خریداران آماده استفاده از جستجوی هوش مصنوعی برای کشف محصولات هستند
وبلاگ

خریداران آماده استفاده از جستجوی هوش مصنوعی برای کشف محصولات هستند

بر اساس یک نظرسنجی جدید از Botify که به طور انحصاری با Search Engine Land به اشتراک گذاشته شده است، موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را ادغام می کنند، این پتانسیل را دارند که کشف محصول و خدمات را آسان تر کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بازاریابان جستجو گرایش دارند که جستجو را بسیار متفاوت از کاربران روزمره جستجوی گوگل ببینند. بنابراین جالب است که ببینیم مصرف کنندگان در مورد جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی چه می دانند و چه فکر می کنند. داده ها یادآور این است که رفتار کاربر همیشه به کندی تغییر می کند، بنابراین انتظار انتقال سریع از جستجوی سنتی به جستجوی هوش مصنوعی را نداشته باشید.

با اعداد برخی از نتایج جالب از نظرسنجی Botify:

  • 44% از پاسخ دهندگان با جستجوی تولیدی آشنا بودند – 58% از Millennials و 58% از Gen Z بیشتر آشنا بودند. 74 درصد از بچه‌های بومی از آن اطلاعی نداشتند.
  • 37 درصد از پاسخ دهندگان یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را امتحان کرده اند و نتایج را رضایت بخش تر یافته اند.
  • 34 درصد گفتند که روش جستجوی آنها در جستجوی هوش مصنوعی تغییر نکرده است. 28٪ گفتند که جستجوهای “جزئیات بیشتری” را انجام می دهند. 9 درصد گفتند که درخواست های طولانی تری می نویسند.
  • 56 درصد از پاسخ دهندگان، هنگامی که از آنها خواسته شد بین دو صفحه از نتایج برای یک پرس و جو یکی را انتخاب کنند، نتایج ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به نتایج جستجوی سنتی ترجیح دادند.
  مرور با Bing به برنامه آیفون ChatGPT با پیوندها باز می گردد

خرید آنلاین. چهل و یک درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دلیل اصلی استفاده از جستجوی هوش مصنوعی خرید آنلاین است. دیگر دلایل اصلی استفاده از آن، به‌روز ماندن با آخرین اخبار (19%) و جستجوی اطلاعات مرتبط با سلامت (12%) بود.

چه زمانی می خواهید از موتورهای جستجویی استفاده کنید که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را یکپارچه می کنند؟
  • در همین حال، اکثر پاسخ دهندگان (55٪) به “بله” پاسخ دادند و معتقدند که موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را ترکیب می کنند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات را برای افراد آسان تر کنند.
آیا فکر می‌کنید موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای می‌دهند، این پتانسیل را دارند که کشف محصول و خدمات آنلاین را آسان‌تر کنند؟آیا فکر می‌کنید موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده با هوش مصنوعی را ادغام می‌کنند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات آنلاین را آسان‌تر کنند؟

پاسخ های سریع تر در حالی که 36 درصد از پاسخ دهندگان از جستجوی هوش مصنوعی استفاده نکرده اند، 25 درصد از مصرف کنندگان این کار را انجام داده اند – و عمدتا برای آزمایش فناوری جدید.

  • در همین حال، 17٪ گفتند دلیل اصلی استفاده از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی این بود که نتایج شبیه به چت بات به آنها کمک می کرد تا پاسخ ها را سریعتر پیدا کنند.
اگر از موتورهای جستجویی استفاده کرده اید که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای داده اند، دلیل اصلی شما برای انجام این کار چیست؟اگر از موتورهای جستجویی استفاده کرده اید که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای داده اند، دلیل اصلی شما برای انجام این کار چیست؟

در مورد تحقیق داده ها توسط Dynata، یک شرکت مستقل تحقیقات بازار، به نمایندگی از Botify جمع آوری شده است. این نظرسنجی در ماه فوریه در میان 1000 پاسخ دهنده در ایالات متحده، 18 ساله و بالاتر، انجام شد.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش آخرین اخبار در بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX در ایالات متحده کمک می کند.

  عملکرد بهتر و به روز رسانی طرح محصول • Yoast

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین تحولات و روندهای جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می نویسد. او قبلا سردبیر مجله موتور جستجو (از 2017 تا 2022) و سردبیر Momentology (از 2014 تا 2016) و سردبیر جستجو. نظارت بر موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های تحقیقاتی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها جستجو شده است.

منبع: https://searchengineland.com/survey-shoppers-ai-search-product-discovery-440750