در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.
گوگل باز هم می گوید، چیزی که گوگل می خواهد در جستجو رتبه خوبی داشته باشد، چیزی است که کاربران دوست دارند، پس کاری را انجام دهید که کاربران دوست دارند. اعلامیههای حذف حق فراموشی Google دیگر جزئیات خاصی را به اشتراک نمیگذارند. در اینجا نحوه استفاده برخی از SEO ها از داده های پیوند در کنسول جستجوی گوگل آورده شده است. آزمایش مجازی Google مطابق با این مدل است. گوگل در حال آزمایش لوگوهای تراز چپ در پانل اطلاعات است. علاوه بر این، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
جستجوی اخبار Buzz Video Recap: بهروزرسانی رتبهبندی جستجوی Google، حذف بلاگهای دستور غذا، بررسیهای بازدید گوگل و موارد بیشتر SEO، PPC، و محلی
این هفته یکی دیگر از بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی گوگل تأیید نشده را که در 14 تا 15 فوریه انجام شد، پوشش دادیم. گوگل چند اشکال یا تغییراتی دارد که درست قبل از Super Bowl به وبلاگ نویسان دستور غذا صدمه می زند. قطعات گوگل برای چند ساعت ناپدید شد… -
گوگل: جستجوی گوگل همان چیزی را می خواهد که کاربران وب سایت شما می خواهند
دنی سالیوان از گوگل تکرار کرد: وقتی نوبت به کاری که در وب سایت خود انجام می دهید می رسد، جستجوی گوگل همان چیزی را می خواهد که کاربران شما می خواهند. سالیوان نوشت: “تقریباً هر چیزی که هر کسی در مورد آنچه گوگل میخواهد بپرسد، سنگ محک این است که “آیا این همان چیزی است که خواننده/مخاطب شما میخواهد؟” زیرا این همان چیزی است که گوگل میخواهد. -
چگونه SEO ها از داده های پیوند کنسول جستجوی گوگل استفاده می کنند
چگونه از داده های پیوند در کنسول جستجوی گوگل استفاده می کنید؟ این چیزی است که جان مولر از گوگل در اوایل این ماه پرسید و او لیست خوبی از کاربردهای داده پیوند در کنسول جستجو دریافت کرد. -
گوگل جزئیات اعلامیههای حذف اتحادیه اروپا را حذف کرد تا فراموش شود
Google اعلامیهها و جزئیات خود را درباره حق فراموشی در اتحادیه اروپا بهروزرسانی کرده است تا نشانیهای اینترنتی خاص را نمایش ندهد و از اطلاعرسانی ناشران درباره این درخواستها خودداری کند. این یک تغییر بزرگ نسبت به نحوه عملکرد اولیه این سیستم ها در سال 2014 است. -
اکنون قالبهای آزمایشی مجازی جستجوی Google ارتفاع قالب را نمایش میدهند
در ماه ژوئن، گوگل مدلهای آزمایشی مجازی را روی لباسهای منتخب معرفی کرد -
گوگل لوگوی تراز چپ را در پانل دانش آزمایش می کند
به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش هم ترازی آرم سمت چپ در برخی از پانل های دانش در نتایج جستجو است. به طور معمول، لوگو در گوشه بالا سمت راست ظاهر می شود، اما گوگل در حال حاضر در حال آزمایش لوگو در گوشه بالا سمت چپ است. -
الگوی رنگارنگ Google Latte
در اینجا یک نوار ساخته شده در دفتر Google است که دارای رنگ های گوگل و یک نقش درخت است. من اخیراً این را در اینستاگرام پیدا کردم، اما در واقع مربوط به بیش از شش سال پیش است.
سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:
- علاوه بر این، من یک آزمون SGE جدید با پیوندهای بیشتر در پاسخ SGE می بینم. ما آزمایش هایی از این دست را در گذشته دیده بودیم، اما امروز صبح برای من ظاهر شد. پیوندهای نقطهدار میگویند: «درباره {موضوع…} بیشتر بدانید» وقتی ماوس را نگه دارید یا کلیک کنید.گلن گیب در X
- خوشبختانه ما برای کاربران خود کار می کنیم 🙂 تا زمانی که آنها راضی باشند و بتوانند تفاوت ایجاد کنند …میخائیل پاراخین در X
- آیا HCU را تحت تاثیر قرار داده اید؟ به نظر می رسد کمی سردرگمی در مورد اینکه آیا به روز رسانی محتوای مفید می تواند بر روی دید Discover تأثیر بگذارد وجود دارد. بله او می تواند. گوگل حتی آن را در اسناد HCU خود گنجانده است (به پایین مراجعه کنید). و در اینجا یک مثال خوب … سایت فلتگلن گیب در X
- راه اندازی سری جدید ما: جستجو چگونه کار می کند! به @methode از تیم جستجوی Google بپیوندید زیرا او از دنیای جستجوی گوگل راز زدایی می کند. در YouTube مشترک شوید تا یک قسمت را از دست ندهید! → https://t.co/mKiDLczoOS #GoogleSearGoogle Search Central در X
- مایکروسافت بینگ میتواند تاکید ویژهای بر نرمافزار و برنامههای کاربردی در SERPهای خود داشته باشد: یک آیتم بالقوه جدید دکمههای دانلود یا نصب را نمایش میدهد. Frank Sandtmann در Mastodon
- نکته: از یک تگ عنوان HTML منحصربفرد و توصیفی، یک توضیحات META مرتبط که محتوای اصلی شما را خلاصه می کند و عناصر معنایی HTML5 به عنوان عناصر اصلی استفاده کنید تا به شما کمک کند محتوای اصلی صفحه وب خود را شناسایی کنید: این کار c را به حداکثر می رساند.فابریس کانل در X
- به عقب خوش آمدید، امروز میخواهیم آنچه را که تا کنون در این هفته پوشش دادهایم، پیش از افزایش اجرای سیاستهای رضایت کاربر که از ماه مارس شروع میشود، پایان دهیم.AdsLiaison در X
داستان های فیلد موتور جستجو:
سایر داستان های تحقیقاتی جالب:
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
جستجوی دیگر
بازگشت:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-16-2024-36908.html