وبلاگ

SEO برای جستجوی هوش مصنوعی: درک کلیک های واجد شرایط

اکنون که جستجوی هوش مصنوعی در حال افزایش است، مردم پایان سئو و کاهش ترافیک وب را پیش بینی می کنند. و دلایل خوبی وجود دارد که چرا مردم چنین فکر می کنند.

مطمئناً این برای وب سایت ها خوب نیست، درست است؟ خوب، روش دیگری برای نگاه ، به جستجوی هوش مصنوعی وجود دارد و به مفهوم کلیک های واجد شرایط مربوط می شود.

تحقیقات هوش مصنوعی متفاوت است: به آن فکر کنید

تحقیقات در حال تکامل است. وحشت در مورد جستجوی هوش مصنوعی آسان است زیرا این کلیک های جستجو از کجا می آیند؟

تحقیقات هوش مصنوعی متفاوت است. اما متفاوت بدتر نیست.

در مصاحبه اخیر با فابریس کانل، مدیر اجرایی بینگ، او در مورد آنچه که کلیک واجد شرایط نامیده می شود صحبت می کند.

کلیک های واجد شرایط چیزی است که در زمینه PPC مورد بحث قرار می گیرد و ممکن است به بازاریابی وابسته نیز مرتبط باشد.

همچنین زمینه ای برای کلیک های واجد شرایط در جستجوی هوش مصنوعی وجود دارد و برای درک آینده SERP و SEO مهم است.

کلیک واجد شرایط اگر با مثالی از یک مرجع واجد شرایط توضیح داده شود منطقی است، یعنی زمانی که یک سایت در مورد کیفیت یک محصول صحبت می کند و سپس به جایی که خواننده می تواند محصول را خریداری کند پیوند می دهد.

در مثال بالا، مرجع از صفحه‌ای می‌آید که محصول را به خواننده می‌فروشد و به آنها می‌گوید کجا آن را بخرد.

را کلیک کنید. پس خرید کنید

این کلیک یک کلیک واجد شرایط است.

هر کسی که کار وابسته انجام داده است می داند که پیوند متنی مانند این چقدر در ایجاد فروش (تبدیل) موثر است.

پیوندهای مربوط به زمینه طلایی هستند زیرا بسیار بهتر از چیزی مانند تبلیغات تصویری به فروش تبدیل می شوند.

  وبلاگ زنده SEO برایتون

این نوع لینک ها برای وب سایت ایده آل هستند.

و این چیزی است که موتورهای جستجوی هوش مصنوعی ارائه می دهند.

موتورهای جستجوی هوش مصنوعی به ده لینک نیاز ندارند زیرا پاسخ ها هدفمند هستند و لینک ها هدفمند هستند.

آنها به دلیل نحوه تعامل کاربران با موتورهای جستجوی هوش مصنوعی در مسیر درستی هستند.

فابریس کانل، مدیر اجرایی بینگ که اخیراً توسط جیسون بارنارد مصاحبه شده است، در مورد آن صحبت کرده است.

حدود سه دقیقه بعد از این ویدیو، فابریس توضیح می‌دهد که چگونه چت بینگ به مشتریان این امکان را می‌دهد تا سؤالات پیچیده، از جمله سؤالات بعدی را بپرسند، که به بینگ زمینه روشن و مبهم در مورد دقیقاً آنچه می‌خواهند ارائه می‌دهد.

بنابراین نیازی به حدس زدن نیست که کاربران چه می خواهند و بنابراین نیازی به نشان دادن ده لینک به آنها نیست.

ابهام زمانی ایجاد می شود که کاربران به کلمات کلیدی در موتورهای جستجوی سنتی تکیه کنند.

به همین دلیل است که BERT اختراع شد تا به موتورهای جستجو کمک کند تا معنای جستجوهای مبهم را بفهمند.

با این حال، این ابهام زمانی وجود ندارد که شخصی یک سوال طولانی و پیچیده را به زبان مکالمه بپرسد.

کاربران خودشان درخواست های خود را اصلاح می کنند و نیازهای خود را به روشی طبیعی بیان می کنند. موتور جستجوی هوش مصنوعی قادر است خواسته های کاربر را بفهمد و آن را به او بدهد.

ده پیوند، در زمینه یک جستجوی مبتنی بر چت هوش مصنوعی، ضروری نیست.

اما نکته مهم اینجاست: پیوندهای نمایش داده شده توسط موتورهای جستجوی هوش مصنوعی بسیار مرتبط و واجد شرایط هستند.

این همان چیزی است که فابریس کانل در مورد کلیک های واجد شرایط به آن اشاره می کند.

فرانسوی زبان مادری فابریس است، انگلیسی او حاوی لهجه و قواعد دستور زبان فرانسوی خاص است، بنابراین پاسخ های او این کیفیت را دارند. منظورش را در پرانتز اضافه کردم تا منطقی‌تر شود.

