وبلاگ

نمودار دانش گوگل چیست؟ • Yoast

اگر به دنبال کسب و کار خاصی هستید، احتمالاً بلوک بزرگی از اطلاعات را در سمت راست (گاهی اوقات در بالای صفحه) صفحه خود خواهید دید. این نمودار دانش گوگل است. این بلوک – که به عنوان کارت یا پانل نمودار دانش نیز شناخته می شود – حاوی اطلاعات مرتبط و مختص زمینه در مورد جستجوی شما است که توسط نمودار دانش ارائه می شود.

اگر شرکت خاصی را جستجو کنید، نمودار دانش یک نمایه تقریباً کامل را بر اساس کیفیت کار سئوی آنها نمایش می دهد. جستجو برای فیلمی که اخیراً منتشر شده است، پوسترها، نظرات و زمان‌های نمایش را برای سینمای محلی شما نمایش می‌دهد. همانطور که می بینید نمودار یک ابزار قدرتمند و جذاب است. اما برای وارد ، اطلاعات خود به نمودار دانش چه کاری می توانید انجام دهید؟

به این ترتیب گوگل اطلاعات را به هم متصل می کند

کسب و کار اصلی گوگل ارائه پاسخ صحیح به تمام سوالات کاربران است. این کار نه تنها با ارائه نتیجه ای که بیشتر با یک عبارت جستجو مطابقت دارد، انجام می دهد، بلکه ارتباطات گسترده تری بین داده ها ایجاد می کند. بنابراین گوگل حجم عظیمی از داده‌ها را درباره افراد، مکان‌ها، اشیا و حقایق جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند و راه‌هایی را برای ارائه نتایج به روشی قابل دسترس توسعه می‌دهد. اینها اغلب نتایج غنی هستند، مانند عصاره های انتخاب شده، چرخ فلک های تصویری یا پانل دانش معروف که در مقدمه این متن ذکر شده است.

  تعداد فالوورها عامل رتبه بندی در جستجوی گوگل نیست

نمودار دانش و پانل آن

اینجاست که ممکن است گیج کننده شود: بسیاری از افراد نمودار دانش را با پنلی که در سمت راست صفحه خود می بینید اشتباه می گیرند. نمودار دانش موتوری است که پنل را که رسماً کارت یا پانل گراف دانش نامیده می شود، نیرو می دهد. در این نقشه مشهودترین نتیجه کار انجام شده توسط نمودار را خواهید دید. وقتی اطلاعات کافی در مورد یک موضوع وجود داشته باشد، نقشه با انواع حقایق، تصاویر و تحقیقات مرتبط پر می شود.

نقشه آلبرت انیشتین را در تصویر زیر بررسی کنید و خواهید دید که چقدر اطلاعات ارائه می دهد.

این نمودار دانش در بالا و سمت راست تمام حقایق را در مورد آلبرت انیشتین به شما می دهد.

بیشتر بخوانید: عناصر صفحه نتایج جستجوی گوگل »

آناتومی نمودار دانش

وقتی گوگل در سال 2012 نمودار دانش را منتشر کرد، یک ویدیوی مقدماتی عالی ساخت. این به زبانی ساده توضیح می دهد که نمودار چگونه کار می کند و چگونه بر نتایجی که هنگام جستجوی یک عبارت خاص به دست می آورید تأثیر می گذارد. فیلم را ببینید ! امروز هم مانند آن زمان مرتبط است:

نمونه هایی از نتایج جستجو

در سال های اخیر، محتوای ارائه شده توسط نمودار دانش بسیار تعاملی تر شده است. گوگل دوست دارد نمودار را آزمایش کند، چه چیزی را نشان می دهد و چگونه ارائه می شود. در ابتدا، فقط محتوای ثابت مانند تصاویر، نمایه های رسانه های اجتماعی و اطلاعات جستجوی کلی را ارائه می کرد. امروزه، امکانات آن به طور مداوم در حال گسترش است. اگر به دنبال یک فیلم هستید، می توانید مستقیماً بلیط رزرو کنید تا آن را در سینمای محلی خود ببینید. به دنبال یک فروشگاه محلی باشید و دقیقاً متوجه خواهید شد شلوغ ترین زمان ها چه زمانی است. و در تلفن همراه، نتایج غنی حتی غنی تر هستند!

  A Step-by-Step Guide (Free Template Included)

بیایید به چند نمونه از لیست های نمودار دانش نگاه کنیم.

اطلاعات تغذیه ای:

فیلم ها:

مکان ها:

لیست مکان نماها:

چگونه محتوای خود را در نمودار دانش وارد کنیم؟

ابتدا باید در حوزه کاری خود به یک مرجع تبدیل شوید. با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، محتوای عالی بنویسید و مطمئن شوید که سایت شما کاملاً بهینه و سازگار با موبایل است، بفهمید مردم به دنبال چه چیزی هستند.

در مرحله بعد، باید از داده های ساختاریافته برای علامت گذاری عناصر مهم سایت خود استفاده کنید تا درک آن برای گوگل آسان تر شود. از این گذشته، داده های ساختار یافته در قالب Schema.org روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند! و در نهایت باید سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل و کسب و کار من ثبت کنید.

اگر فرد شناخته شده ای هستید یا صاحب یک کسب و کار خاص هستید، می توانید پنل دانش خود را درخواست کنید. پس از بررسی، می توانید محتوای پنل را تا حدی تغییر دهید.

Yoast SEO و نمودار دانش

آیا برای دریافت اطلاعات (حرفه ای) خود در نمودار دانش به کمک نیاز دارید؟ دیگر نترسید، زیرا Yoast SEO می تواند به شما کمک کند! افزونه Yoast SEO ما برای وردپرس و برنامه Yoast SEO ما برای Shopify هر دو یک نمودار طرح کلی برای سایت شما ایجاد می کنند. موتور جستجو آماده است برای استفاده.

به سادگی با راه اندازی Yoast SEO – که به صورت اختیاری توسط SEO محلی در وردپرس پشتیبانی می شود – و پر ، اطلاعات سایت خود، به طور خودکار داده هایی را که Google برای پر ، نمودار دانش نیاز دارد فعال می کنید. پس از آن، می توانید از تاکتیک های منظم سئو و داده های ساختاریافته برای پر ، عناصر از دست رفته استفاده کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که گوگل تعیین می کند که چه چیزی را به نمودار دانش خود اضافه می کند.

  6 اشتباه رایج SEO و نحوه اجتناب از آنها • Yoast

نتیجه

نمودار دانش بخش مهمی از تجربه جستجوی گوگل است. بسیاری از روش های نوآورانه جدید برای نمایش داده ها در موتور جستجو را نیرو می دهد. ضروری است که اطلاعات خود را درج کنید، به خصوص اگر کسب و کار دارید. و فراموش نکنید که مطمئن شوید جزئیات کسب‌وکارتان درست است، در «Google برای کسب‌وکار من» ثبت‌نام کنید و هر چیزی را که می‌توانید اضافه کنید. بسیاری از بخش‌های دیگر نمودار دانش از داده‌های ساختاریافته، مانند بررسی‌ها، اطلاعات فیلم، رویدادها تولید می‌شوند. بنابراین مطمئن شوید که داده های خود را به هر طریق ممکن برچسب گذاری کنید.

به خواندن ادامه دهید: داده های ساختاریافته: راهنمای نهایی »

منبع: https://yoast.com/google-knowledge-graph/