- این کتاب در مورد هوش مصنوعی است، اما در واقع در مورد مردم است
- “مفید” کلمه بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید
- با “بهینه سازی تجربه جستجو” برای یک تجربه جستجوی مولد آماده شوید
- برای اختلال آماده شوید: آرام بمانید، آموزش دهید و سریع حرکت کنید
- مدل های اطلاعاتی جدید ایجاد کنید: موجودیت ها و هستی شناسی ها
- مشارکت کنندگان متخصص
اگر بتوانید خود را در اتاقی با 21 متخصص برتر سئو بیابید چه؟
چه چیزی می توانید بپرسید؟ چه چیزی می توانید یاد بگیرید؟
روندهای سئو 2024 بهترین کار است
ما با فهیم ترین کارشناسانی که می شناسیم صحبت کردیم و از آنها بهترین توصیه را برای پیمایش سال پیش رو خواستیم.
با تغییر سریع چشم انداز جستجو، گاهی اوقات به نظر می رسد که چشمک زده اید و همه چیز تغییر کرده است. و در سال گذشته تغییرات خاصی در سئو مشاهده شده است، از بهروزرسانیهای «محتوای مفید» تا تجربه تولیدکننده جستجوی Google (SGE).
چگونه می توانیم به اندازه کافی سریع با این تغییرات سازگار شویم تا مزیت رقابتی را حفظ کنیم؟
چگونه استراتژی سئو خود را برای آماده شدن برای سال آینده بهینه کنیم؟
بنابراین ما با 21 نفر از برترین متخصصان سئو مصاحبه کردیم و یافته های خود را در این مجموعه هوشمندانه، پر از تفکرات پیشرفته و توصیه های عملی کارشناسان محترم سئو گردآوری کردیم.
بیایید به برخی از موضوعات پوشش داده شده در داخل نگاه کنیم.
این کتاب در مورد هوش مصنوعی است، اما در واقع در مورد مردم است
که در روندهای سئو 2024ما در حال غواصی عمیق در زمینه هوش مصنوعی هستیم، اما در نهایت، هوش مصنوعی ستاره نمایش نیست – شما هستید.
لمس انسان هنگام استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی شما بسیار مهم است و این کتاب الکترونیکی اهمیت کار در کنار آن را به جای تکیه بر آن برای جایگزینی آن برجسته می کند.
در داخل، همکاران متخصص ما شما را در رابطه با هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند، محیطی برای کار و گاهی اوقات دشمن راهنمایی میکنند.
“مفید” کلمه بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید
در سال 2024، گوگل با تعریف مجدد معنای “مفید” بازی را تغییر خواهد داد.
در داخل، ما تعریف در حال تحول محتوا و وبسایتهای «مفید» و تأثیر بهروزرسانیها را بررسی میکنیم. در اینجا برخی از اطلاعات کلیدی وجود دارد:
- گوگل ارزش و سودمندی کل سایت شما را ارزیابی می کند، بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما ارزش مشخص و منحصر به فردی دارد.
- در هوش مصنوعی مولد شرکت کنید و قبل از تلاش برای مبارزه با آن، نحوه عملکرد آن را درک کنید.
- “تخصص” یک تمایز کلیدی خواهد بود – ایده ها و داده های اصلی منتسب به نویسندگان نامگذاری شده.
با “بهینه سازی تجربه جستجو” برای یک تجربه جستجوی مولد آماده شوید
مرحله آزمایشی EMS گوگل امواجی از انتظار و اضطراب را در سراسر صنعت ایجاد می کند.
اما نکته کلیدی این است که با هوش مصنوعی مولد قابل شناسایی باشید و بدانید چه زمانی متحد و چه زمانی دشمن آن باشید. در اینجا چیزی است که واقعاً باید بدانید:
- هوش مصنوعی در جستجو، عملکرد کل گروههای جستجو، جمعآوری دادهها و احتمالاً تعادل بین پلتفرمها را مختل میکند.
- موفقیت در جستجو را می توان در کشف شدن با هوش مصنوعی مولد و یافتن فرصت های بیشتر برای معرفی برند خود به کاربران خلاصه کرد.
- انسانها در تعریف استراتژیهای سئو در یک چشمانداز جدید هوش مصنوعی غیرقابل جایگزین هستند و برای مدتی خواهند بود.
