وبلاگ

ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد. کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کنند

اشتراک‌ها و ارتقاء ChatGPT Plus پس از افزایش تقاضا برای ویژگی‌های جدید ایجاد شده در اثر قطع شدن، به حالت تعلیق باقی می‌مانند.

برخی از کاربرانی که در لیست انتظار ثبت نام کرده بودند دعوت نامه هایی برای پیوستن به ChatGPT Plus دریافت کردند.

ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کننداسکرین شات جیمیل، دسامبر 2023ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کنند

این منجر به اشتراک گذاری چند لینک در دسترس همه شد. برای یک لحظه.

مربوط: فروشگاه GPT قرار است در سال 2024 پس از تاخیرهای غیرمنتظره راه اندازی شود

علاوه بر دعوت‌نامه‌ها، نشانه‌هایی که نشان می‌دهد افراد بیشتری به GPT دسترسی پیدا می‌کنند شامل یک صفحه مقدماتی است که در حساب‌های ChatGPT رایگان ظاهر می‌شود.

ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کننداسکرین شات ChatGPT، دسامبر ۲۰۲۳ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کنند

متأسفانه، آنها هنوز بدون اشتراک پلاس قابل دسترسی نیستند.

فهرست انتظار ارتقای chatgpt plus اشتراک‌ها متوقف شداسکرین شات ChatGPT، دسامبر ۲۰۲۳فهرست انتظار ارتقای chatgpt plus اشتراک‌ها متوقف شد

می‌توانید با کلیک ، روی گزینه ارتقا در نوار کناری ChatGPT در یک مرورگر دسکتاپ، به لیست انتظار بپیوندید.

ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کننداسکرین شات ChatGPT، دسامبر ۲۰۲۳ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کنند

OpenAI همچنین ChatGPT Enterprise را برای کسانی که به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارند، همانطور که در طرح‌های قیمت‌گذاری زیر ذکر شده است، پیشنهاد می‌کند.

ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کننداسکرین شات OpenAI، دسامبر 2023ارتقاء ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمد.  کاربران لیست انتظار دعوت نامه دریافت می کنند

چرا اشتراک های ChatGPT Plus به حالت تعلیق درآمده است؟

طبق مقاله ای در

تصمیم برای توقف ثبت نام‌های جدید ChatGPT پس از یک هفته است که در آن سرویس‌های OpenAI – از جمله ChatGPT و API – با یک سری از قطع‌ها مرتبط با تقاضای بالا و حملات DDoS مواجه شدند.

  آیا سئوی جامع و محتوای پرطرفدار می توانند همزیستی داشته باشند؟ • Yoast

تقاضا برای ChatGPT Plus منجر به فهرست‌های eBay شده است که ظاهراً یک یا چند ماه عضویت ممتاز را ارائه می‌دهند.

اشتراک های ChatGPT Plus چه زمانی از سر گرفته می شود؟

تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد از سرگیری اشتراک ChatGPT Plus نداریم. ما می دانیم که فروشگاه GPT قرار است در اوایل سال آینده افتتاح شود، زیرا درام اخیر هیئت مدیره منجر به “تاخیرهای غیرمنتظره” شد.

بنابراین، ما امید که OpenAI کاربران لیست انتظار را به موقع وارد می کند تا همه GPT های ایجاد شده توسط OpenAI و سازندگان جامعه را امتحان کنند.

GPT چیست؟

GPT ها به کاربران اجازه می دهند یک یا چند تجربه ChatGPT شخصی سازی شده را بر اساس مجموعه خاصی از دستورالعمل ها، فایل های دانش و اقدامات ایجاد کنند.

بازاریابان جستجو با ChatGPT Plus می توانند GPT ها را برای ارزیابی محتوای مفید و یادگیری SEO امتحان کنند.

همچنین GPT هایی برای تجزیه و تحلیل داده های کنسول جستجوی گوگل وجود دارد.

و GPT که به شما اجازه می دهد گربه با داده های تحلیلی از 20 سیستم عامل، از جمله Google Ads، GA4 و Facebook.

  Guide With Free Template + Examples

جستجوی گوگل دارد نمایه شده است صدها GPT عمومی طبق یک لیست ادعایی از آمار GPT در یک مخزن GitHub، SLAB، GPT برتر OpenAI، از ماه گذشته تاکنون 5,620,981 بازدید داشته است. در بین 20 GPT برتر عبارتند از: پارچهبا 291,349 بازدید.

فواید استراحت را بسنجید

در حالت ایده‌آل، این بدان معناست که توسعه‌دهندگانی که روی ساختن GPT و استفاده از API کار می‌کنند، باید مشکلات کمتری را تجربه کنند (مانند عدم توانایی در ذخیره پیش‌نویس‌های GPT).

اما همچنین می تواند به معنای کاهش موقت کاربران جدید GPT باشد، زیرا فقط برای مشترکین Plus در دسترس است – از جمله مواردی که من آزمایش کردم. در مورد عوامل رتبه بندی بیشتر بدانید و کسب اطلاعات در مورد EEAT بر اساس دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل.

GPT های سفارشی برای سئواسکرین شات ChatGPT، نوامبر ۲۰۲۳GPT های سفارشی برای سئو

تصویر ویژه: رابرت وی/شاتراستاک

منبع: https://www.searchenginejournal.com/openai-pauses-new-chatgpt-plus-subscriptions-due-to-surge-in-demand/501360/