عملکرد بهتر و به روز رسانی طرح محصول • Yoast
وبلاگ

عملکرد بهتر و به روز رسانی طرح محصول • Yoast

با Yoast SEO 22.4 برای ناوبری روانتر آماده شوید! این به‌روزرسانی، عملکرد را بهبود می‌بخشد، باگ‌ها را برطرف می‌کند و تجربه کاربری کلی شما را بهبود می‌بخشد. با آن اسلاگ های مزاحم “elementor” خداحافظی کنید و از مرور نرم لذت ببرید. علاوه بر این، با Yoast WooCommerce SEO 16.2، مشتریان فروشگاه آنلاین ما بهتر می توانند نحوه ظاهر تغییرات محصول خود را برای خریداران آنلاین کنترل کنند.

بهبودهای Yoast SEO 22.4

در سراسر این افزونه، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که عملکرد کلی بهبود یابد. ما پرس و جوهای غیر ضروری را حذف کردیم و اشکالات را برطرف کردیم و تجربه کاربر را بهبود بخشیدیم. در اصل، ما مقداری نظافت بهاره را انجام دادیم.

یکی از راه حل های قابل توجه برای جامعه بزرگ Elementor در پایگاه کاربر ما سفارشی شده است. ممکن است متوجه شده باشید که وقتی برای اولین بار یک پست را با Elementor ذخیره کردید، راب با سرسختی کلمه “elementor” را در ابتدا اضافه کرد. خب دیگه نه! ما به این ناراحتی پایان داده ایم. هنگام به روز رسانی به Yoast SEO 22.4 با آن تغییر مسیرهای غیر ضروری خداحافظی کنید!

به روز رسانی طرحواره برای انواع محصول

در فوریه 2024، گوگل دستورالعمل های داده های ساختاریافته خود را به طور خاص برای تغییرات محصول به روز کرد، موضوعی پیچیده برای بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک. هدف آنها تطبیق مؤثرتر اهداف مشتری با نتایج آنلاین است. اگر تا به حال دنبال یک تی شرت در یک رنگ خاص شده اید و یک تی شرت با رنگ متفاوت در نتایج جستجو ظاهر می شود، می توانید با تجربه خریدار ارتباط برقرار کنید.

  نسخه جدید ChatGPT امکان دسترسی به تمام ابزارهای GPT-4 را به طور همزمان فراهم می کند

ما طرح محصول خود را در Yoast WooCommerce SEO 16.2 به‌روزرسانی کرده‌ایم تا با بهترین روش‌ها هماهنگ شود تا به طور مؤثرتری ویژگی‌های محصول شما را به موتورهای جستجو منتقل کنیم. این اطمینان حاصل می کند که محصولات شما تا حد امکان با معیارهای جستجوی خریداران بالقوه مطابقت دارند. بنابراین اکنون زمان مناسبی است تا مطمئن شوید که تمام داده های نوع محصول در سایت شما در وب سایت شما صحیح است. برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، راهنمای راه اندازی ما برای SEO WooCommerce را بررسی کنید.

تنظیمات طرحواره محصول در SEO WooCommerce

تمرینات Yoast SEO برای راهنمایی شما در بهینه سازی وب سایت شما

با توجه به تغییرات فصلی، اکنون زمان مناسبی است که با انجام یک یا چند تمرین سئو، سایت خود را تمیز کنید. برای مشتریان Yoast SEO Premium، این تمرینات را به عنوان مربیان شخصی خود در نظر بگیرید که شما را از طریق بهینه سازی در هر مرحله تنها در سه مرحله ساده راهنمایی می کنند و اطمینان حاصل می کنند که محتوای مورد علاقه شما توسط مشتریان شما دیده می شود.

اکنون به Yoast SEO 22.4 به روز رسانی کنید

ما اینجا هستیم تا سفر دیجیتالی شما را با رفع اشکال‌ها، پیشرفت‌ها و راه‌حل‌های مناسب مانند تمرینات سئوی انحصاری ما افزایش دهیم. بهینه سازی خوب با Yoast SEO 22.4!

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-3-2024/

  چگونه یک برچسب Read More در وردپرس اضافه کنیم » رتبه ریاضی