برای اختلال آماده شوید: آرام بمانید، آموزش دهید و سریع حرکت کنید
اختلال در افق است، اما در حالی که مدلهای دستیابی به اهداف تجاری ممکن است تغییر کند، ماهیت چگونگی جستجوی افراد برای اطلاعات ثابت باقی میماند.
موارد زیر عناصر حیاتی در جهت یابی به جلو در این چشم انداز پویا خواهند بود:
- درک هدف واقعی کاربر باید شما را راهنمایی کند: هرزنامه و نتایج ناچیز در حال مرگ هستند.
- سئوی فنی را فراموش نکنید: مرتب نگه داشتن سایت می تواند شما را در برابر به روز رسانی های اصلی غیرقابل بخشش محافظت کند.
- از هوش مصنوعی به صورت استراتژیک استفاده کنید تا زمان بیشتری برای فکر ، به تصویر بزرگ به شما بدهد.
مدل های اطلاعاتی جدید ایجاد کنید: موجودیت ها و هستی شناسی ها
آینده سئو در درک مفاهیم پیچیده مانند موجودیت ها، طرحواره ها، پیشرفت در الگوریتم های یادگیری ماشین و نحوه عملکرد مدل های زبان بزرگ (LLM) نهفته است.
در اینجا برخی از بینش های کلیدی در مورد چگونگی استفاده از پیشرفت مستمر موجودیت ها و نمودارهای دانش به نفع خود آورده شده است:
- درک “موجود” برای موفقیت در سئو در آینده ضروری است زیرا هم یک مدل انسانی و هم داده ای برای درک است.
- با ایجاد ارتباطات معنی دار خود را در کاوش و دانش غوطه ور کنید.
- توسعه هستیشناسیهای سازمانیافته (نقشههای موجودات و ارتباطات آنها) شما را برای موفقیت در پلتفرمهای هوش مصنوعی و جستجوی Google آماده میکند و تجربه کاربر را بهبود میبخشد.
مشارکت کنندگان متخصص
- آدام ریمررئیس، آدام ریمر بازاریابی، LLC
- آلیدا سولیسبنیانگذار و مشاور بین المللی سئو، Orainti
- آندره آ ولپینییکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، WordLift
- اندرو چادویکبنیانگذار، بینش کلمات کلیدی
- آنجی نیکولیچوکمدیر بازاریابی محتوا، مجله موتور جستجو
- بن استیلسردبیر، کتابهای الکترونیکی، مجله موتورهای جستجو
- دن تیلورشریک و رئیس سئوی فنی SALT.agency
- الی شوارتزمشاور رشد، سئوی محصول محور
- جس شولزمشاور بازاریابی، JesScholz.com
- کوین ایندیگمشاور رشد استارت آپ های با رشد سریع
- مارته ون برکلمدیر عامل، برنامه طرحواره
- مت جی. ساوتسردبیر ارشد، مجله موتور جستجو
- موردی اوبرشتاینمدیر سئوی برند، Wix
- شکار موتوکورئیس / مرجع بین المللی، AJPR
- اولگا زارمشاور سئو SEOSLY
- پاتریک استوکسمشاور سئوی محصول و فنی، Ahrefs
- راجر مونتیسردبیر اخبار، مجله موتور جستجو
- رایان جونزSVP، SEO، Razorfish
- شلی والشاستراتژیست محتوای SEO، مجله موتورهای جستجو
- اولریکا وایبرگمدیر عامل و سئو ارشد، Unicorn
- وهان پطروسیانافسر ارشد فناوری، مجله موتور جستجو
این کتاب الکترونیکی راهنمای نهایی شما برای بقا و شکوفایی در این چشم انداز دیجیتال پویا است.
با نظرات متخصص و بینش رهبران صنعت، این منبع معتبر دقیقاً همان چیزی است که برای مقابله با چالش سال 2024 و بعد از آن به آن نیاز دارید.
زمان آن است که تغییرات را در آغوش بگیرید، بیاموزید که چگونه و چه زمانی استراتژی خود را تغییر دهید و مسیری برای موفقیت سئو در سال های آینده ترسیم کنید.
کپی خود را دریافت کنید روندهای سئو 2024 امروز!
منبع: https://www.searchenginejournal.com/2024-seo-trends-ebook/502323/