وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 ژانویه 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Assistant 17 ویژگی را حذف کرده است که برخی از آنها اکنون به طور پیش فرض در جستجوی Google هستند. گوگل گفته است که می توانید لینک های هرزنامه را از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نادیده بگیرید. Google خط مشی رویدادهای حساس Google Ads خود را به روز کرده است. گوگل در حال به روز رسانی اسناد داده های ساختار یافته خود برای استفاده از هشتگ برای مراجع @id است. تبلیغات مایکروسافت از حساب های مرکز هتل برای کمپین های اقامت دور می شود. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • آیا جستجو با از دست دادن ویژگی‌های دستیار گوگل افزایش یافت؟

    گوگل تغییرات عمده ای را در دستیار گوگل اعلام کرد، تقریبا 20 ویژگی را حذف کرد و نحوه کار اپلیکیشن گوگل با دستیار گوگل را تغییر داد. آیا این می تواند یک پیروزی برای جستجوی گوگل، یک باخت برای دستیار Google باشد یا شاید هوش مصنوعی در سال های آینده همه چیز را در اختیار بگیرد؟

  • گوگل می گوید لینک های هرزنامه وبلاگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی را نادیده می گیرد

    یکی از صاحبان سایت پس از مشاهده “صدها هزار” بک لینک از “پست های وبلاگ تولید شده توسط هوش مصنوعی” که به سایت او ارسال شده بود، نگرانی های خود را در Reddit مطرح کرد. جان مولر از گوگل گفت که این پیوندها را می توان نادیده گرفت و به هر حال ممکن است پست ها توسط هوش مصنوعی تولید نشوند، که مهم نیست.

  • گوگل نمونه های داده های ساختاریافته را به روز می کند تا از هشتگ ها برای مراجع @id استفاده کند

    گوگل اسناد داده های ساختار یافته خود را به روز کرده است تا اکنون از هشتگ ها برای مراجع @id استفاده کند. اگر از هشتگ‌ها استفاده نمی‌کنید، خوب است، اما گوگل اعلام کرده است که استفاده از هشتگ‌ها به‌عنوان شناسه گره‌ها در صفحه قابل حل در RDF، تمرین طرح‌واره خوبی است.



  • خط‌مشی رویدادهای حساس Google Ads چیست؟

    Google توضیحی درباره آنچه که خط‌مشی رویدادهای حساس خود را در خط‌مشی محتوای نامناسب Google Ads می‌نامد منتشر کرده است. این برای Google Ads، Google Merchant Center، Google AdSense، Admob و موارد دیگر اعمال می شود.

  • Microsoft Advertising حساب های Hotel Center را برای کمپین های اقامتی در 6 فوریه متوقف می کند

    مایکروسافت اعلام کرد که در 6 فوریه 2024 حساب‌های فرعی Hotel Center را حذف می‌کند و به جای آن باید به کمپین‌های میزبانی مهاجرت کنید. مایکروسافت نوشت: «در حالی که در تلاش برای بهبود و نوآوری محصولات خود هستیم، نحوه تنظیم و مدیریت آگهی‌های قیمت‌گذاری هتل و آگهی‌های تبلیغاتی دارایی را تغییر می‌دهیم».


  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی وب و محلی Google، تغییرات کیفیت آتی، پرسش‌های متداول/نحوه کارها، نتایج غنی، سئوی عالی، خطوط نویسندگان، و موارد دیگر

    ما در این هفته سه به‌روزرسانی مختلف الگوریتم Google را گزارش کردیم، یک به‌روزرسانی باگ در 9-10 ژانویه، دیگری در 5-6 ژانویه و یک به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجوی محلی در 4 ژانویه. گوگل تکرار می کند که تغییرات بیشتری برای مبارزه با هرزنامه های جستجویی که در نتایج جستجوی گوگل می بینید در راه است. گوگل این …


  • Doogler با در نظر گرفتن نماهای دفتر Google Boulder

    در اینجا عکسی است که در لابی دفتر Google Boulder گرفته شده است، جایی که این Doogler، سگ گوگل را می بینید که نمای داخلی را تحسین می کند. فقط در گوگل، درست است؟
  What Is Web Analytics? What It Means & How You Can Benefit

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-12-2024-36711.html