رتبه بندی SE پایگاه داده بک لینک را برای داده های به روزتر و با کیفیت بهبود می بخشد
وبلاگ

رتبه بندی SE پایگاه داده بک لینک را برای داده های به روزتر و با کیفیت بهبود می بخشد

هر استراتژی قدرتمند SEO بر مجموعه داده‌های با کیفیت متکی است و داده‌های دقیق را در اولویت اول رتبه‌بندی SE قرار می‌دهد. داده های بک لینک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پس از انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید، وب‌سایت‌های معتبر با پروفایل‌های بک‌لینک قوی بر چشم‌انداز سئو تسلط داشتند. به همین دلیل است که داشتن داده های بک لینک با کیفیت ضروری است. شما برای رقابتی ماندن و تصمیم گیری هوشمندانه تری برای لینک سازی به آن نیاز دارید.

ما متوجه شده ایم که اکثر ابزارهای بک لینک داده های قدیمی را ارائه می دهند که ممکن است چندین سال قدمت داشته باشند. در سطح، می توانید با صدها و هزاران بک لینک شناسایی شده، یک گزارش بصری چشمگیر دریافت کنید. اما کمی عمیق‌تر شوید و متوجه خواهید شد که بسیاری از این بک لینک‌ها مدت‌ها پیش خزیده شده‌اند و دیگر نمی‌توانند در تحقیقاتتان به شما کمک کنند.

درست مانند سایر ابزارهای بک لینک، گزارش های بک لینک SE Ranking شامل داده های نه چندان جدید بود. هدف ما برای سه ماهه اول سال 2023 بلندپروازانه بود: به طور قابل توجهی سرعت به روز رسانی های خود را افزایش دهیم. امروز ما هیجان زده هستیم که پایگاه داده بک لینک های پیشرفته خود را معرفی کنیم که به دلیل آن متمایز است ارتباط و سرعت رعد و برق به روز رسانی به مجموعه داده ها با داده های با کیفیت بالاتر، می توانید تجزیه و تحلیل جامع تری از بک لینک ها و SERP ها انجام دهید و تصمیمات آگاهانه ای برای تقویت استراتژی های SEO خود بگیرید.

چه پیشرفت هایی انجام داده ایم؟

پس از به‌روزرسانی اخیر رتبه‌بندی SE، پایگاه داده بک لینک ما با موارد زیر متمایز می‌شود:

  • تازگی داده ها: با به‌روزرسانی 58 درصد از بک لینک‌ها در 90 روز، رتبه‌بندی SE اکنون اطلاعات جدیدتری در مورد وضعیت بک لینک‌ها و دامنه‌های ارجاع‌دهنده (جدید یا گمشده) نشان می‌دهد و لینک‌های جدید کسب‌شده توسط وب‌سایت‌ها را سریع‌تر شناسایی می‌کند.
  • ارتباط داده ها با به‌روزرسانی‌های سریع‌تر، تعداد بک لینک‌های نامربوط که می‌توانند مانع از توانایی شما در انجام تجزیه و تحلیل با کیفیت شوند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. داده های بک لینک جدیدتر به ما امکان می دهد الگوریتم های محاسبه مشکل اعتماد دامنه و کلمه کلیدی خود را اصلاح کنیم. ما در حال حاضر در حال اصلاح این فرمول ها هستیم تا این اندازه گیری ها را دقیق تر کنیم.
  • کامل بودن داده ها: تعداد دامنه های ارجاع دهنده در پایگاه داده ما 24 درصد افزایش یافته است. همچنین هنگام پردازش بک لینک ها از الگوریتم های هوشمندتر استفاده می کنیم. هنگامی که چندین بک لینک در یک صفحه ارجاع وجود دارد، همه آنها را می خزیم، اما تنها یک بک لینک موثر را به گزارش اضافه می کنیم. این کار گزارش های کرک را حذف می کند و تجزیه و تحلیل بک لینک دقیق تر را تضمین می کند.
  • پوشش داده ها: پایگاه داده ما اکنون شامل طیف وسیع تری از داده های بک لینک است که به معیارها و ویژگی های جدید اجازه می دهد تا در گزارش های بک لینک ما در آینده نزدیک ادغام شوند. این شامل یک فرمول بهبود یافته برای محاسبه امتیاز سمیت بک لینک، تشخیص بک لینک از تغییر مسیرها و موارد دیگر است.
  35+ SERP Features to Enhance Your SEO Strategy

برای اندازه‌گیری تأثیر به‌روزرسانی، ما تقریباً 1500 پروفایل بک لینک را تجزیه و تحلیل کردیم و آمار مجموعه داده‌های قدیمی و به‌روز شده خود را مقایسه کردیم. اگر فکر می کنید اعداد بلندتر از کلمات صحبت می کنند، بخش بعدی این مقاله برای شما مناسب است.

