وبلاگ

به‌روزرسانی Google Reviews، برنامه افزودنی SGE، ستون‌های رتبه‌بندی، به‌روزرسانی‌های خرید، امتیازات اعتماد بینگ و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

گوگل بعدازظهر چهارشنبه آپدیت نظرات نوامبر 2023 را منتشر کرد، در حالی که به روز رسانی هسته ای نوامبر 2023 با نوسانات زیادی ادامه دارد. من گزارش گوگل وب مستر را برای نوامبر منتشر کردم. اسناد منتشر شده توسط DOJ سه رکن رتبه بندی جستجوی گوگل و بسیاری موارد دیگر را نشان می دهد. دنی سالیوان توضیح داد که چگونه بازخورد SEO را برای بررسی داخلی با تیم جستجوی Google مستند می کند. جستجوی Google در حال اضافه ، ویژگی های معاملات خرید بیشتری است که برخی از آنها بسیار شدید هستند. گوگل همچنین این گزینه های جدید را برای روشن و خاموش ، فیلترهای جستجو در نوار کناری ارائه می دهد. این همچنین برای برخی از پرس و جوهای محلی کار می کند. بینگ در حال آزمایش فیلترهای خرید دیگر در همپوشانی محصولات خود است. کنسول جستجوی گوگل گزارش تجربه صفحه را حذف کرده است، فیلتر و API به زودی ناپدید خواهد شد. مایکروسافت حق اختراعی برای Bing در مورد امتیازات قابل اعتماد بودن محتوا و سایت صادر کرده است. Google تجربه جستجوی مولد را به کشورهای بیشتری گسترش داده و ویژگی‌های بیشتری را اضافه کرده است. برای اطلاع شما، سئوی انگلی اصطلاحی نیست که گوگل به صورت داخلی از آن استفاده کند. جستجوی گوگل از اسکنر ویروس Sistrix استفاده می کند. گوگل در حال آزمایش نمایش چندین بسته محلی در نتایج جستجو است. Google Business Profiles یک گزینه دارایی جدید دارد. گوگل ادز قابلیت های هوش مصنوعی خود را برای کمپین های اوج عملکرد در ایالات متحده راه اندازی کرده است. Google Ads خط‌مشی‌های Merchant Center خود را در مورد سوءاستفاده به‌روزرسانی کرده است. Google Shopping تبلیغاتی برای عضویت Amazon Prime و Nike ارائه می دهد. Google AdSense ارائه تبلیغات در google.com را متوقف می کند، شخصی سازی تبلیغات را حذف می کند و بر درآمد تبلیغات تأثیر می گذارد. مایکروسافت گفت تقاضا برای بینگ چت کاهش نمی یابد. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  نوشتن موبایل • Yoast

حمایت شده توسط رتبه تکاور (SimilarWeb)، نرم افزار سئو حرفه ای همه در یک. Rank Ranger یک پلتفرم جامع SEO است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل توسعه دهید. از طریق ردیابی رتبه پیشرفته، از جمله ردیابی بالاتر، سهم ارگانیک از گزارش صوتی، داده‌های قابلیت عملی SERP و ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP، بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان:

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-10-2023-36365.html