وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

اگر سایت خود را در جستجو، کشف و/یا اخبار ترافیک زیادی از دست داده است، می‌توانید به Google ارسال کنید. کنسول جستجوی گوگل در برخی از گزارش های تجربه خود باگ دارد. یادداشت‌های جستجوی Google عمومی و قابل جستجو هستند و بنابراین در نتایج جستجوی Google یافت می‌شوند. گوگل فیلتر جستجوی خرید را برای مشاغل کوچک معرفی کرد. بینگ چت دارای گزینه خواندن با صدای بلند است. بخش بندی محصول اوج عملکرد Google Ads کامل شده است. من همچنین قسمت دوم وبلاگ را با دیو دی گرگوریو ارسال کردم. اوه، و چه آخر هفته دیوانه کننده ای برای OpenAI و سام آلتمن (آن داستان ها در بخش صنعت در زیر).

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • چگونه به گوگل بفهمانیم که ترافیک جستجو، اکتشاف و اخبار گوگل شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است
    روز جمعه، دنی سالیوان، رئیس جستجوی Google، گفت که می‌توانید به یک رشته در مورد ترافیک از جستجوی Google، Google Discover و Google News پاسخ دهید.
  • Google مشکل رد ، URL در گزارش تجربه کنسول جستجو را بررسی می کند
    گوگل در حال حاضر در حال بررسی یک مشکل یا اشکال احتمالی در گزارش تجربه کنسول جستجوی گوگل است. مشکل این است که به نظر می‌رسد تعداد URL‌های معتبر گزارش‌شده در گزارش‌های اصلی Web Vital، HTTPS، AMP، قابلیت استفاده از موبایل و دیگر گزارش‌های تجربه صفحه، کاهش یافته است.
  • یادآوری: رتبه‌بندی‌های جستجوی Google عمومی هستند و ممکن است در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند
    این صرفاً یادآوری است که ویژگی‌های جدید «جستجوی Google» و «یادداشت‌های کشف» که به‌عنوان آزمایش آزمایشگاه‌های جستجو راه‌اندازی شده‌اند، قابل خزیدن، فهرست‌بندی و در جستجوی Google هستند. هنگام مشاهده یادداشت‌ها می‌توانید آن‌ها را هم در تجربه آزمایشگاه‌های جستجو مشاهده کنید، هم اگر خارج از تجربه آزمایشگاه‌های جستجو آنها را جستجو کنید.

  • بینگ چت گزینه ای را برای خواندن همیشه با صدای بلند ارائه می دهد
    مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی یا تنظیماتی است که به جستجوگران و کاربران اجازه می‌دهد تا بینگ چت را قادر سازند تا همیشه پاسخ‌ها را با صدای بلند بخوانند بدون اینکه نیازی به درخواست دستی هر بار باشد. میخائیل پاراخین از مایکروسافت گفت که تیم در حال کار بر روی چنین ویژگی است.

  • جدید نیست: گوگل فیلتر خرید برای مشاغل کوچک را اعلام کرد
    به یاد دارید زمانی که گوگل ویژگی جدید کسب و کار کوچک خود را اعلام کرد، که به کسب و کارها اجازه می دهد خود را کوچک اعلام کنند، که نماد “کسب و کار کوچک” را به محصولات آنها در جستجوی Google اضافه می کند؟ خوب، گوگل اکنون اعلام کرده است
  • محصولات Google Ads Performance Max با نام تجاری و برچسب های سفارشی
    Google کمپین‌های محصول Performance Max را در برند Google Ads و برچسب‌های سفارشی اضافه کرد. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت محصولات شما را بر اساس برند و برچسب‌های سفارشی تقسیم کنند.

  • Google Pumpkin Patch در GooglePlex
    این وصله سالانه کدو تنبل گوگل است که در GooglePlex راه اندازی شده است. در مقر اصلی گوگل در Mountain View، کالیفرنیا قرار دارد. فکر می‌کنم گوگل هر سال آنها را در حوالی هالووین سازماندهی می‌کند.
  • Vlog #249: Dave DiGregorio در تخفیف های بسته های محلی، متنوع ، ترافیک، خدمات و جامعه
    در قسمت اول با دیو دی گرگوریو، در مورد سفر او از کار در یادگاری های ورزشی تا ورود به سئو صحبت کردیم. سپس در قسمت دوم، ما در مورد برخی از تخفیف های بسته محلی، تنوع بخشیدن به تلاش های سئوی محلی شما، عملکرد خدمات … صحبت می کنیم.


  10 نکته برتر از جمعه های تخته سفید در سال 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  راهنمای به روز رسانی گوگل در مورد حذف تصاویر از فهرست جستجو

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-20-2023-36420.html