  به روز رسانی هوش مصنوعی و پشتیبانی بهتر زبان • Yoast

او در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد پرسش‌ها و پاسخ‌های جستجوی هوش مصنوعی بحث می‌کند:

«بنابراین … پرس و جوی مثال:

من باید یک شام برای شش نفر گیاهخوار ترتیب دهم. میشه منوی سه وعده ای با دسر شکلاتی پیشنهاد بدید؟

و اینها چیزهایی هستند که اکنون می توانیم پاسخ دهیم.

… گاهی اوقات این در مورد درک وب و ارائه چنین تجربه‌ای است که در نهایت می‌توانیم: کلیک‌های روی وب‌سایت باعث کلیک‌های بسیار واجد شرایط می‌شود.

و این چیزی است که وقتی مردم کلیک می‌کنند، به وضوح دیده‌ایم، (آنها) کلیک‌های بسیار واجد شرایط. و این به یک مزیت برای کاربر نهایی تبدیل می شود، برای وب سایت بیشتر، مطمئناً بیش از … یک موتور جستجوی کلاسیک.

فابریس در حوالی 15 دقیقه ویدیو به موضوع پیوندهای واجد شرایط باز می گردد:

«و می‌بینید که مردم کاملاً در مورد آن تجربه هیجان زده می‌شوند، کلیک‌های واجد شرایط بیشتری می‌آورند… واضح است که می‌توانید واقعاً وب را عمیقاً درک کنید، (و) واقعاً به نتایج عالی در وب پیوند دهید.»

من می‌خواهم در اینجا توقف کنم و جایی را که فابریس می‌گوید چگونه جستجوی هوش مصنوعی Bing می‌تواند به آن پیوند دهد را برجسته کنم.نتایج عالی در وب»

این مهم است زیرا توضیح می دهد که چرا موتورهای جستجوی هوش مصنوعی به ده لینک نیاز ندارند، زیرا آنها قبلاً به صفحات وب اشاره می کنند که دقیقاً به سؤالات پاسخ می دهند، همانطور که او می گوید:نتایج کامل

بعداً دوباره اشاره می‌کند که چگونه این پیوندها و کلیک‌هایی که ایجاد می‌کنند ممتاز هستند و بنابراین سئوکاران باید روی تجربه چت تمرکز کنند.

فابریس توضیح می دهد:

اما این برای جامعه SEO است. من می بینم که افراد زیادی هنوز روی SERP ها متمرکز هستند و به اندازه کافی روی تجربه چت و تجربه مکالمه که در آن کلیک های واقعاً خیره کننده ای می بینیم، کافی نیستند. تا آنجا که ما به کاربر ارائه می دهیم، توانایی دریافت آن نوع کلیک های عالی است.

و اینجا در چت (بینگ)، این تجربه کامل و کل این تجربه چت وجود دارد که در آن ما می‌توانیم کلیک‌های واقعاً عالی را دریافت کنیم.

بنابراین اینها کلیک های واجد شرایط بیشتری هستند.

من همه افراد جامعه سئو را تشویق می کنم که به این موضوع توجه کنند، زیرا این کلیک ها، کلیک های استثنایی و با کیفیت هستند.

درک کلیک های واجد شرایط، جستجوی هوش مصنوعی را در چشم انداز قرار می دهد

نکته مهم در اینجا این است که جستجوی هوش مصنوعی متفاوت است زیرا در مورد ده پیوند آبی نیست. متفاوت بدتر نیست.

  تاثیر رو به رشد داده های رسانه های اجتماعی بر موفقیت کسب و کار

در پاسخ‌های جستجوی هوش مصنوعی ده پیوند وجود ندارد، زیرا آنچه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، پیوندهای مطابقت دقیق، پیوندهای متنی است.

این مورد “مردم هم می پرسند” نیست زیرا موتور جستجوی هوش مصنوعی مجبور نیست این کار را انجام دهد. متن کامل خواسته های هر کاربر را دریافت می کند و بنابراین می داند که مردم چه چیزی را می خواهند.

و این همان چیزی است که به کلیک عالی، کلیک واجد شرایط ترجمه می شود.

درک کلیک‌های واجد شرایط، جستجوی هوش مصنوعی را در چشم انداز قرار می‌دهد و زمانی که می‌خواهید برای تجربه چت هوش مصنوعی رتبه بهتری کسب کنید، پیدا ، مکان خود را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین حتی اگر SERPهای جستجوی هوش مصنوعی فقط پنج یا شش لینک در پاسخ‌ها تعبیه شده باشند، هر یک از آن پیوندها بسیار هدفمند هستند و در نتیجه تجربه کاربری بهتری هنگام حرکت از موتور جستجوی هوش مصنوعی به وب سایت ایجاد می‌کنند.

بنابراین دفعه بعد که کسی گفت جستجوی هوش مصنوعی برای سئو و ترافیک وب سایت فاجعه خواهد بود، او را به این مقاله بفرستید و به او بگویید کلیک های واجد شرایط چیست.

مصاحبه با فابریس کانل از بینگ را تماشا کنید:

هوش مصنوعی مولد چگونه در جستجو کار می کند و در سال 2024 چه اتفاقی می افتد

منبع: https://www.searchenginejournal.com/ai-search-qualified-clicks/498695/