وبلاگ

راهنمای بازاریاب برای راه اندازی یک استراتژی UGC برای SEO

استراتژی نمایه سازی

نمایه سازی کمترین جذابیت اما جنبه بسیار مهم محتوای تولید شده توسط کاربر است. در حالی که UGC می تواند منجنیقی در تکامل سئو باشد، در مورد ارائه مطالب ارسالی کاربران است که به بهترین وجه از اهداف شما پشتیبانی می کند. برخی ممکن است هرزنامه باشند، کیفیت پایینیا حتی برای برند شما مضر است.

کیفیت در قلب نمایه سازی قرار دارد

هنگام تعیین اینکه گوگل چه محتوایی را باید بخزد و فهرست کند، مسائل فنی اضافی سئو مطرح می شوند. یکی از رایج ترین و مضرترین مشکلات محتوای نازک است که به مرور زمان سئوی شما را کمرنگ می کند. تمام ، بودجه خزیدن شما نیز می تواند در مقیاسی به یک مشکل تبدیل شود، که به سرعت اتفاق می افتد زیرا UGC کشش پیدا می کند.

برای دستیابی مداوم به سطح کیفی مطلوب، فرم‌های UGC خود را بررسی کنید و فیلدها را برای جمع‌آوری محتوایی که می‌خواهید نمایه شود، بهینه کنید. برای مثال، می‌توانید فیلدهای الزامی را اضافه کنید، سؤالات درست بپرسید و حداقل تعداد کاراکترها را اعمال کنید تا مطمئن شوید کاربران اطلاعات کافی را ارائه می‌دهند.

این یک تعادل ظریف در تعیین الزامات برای به حداکثر رساندن کیفیت و نرخ ارسالی کاربران است. به عنوان مثال، شما نمی خواهید به فیلدهای زیادی نیاز داشته باشید که کاربران را از ارسال مطالب منصرف می کند. ارزش آن را دارد که محتوایی را که حداقل شرایط را برآورده نمی‌کند، به‌طور خودکار فهرست‌گشایی کنید، نه اینکه در وهله اول به کاربران اجازه دانلود آن را بدهید.

  ایده‌های آزمایشی از Google API به بیرون درز کرد - جمعه تخته سفید

اتوماسیون را در استراتژی نمایه سازی خود ادغام کنید

بهبود سیستمی که برای منبع‌دهی محتوا استفاده می‌کنید، می‌تواند مجموعه قوی‌تری از UGC با کیفیت ایجاد کند. از آنجایی که UGC با کیفیت پایین می تواند از بین برود، ضروری است که اتوماسیون را در استراتژی نمایه سازی خود بگنجانید.
دستورالعمل متا روبات‌ها یکی از ضروری‌ترین ابزارهایی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد، که به گوگل می‌گوید آیا یک صفحه را از طریق تگ «index» یا «noindex» فهرست‌بندی کند. یک رویکرد بالقوه برای جلوگیری از مشکلات محتوای نازک، تنظیم خودکار متا تگ روبات ها در صفحات جدید UGC است. شما می توانید این را بر اساس عوامل کنترل کیفیت مانند تعداد فیلدهای تکمیل شده توسط کاربر، تعداد کاراکترهای فیلدهای مهم خاص یا شرایط مشابه قرار دهید.

منبع: https://moz.com/blog/ugc-strategy-guide-for-seo