آیا سئوی جامع و محتوای پرطرفدار می توانند همزیستی داشته باشند؟  • Yoast
وبلاگ

آیا سئوی جامع و محتوای پرطرفدار می توانند همزیستی داشته باشند؟ • Yoast

یک روز جدید، یک روند جدید. برای کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا، گاهی اوقات چنین است. اگر از روندها آگاه نباشید، جذب مخاطبانتان دشوار است. خب چکاری باید انجام بدی؟ آیا هنوز هم امکان ایجاد و حفظ یک استراتژی سئو جامع و در عین حال سرگرم ، کاربران وجود دارد؟

سئو جامع چیست؟

به طور خلاصه: اگر نیازهای کاربران خود را در تمام سطوح برآورده کنید، در حال تمرین سئوی جامع هستید. این بدان معناست که استفاده از سایت شما آسان و ایمن است و اطلاعات مناسب را در زمان مناسب ارائه می دهد.

سئو کل نگر فقط به تحقیق در مورد کلمات کلیدی و نوشتن محتوایی که مردم جستجو می کنند نیست. این همچنین تجربه کاربری، سئو فنی و امنیت وب سایت شما است.

هنگامی که یک موضوع یا جوک در حال ترند است، در پلتفرم های رسانه های اجتماعی قابل مشاهده است. این بدان معناست که مردم در مورد این موضوع صحبت می کنند و محتوا تولید می کنند. و آنها نیز به دنبال آن هستند!

بسته به موضوع پرطرفدار، افراد ممکن است اطلاعات بیشتری را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا موتورهای جستجو جستجو کنند. گاهی حتی هر دو! به همین دلیل است که ایجاد محتوا در مورد موضوع فعلی می تواند برای دید شرکت شما مفید باشد.

روش جستجوی مردم در اینترنت در حال تغییر است. در واقع، بسیاری از کارشناسان سئو پیش بینی می کنند که ترافیک کمتری از موتورهای جستجو دریافت خواهیم کرد. بنابراین ترافیک از کجا خواهد آمد؟ بسیاری از آن احتمالاً از رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok، X (توئیتر سابق) و اینستاگرام می‌آیند – به خصوص اکنون که افراد بیشتری از آنها به عنوان موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

نمونه هایی از TikTok که به عنوان موتور جستجو استفاده می شود

و چگونه در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شویم؟ با انتشار مطالب پرطرفدار.

  3 Google Looker Studio Templates for SEO with a Setup Guide

محتوای مد روز یا با کیفیت؟

همانطور که گفتیم، بخش بزرگی از سئوی جامع، نوشتن محتوای با کیفیت است. اما چگونه می‌توانید محتوای باکیفیت ایجاد کنید، وقتی فقط یک یا دو روز فرصت دارید تا دنیا به سمت روند بعدی حرکت کند؟

Cookie Company به تیلور سوئیفت Eras Tour Hype می پیوندد

به عنوان مثال TikTok را در نظر بگیرید. به طور کلی، در آن زمان شما توجه کنید که چیزی در حال پیشرفت است، دیگر خیلی دیر شده است. کشتی حرکت کرده است و مردم در حال حرکت هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است احساس کنید که باید بین مرتبط ماندن یا ایجاد محتوای با کیفیت یکی را انتخاب کنید.

شرکتی که از یک الگوی رفتاری برای تبلیغ ملحفه‌های کتانی استفاده می‌کند

مخاطب شما برای چه چیزی ارزش قائل است؟

خوب است بدانید که میزان محتوای پرطرفدار که باید ایجاد کنید نیز تا حد زیادی به مخاطبان شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما افراد مسن تر هستند، به احتمال زیاد نیازی به دنبال ، روندهای رسانه های اجتماعی به شدت وجود ندارد. برعکس، شما حتی می توانید آنها را بترسانید!

با این حال، اگر مخاطبان شما جوان‌تر هستند، ممکن است لازم باشد یک «استراتژی روند» تأیید شده ایجاد کنید. زیرا نمی توانید به همه آنها بپیوندید. و اگر سعی می‌کنید با پرش ،، مرتبط بمانید هر یک روند، به نظر می رسد که بیش از حد تلاش می کنید. به علاوه، احتمالاً باید از نظر کیفیت به خطر بیفتید.

