یک سایت کسب و کار محلی مناسب یک صفحه ای ایجاد کنید
وبلاگ

یک سایت کسب و کار محلی مناسب یک صفحه ای ایجاد کنید

اگر انجمنی که به آن خدمت می کنید دارای یک انجمن محلی است، اکنون زمان آن است که به طور منظم در آن شرکت کنید. یکی از نتایج آشکار مؤلفه «جواهرات پنهان» در به‌روزرسانی محتوای مفید Google، افزایش نتایج مبتنی بر انجمن در SERPها، از جمله SERP‌های محلی است.

همانطور که دوستان من در Near Media آن را توصیف می کنند:

“افزایش گوگل به انجمن ها و محتوای اجتماعی برای ارائه اطلاعات بیشتر از افراد واقعی است تخصص شخصی، ایده ها یا دانش دست اول. همچنین این روشی است که Google به طور پیشگیرانه به بحران آینده محتوای هوش مصنوعی و سایر محتوای با کیفیت پایین (مانند هرزنامه، تولید سرنخ) که واقعاً به کاربران خدمات نمی دهد پاسخ دهد.

گرگ استرلینگ، مایک بلومنتال و دیوید میهم درباره پلتفرم‌های قدیمی و تثبیت‌شده‌ای مانند شبکه والدین برکلی صحبت می‌کنند، و من اغلب به مراکز اجتماعی مانند انجمن وبلاگ غرب سیاتل اشاره کرده‌ام. ببینید آیا شهر شما چنین انجمنی دارد یا خیر و در آنجا فعال شوید.

توجه داشته باشید که این به معنای راه اندازی مداوم کسب و کار خود در آنجا نیست، که فقط همسایگان و مشتریان بالقوه شما را آزار می دهد!

در عوض، در بحث‌ها شرکت کنید و سعی کنید برای دیگران مفید باشید و در عین حال به اعتبار و روحیه جامعه شهرت داشته باشید. سپس، هنگامی که شخصی روی سکو ظاهر می شود و از شما می پرسد که کجا لباس عروسی خود را تغییر دهید، حصارش را دوباره بسازید، یا درخت را کوتاه کنید، می توانید از محل اشتراک گذاری به جای فروش سخت پاسخ دهید، و اگر دوست دارید خوب بسیار محبوب است، ممکن است همسایه هایی پیدا کنید که به شما توصیه کنند.

  CPC جستجوی Google 19٪ افزایش یافته است، هزینه تبلیغات رانندگی افزایش 17٪

اگر انجمن شما یک انجمن مستقل ندارد، ممکن است بتوانید یک subreddit برای منطقه خود در Reddit پیدا کنید.

هدف از این فعالیت برای کسب و کار محلی شما دو چیز است: اول اینکه با جامعه خود ارتباط بیشتری برقرار کنید تا به حکمت محلی تبدیل شود که وقتی همسایگان به آن خدمات خاصی را ارائه می دهید و دوم اینکه بتوانید بخشی از بحث خود را پیدا کنید. موضوعات. توسط گوگل در نتایج محلی، زیرا آنها تلاش می کنند تا محتوایی را بر اساس تجربیات واقعی به جای فانتزی های هوش مصنوعی ارائه دهند.

اما همچنان به یک وب‌سایت برای هدایت افراد علاقه‌مند نیاز دارید، بنابراین به نکته 3 می‌رویم.

منبع: https://moz.com/blog/create-a-one-page-site