وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل احتمالاً سئوی انگلی را به چیز دیگری تغییر نام خواهد داد. گوگل گفته است که داشتن یک ویژگی مرتبط با این منبع به معنای رتبه بالاتر نیست. افزایش زیادی در شکایات در مورد عدم تغییر محتوای اصلی ویدیو وجود دارد که نشان دهنده افت شدید عملکرد جستجوی Google است. بینگ چت در حال ارائه یک ویژگی نوت بوک است. Google Shopping دکمه وفاداری یا عضویت را در نتایج جستجو نمایش می دهد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: ویدیو محتوای اصلی در اوج خطاهای صفحه نیست
    شکایات مالکان و ناشران سایت افزایش یافته است که خطای «ویدئو محتوای اصلی صفحه نیست» را در بخش نمایه سازی ویدیو در کنسول جستجوی Google مشاهده کردند. این نباید برای بسیاری از شما که اینجا را می خوانید تعجب کند، زیرا گوگل به ما گفته است که این ممکن است با دستورالعمل های ویدیویی توسعه یافته جدید اتفاق بیفتد.
  • گوگل در آینده نزدیک نام «سئوی ،» را تغییر خواهد داد
    در مورد نام سئوی انگلی در این صنعت کمی بحث و جدل وجود دارد و خود گوگل نیز این اصطلاح را دوست ندارد. بنابراین آنها گفتند که در آینده نزدیک نام سئوی انگلی را به یک اصطلاح جدید تغییر خواهند داد.

  • گوگل: درباره اطلاعات منبع به این معنی نیست که شما رتبه بالاتری دارید
    شکایتی در مورد سایت وجود داشت. دنی سالیوان، رئیس پیوندهای جستجو در گوگل، پاسخ داد که نداشتن اطلاعات در سایت شما به این معنی نیست که سایت شما رتبه بالاتر یا پایین‌تری خواهد داشت.

  • Bing Chat/Copilot اکنون در حال آزمایش عملکرد Notepad است
    Microsoft Copilot که قبلا با نام بینگ چت شناخته می‌شد، در حال حاضر در حال آزمایش یک ویژگی نوت‌بوک است و امیدوار است تا «چند هفته» آن را به‌طور کامل عرضه کند. این آزمایش زمانی آغاز شد که مایکروسافت یک هفته پیش تعدادی از ویژگی های Copilot و ویژگی جستجوی عمیق را معرفی کرد.
  • افزونه عضویت فهرست نتایج خرید Google؟
    یک ماه پیش، گزارش دادیم که نتایج Google Shopping مکانی برای پیوستن به برنامه‌های عضویت فروشگاه دارد. اکنون Google آنها را در برخی از لیست‌های خرید (نه تبلیغات) به عنوان برنامه‌های افزودنی یا نتایج غنی نشان می‌دهد.
  • بازار تعطیلات گوگل
    گوگل هفته پیش در دفاتر خود در دوبلین یک بازار تعطیلات برگزار کرد. من عکس های فروشندگانی را دیده ام که فرش، هنر، لباس، وسایل زمستانی و غیره می فروشند. در اینجا تعدادی از آن عکس ها در زیر تعبیه شده است.
  Content Optimization: The Complete Guide

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-12-2023-36540.html