یک استراتژی روند

همانطور که گفتیم، شما نمی خواهید هر روندی را دنبال کنید. پس در عوض چه کاری باید انجام دهید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم “استراتژی روند” خود را ایجاد کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • با چه روندهایی درگیر خواهید شد؟
    • آیا قصد دارید فقط بر روی روندهای حوزه تخصصی خود تمرکز کنید یا می خواهید از آن خارج شوید؟
    • آیا فقط در ترندهای سرگرم کننده شرکت خواهید کرد یا برای گرایش های جدی تر نیز محتوا تولید خواهید کرد؟
    • آیا فقط به گرایش هایی می پیوندید که به مخاطبان خود علاقه مند هستند؟ یا مخاطبان خود را با روندهای جدیدی آشنا خواهید کرد که ممکن است آنها را نیز مورد توجه قرار دهد؟
  • آیا قصد دارید همه چیز را برای ایجاد محتوای مرتبط با یک روند جدید کنار بگذارید؟
  • آیا باید یک پست وبلاگ باشد یا بهتر است در شبکه های اجتماعی پست شود؟ یا هر دو؟
  • هر چند وقت یک بار محتوای «پرطرفدار» را پست می کنید؟ به خاطر داشته باشید که اگر اغلب شرکت کنید، تصویر برند شما تغییر خواهد کرد. احتمالاً کسب‌وکار شما جوان‌تر به نظر می‌رسد، که می‌تواند برخی از مخاطبان شما را از خود دور کند.
  نحوه نصب افزونه وردپرس » رتبه ریاضی

شما هنوز روی سئوی جامع خود کار می کنید

با یک استراتژی پرطرفدار، باید بتوانید تصمیمات بهتری در مورد زمان ارسال محتوای پرطرفدار بگیرید. ما امیدواریم که این به شما در ادامه ایجاد محتوای با کیفیت کمک کند – یکی از ارکان سئوی جامع.

علاوه بر این، اگر از روندهایی پیروی کنید که برای مخاطبان خود جذابیت دارند، به یکی دیگر از ستون های جامع سئو پایبند خواهید بود: ایجاد محتوا برای مخاطبان خود! به هر حال، آنها کسانی هستند که محتوای شما را می خوانند (و امیدواریم با آنها تعامل داشته باشند).

به برندسازی توجه داشته باشید

به یاد داشته باشید که برند شما بسته به نوع محتوای پرطرفدار که آنلاین ارسال می کنید می تواند تغییر کند. اگر در بسیاری از محتواها و روندهای میم مشارکت داشته باشید (یک میم می تواند یک ویدیو، تصویر یا متن خنده دار باشد که به سرعت کپی و به صورت آنلاین پخش می شود – معمولاً با تغییرات جزئی)، نام تجاری شما می تواند بازیگوش تر و کمتر ظاهر شود. جدی

با این حال، هرگز ارسال محتوای meme-y نیز پیامی واضح ارسال می کند. کسب و کار شما جدی و شاید کمی غیر شخصی به نظر می رسد. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید، خوب است، اما همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که محتوای معتبر (و در نتیجه شخصی تر) عملکرد آنلاین بسیار خوبی دارد.

نتیجه

ما نمی دانیم آینده چه خواهد شد، اما واضح است که روندها از بین نخواهند رفت. به علاوه، آنها دائما در حال تغییر هستند! به همین دلیل است که ایجاد یک استراتژی پرطرفدار می تواند مفید باشد، بنابراین می توانید محتوایی را که در حال حاضر به آن علاقه مند هستند به مخاطبان خود ارائه دهید. بدون نیاز به صرفه جویی در کیفیت و استراتژی سئوی جامع خود. موفق باشید!

  از این تاکتیک برای کسب درآمد در کمپین های سئو خود استفاده کنید

بیشتر بخوانید: آیا تجارت محاوره ای واقعا آینده است؟ »

منبع: https://yoast.com/can-holistic-seo-and-trending-content-coexist/