وبلاگ

8 عامل سئو داخلی که نمی توانید نادیده بگیرید

گوگل فاکتورهای مختلف درون صفحه را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که یک صفحه در کجا باید رتبه بندی شود و چگونه باید در نتایج جستجو ارائه شود.

درست ، این موارد می تواند منجر به رتبه های بالاتر، افزایش دید و ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما شود – پس ارزشش را دارد.

بیایید نگاهی به عوامل اصلی سئوی درون صفحه ای بیندازیم که می تواند به شما در بالا رفتن رتبه کمک کند.

مرتبط ، محتوای شما از همیشه مهمتر است. شما باید محتوای خود را طوری طراحی کنید که به بازدیدکنندگان شما پاسخ ها و اطلاعات مورد نظرشان را بدهد.

برای مثال، می‌توانید با نگاه ، به نتایج برتر برای «سالمون سرخ‌کننده هوا» متوجه شوید که جستجوگران یک دستور غذا می‌خواهند. برای داشتن بهترین شانس برای رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی، این چیزی است که باید به آنها بدهید. اگر در مورد مزایا و معایب ماهی سالمون سرخ ، با هوا بنویسید، رتبه بندی برایتان دشوار خواهد بود زیرا این چیزی نیست که محققان می خواهند.

بیشتر بدانید: هدف جستجو در سئو: چیست و چگونه آن را بهینه کنیم

بیشتر بدانید: به روز رسانی محتوا: یک استراتژی گام به گام (بر اساس به روز رسانی بیش از 50 پست)

  ChatGPT برای سئو؟ اشتباه استفاده میکنی

تگ های عنوان یک عنصر HTML هستند که عنوان صفحه وب را مشخص می کنند. یک برچسب عنوان خوب به بازدیدکنندگان (و گوگل) کمک می کند تا بفهمند صفحه در مورد چیست.

تگ های عنوان در موتورهای جستجو مانند گوگل در کنار توضیحات متا صفحه وب نمایش داده می شوند. آنها معمولاً یکی از اولین چیزهایی هستند که بازدیدکنندگان هنگام مرور نتایج جستجو می بینند.

بیشتر بدانید: نحوه ایجاد تگ عنوان عالی SEO (فرایند 4 مرحله ای ما)

URL مخفف Uniform Resource Locator است. پیچیده به نظر می رسد، اما آدرس یک وب سایت است. اکثر مرورگرهای وب هنگام بازدید از یک وب سایت URL را در نوار آدرس نمایش می دهند.

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، می توانید بهینه سازی های کوچکی در URL های خود انجام دهید تا آنها را توسط موتورهای جستجو خواناتر کنید.

بیشتر بدانید: نحوه ایجاد URL های دوستدار سئو (گام به گام)

توضیحات متا یک ویژگی HTML است که توصیف می کند یک صفحه وب در مورد چیست. آنها توسط موتورهای جستجو مانند گوگل در نتایج جستجوی خود در کنار برچسب عنوان نمایش داده می شوند تا زمینه ای را در مورد صفحه وب ارائه دهند.

بیشتر بدانید: نحوه نوشتن توضیحات متا کامل

پیوند داخلی یک لینک است که به یک مقصد داخلی در همان وب سایت اشاره می کند. آنها برای سئو مفید هستند زیرا می توانند به پرچم گذاری محتوای مهم در وب سایت شما به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کنند.

بیشتر بدانید: پیوندهای داخلی برای سئو: راهنمای عملی

  به‌روزرسانی‌های اصلی و ضد هرزنامه Google March، اقدامات دستی، خط‌مشی‌های ضد هرزنامه، ابزارهای وب‌مستر Bing، جستجوی عمیق، جستجوی پولی و موارد دیگر.

نشانه گذاری طرحواره به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا اطلاعات یک صفحه را با جزئیات بیشتری درک کنند.

گوگل از طرح واره برای نمایش نتایج غنی استفاده می کند: نتایج جستجوی بصری بهبود یافته. برای جاهای خاص، مانند دستور العمل ها، باید از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید زیرا بازدیدکنندگان انتظار دارند نتایج بصری را برای این نوع محتوا ببینند.

بیشتر بدانید: نشانه گذاری طرحواره: چیست و چگونه می توان آن را پیاده سازی کرد

بهینه سازی تصاویر با در نظر گرفتن سئو بسیار مهم است. متن جایگزین، کپشن ها، انتخاب بهترین نوع فایل و اندازه مناسب تصاویر تنها برخی از مواردی هستند که باید هنگام افزودن تصاویر به وب سایت خود در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید: سئوی تصویر: 12 نکته کاربردی (برای ترافیک ارگانیک تر)

منبع: https://ahrefs.com/blog/seo-on-page-factors/