وبلاگ

نسخه جدید ChatGPT امکان دسترسی به تمام ابزارهای GPT-4 را به طور همزمان فراهم می کند

OpenAI قصد دارد از روش جدیدی برای استفاده از GPT-4 چند وجهی با دسترسی به همه ابزارها بدون سوئیچینگ و قابلیت های بیشتر تجزیه و تحلیل اسناد رونمایی کند.

اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از کاربران ChatGPT Plus در X ویژگی های جدید PDF و اسکن اسناد و همچنین ویژگی «همه ابزارها» را نشان می دهد.

همه ابزارها به کاربران اجازه می دهند بدون نیاز به جابجایی بین آنها به تمام ویژگی های GPT-4 دسترسی داشته باشند.

این حرکت به عنوان یک گام مهم رو به جلو مورد استقبال قرار گرفت که مرزهای قابلیت های هوش مصنوعی مولد را فراتر از پرس و جوهای متنی فراتر می برد.

اکنون کاربران می توانند تصویری را آپلود کنند و از DALL·E 3 بخواهند که پاسخی ایجاد کند و بعد جدیدی به گردش کار آنها اضافه کند.

با دسترسی بیشتر کاربران به عملکرد چندوجهی جدید، نمونه های جدیدی از نحوه استفاده از همه ابزارهای GPT-4 با هم ظاهر می شود.

جالب اینجاست که به نظر نمی رسد ویژگی GPT-4 All Tools شامل افزونه های ChatGPT باشد.

این می‌تواند یک حرکت حساب شده برای ساده‌سازی تجربه کاربر و افزوده‌های جانبی شخص ثالث باشد که از لحاظ تاریخی عملکردهای مشابهی را ارائه می‌دهند.

  Google کنترل‌های امنیتی اضافی برند PMax را ارزیابی می‌کند

توانایی تجزیه PDF و سایر فایل‌ها به طور مستقیم در سیستم، نیاز به افزونه‌های شخص ثالث ChatGPT را که تا کنون این شکاف‌ها را پر می‌کردند، از بین می‌برد.

با ادغام این ویژگی ها در جدیدترین نسخه از ChatGPT، OpenAI به بازخورد کاربران پاسخ داد تا ابزار قدرتمندتری ایجاد کند که به ویژگی‌های خارجی متکی نیست.

علاوه بر کاربرانی که به GPT-4 All Tools دسترسی دارند، سایرین نیز متوجه تاریخ قطع دانش اخیر شده اند.

آخرین اخبار قبل از کنفرانس DevDay OpenAI در هفته آینده منتشر می شود، جایی که انتظار می رود این شرکت ابزارهای جدید را با توسعه دهندگان بررسی کند.


تصویر ویژه: Zia Image Art/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/new-version-of-chatgpt-gives-access-to-all-gpt-4-tools-at-once/499607/