است.

آمار کلیدی EMS

بنابراین، چه آماری را می خواهم با شما به اشتراک بگذارم؟

پیوندها در EMS

پیوندهای موجود در تجربه مولد جستجو

خب این سه لینک به نظرم خیلی جالبه. شما ممکن است منطقی فرض کنید که این با سه نتیجه ارگانیک برتر یا چیزی شبیه به آن مطابقت دارد، اما در واقعیت، اینطور نیست. بنابراین، تنها در 13 درصد موارد، از 100 SGE SERPSی که من مطالعه کردم، تنها در 13 درصد موارد، این سه پیوند واقعاً در 10 مورد برتر ارگانیک وجود داشتند.

من باید کمی در مورد داده هایی که در اینجا استفاده می کنم صحبت کنم. بنابراین در اینجا کلیدواژه های برتر برای هر عمودی در MozCast آمده است. بنابراین این نشان دهنده حدود صد SERPS در کل در ایالات متحده بر روی کامپیوتر است. بنابراین مطالعه ای در مقیاس نسبتاً کوچک اما برای دریافت ایده ای از آنچه در اینجا اتفاق می افتد کافی است. بنابراین بله، 13٪ از SGE SERP ها 100٪ بین این سه پیوند همپوشانی داشتند. سپس به صورت ارگانیک ظاهر می شود که من فکر می کنم به طرز شگفت آوری پایین است. و در 41٪ موارد، هیچ کدام وجود نداشت، هیچ یک از این پیوندها در نتایج ارگانیک ظاهر نشدند، که من، بله، بسیار تعجب آور می دانم. این نشان می دهد که این یک سیستم متفاوت است. این بر روی ارگانیک ساخته نشده است.

  ایوانا وشیست: کارشناس سئو - وبلاگ رتبه بندی SE

اطلاعیه ها زیر SGE هستند

تنها 30 درصد از SERP ها تبلیغاتی را در جستجوی Google's Generative Experience نشان دادند.

دومین آماری که می خواهم با شما در میان بگذارم در مورد تبلیغات است. بنابراین متوجه خواهید شد که من هیچ تبلیغاتی را در اینجا بالاتر از SGE قرار نداده ام و این تصادفی نیست. من این را یک بار ندیده ام، تبلیغات در جایی که وجود دارند زیر SGE هستند، بنابراین پایین آمدند و فقط در 30٪ از SERP هایی که به آنها نگاه کردم، آیا تبلیغات وجود داشت؟ وقتی به اصطلاحات اولیه رقابتی که کلمات کلیدی MozCast هستند، می‌توانم بگویم که بسیار ضعیف است، اما همچنین به این فکر می‌کنید که تا چه حد پیش رفته‌اند. بنابراین اگر به همین منوال ادامه دهد، وضعیت تجاری جذابی برای گوگل نخواهد بود.

سوالات پیشنهادی

83 درصد از SERP های جستجوی تجربه مولد نیز دارای ویژگی SERP هستند که مردم نیز می پرسند

سومین آماری که می خواهم با شما در میان بگذارم مربوط به این سوالات است. بنابراین، همانطور که می‌گویم، باید در اینجا یک پیگیری و سپس چند سؤال پیشنهادی بپرسید. اکنون به نظر می رسد که مردم نیز کمی سوال می پرسند. و در واقع، اغلب سوالاتی که در اینجا می بینید در کادری نیز ظاهر می شوند که افراد پایین تر نیز می پرسند. به نظر من کمی عجیب است. من فکر می کنم بسیار متفاوت از گوگل است که ویژگی های تکراری مانند این داشته باشد، با دو ویژگی SERP که اساساً کار مشابهی را انجام می دهند. آن دو نفر نیز در جایی پایین تر، جعبه ای خواستند. و سپس این سوالات، اغلب حتی با همان سوالات. بنابراین در 83 درصد از SERPهای SGE، مردم یک ویژگی SERP را نیز درخواست کردند، که، همانطور که گفتم، فکر می کنم باعث می شود فکر کنم آنها به نوعی عجله کرده اند، می دانید، آنها کمی بیشتر در مورد آن فکر کرده بودند، شاید آنها فکر می کردند. . من SERP های زیر را ویرایش کرده ام تا شامل ویژگی های همپوشانی نباشد. من آمار بیشتری در این مورد دارم که بعداً به اشتراک خواهم گذاشت.

  How to Write a Conclusion That Drives Engagement

اما در مورد کارت ها نیز این اتفاق می افتد. بنابراین اگر کارت‌هایی در این بلوک وجود دارد، معمولاً یا اغلب باید بگویم یک بسته محلی در پایین‌تر نیز وجود دارد که اساساً همان ویژگی دو بار ظاهر می‌شود. در این نوع چیزها واقعاً خیلی ظریف نیست.

EMS در واقع شامل چه چیزی است؟

عناصر موجود در EMS عبارتند از: متن ساده، مکان، محصولات و تبلیغات.

و این مرا به آخرین آماری که می‌خواهم به اشتراک بگذارم، می‌رساند، که در مورد آن چیزی است که شما واقعاً در EMS دارید. بنابراین در 70٪ موارد فقط یک متن ساده است، بنابراین درست مانند یک قطعه، به جز اینکه آشکارا هوش مصنوعی ایجاد شده است. دومین مورد رایج مکان هایی است که می شناسید، لیست مکان ها. و وقتی این اتفاق می‌افتد، کمی عجیب است زیرا این سه پیوند معمولاً پیوندهایی به نتایج Google Maps یا نتایج محلی Google هستند که روی نقشه نیز فهرست شده‌اند. باز هم، این به نظر می رسد کمی درهم. سپس در 7٪ موارد می توانید محصولات را از اینجا دریافت کنید. من در اولین نسخه نمایشی آنها در Google IO ندیدم که آنها تبلیغاتی در بلوک تولید شده توسط هوش مصنوعی داشته باشند. من هرگز این را در طبیعت ندیده ام. من مطمئن نیستم که آنها واقعاً این ویژگی را داشته باشند. احتمالاً این فقط یک ماکت یا چیزی بود، اما شاید یک بیانیه از قصد بود.

بنابراین بله، در اینجا چهار آمار سریع در مورد EMS وجود دارد. نکته اصلی که من، صادقانه بگویم، از تجربه خود در مورد جمع‌آوری داده‌ها حذف می‌کنم این است که این ویژگی در حال حاضر کمی نیمه کاره است. بنابراین آنها احتمالاً آن را با عجله منتشر کردند تا به فشار رقبا و سرمایه گذاران پاسخ دهند. من تصور می کنم این راه طولانی در پیش دارد. به هر حال امیدوارم از این کار لذت برده باشید. امیدوارم این آمار برای شما جالب بوده باشد. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

منبع: https://moz.com/blog/sge-stats-whiteboard-friday