تحقیق مقایسه ای مجموعه داده ها: یافته های کلیدی

ما 1500 دامنه را تجزیه و تحلیل کردیم تا میزان دفعات به روز رسانی وضعیت بک لینک خود را ارزیابی کنیم. انتخاب دامنه ما شامل دامنه‌های قدیمی متفاوت (کمتر از یک ماه، کمتر از شش ماه، بیش از شش ماه) و مناطق دامنه مختلف (com، net، org، io و برخی دامنه‌های منطقه‌ای) بود تا از نمایش بهینه اطمینان حاصل شود.

در اینجا نتایج اصلی ما آمده است:

  • 58% افزایش پیوندها با داده های به روز در یک دوره 90 روزه.
  • 26% از همه بک لینک ها به صورت ماهانه به روز می شوند، به این معنی که هر ماه میلیاردها بک لینک خزیده می شوند.
  • 33% دامنه های ارجاع بیشتری در محدوده سنی دامنه های 0-6 ماهه شناسایی شد.
  • 26.66٪ افزایش داده های دامنه ارجاعی برای مناطق دامنه com/org/net/io، در مقایسه با پایگاه داده قبلی ما.

چرا این به روز رسانی بسیار مهم است

ما بسیاری از بک لینک های قدیمی و مخرب و دامنه های ارجاع دهنده را از پایگاه داده خود حذف کرده ایم تا تجزیه و تحلیل دقیق تری از پروفایل های بک لینک ایجاد کنیم. ما به طور منظم همه بک لینک ها را با سرعت بسیار بیشتری به روز می کنیم تا از تازگی داده ها اطمینان حاصل کنیم. اطلاعات به روز ما در مورد بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده به شما این امکان را می دهد که بهتر با چشم انداز در حال تغییر SEO سازگار شوید.

  4 نتیجه شگفت‌انگیز تست SEO – جمعه تخته سفید

اگرچه ممکن است داده‌های موجود در گزارش‌های Backlink Checker شما در حال حاضر متفاوت به نظر برسند (ممکن است متوجه شوید که تعداد بک لینک‌ها/ دامنه‌های ارجاع‌دهنده کاهش یافته است)، اما دقیق‌تر و قابل اعتمادتر است. یعنی آشفتگی بیشتر

ما دوباره محاسبه کردیم اعتماد دامنه، اعتماد صفحهو دشواری کلمه کلیدی معیارهایی با داده های دقیق تر ما همچنین به طور مداوم در حال اصلاح این معیارها هستیم.

از آنجایی که این سه معیار به اعتبار وب سایت و رقابت SERP مربوط می شود، اکنون می توانید به راحتی احتمال رسیدن سایت یا صفحه خود به بالای SERP را درک کنید.

! به خاطر داشته باشید که الگوریتم‌های فعلی ما تمایل دارند امتیاز DT خوشبینانه‌تری را به دامنه‌های کوچک‌تر اختصاص دهند. این سیستم با سایت های بزرگتر سختگیرانه تر است. هنگام تجزیه و تحلیل چندین دامنه، بهتر است دامنه های قابل مقایسه را انتخاب کنید، به عنوان مثال دامنه هایی که یک بخش را نشان می دهند و غیره.

با ارتقای پایگاه داده بک لینک، ما مطمئن هستیم که پلتفرم ما برای هر کسی که به دنبال ارزش عالی برای پول است، به انتخابی جذاب تر تبدیل شده است. رتبه بندی SE به طور مداوم در حال تغییر است. بهتر از آن، با همان هزینه، اکنون می توانید اطلاعات بک لینک جامع تر و به روزتری دریافت کنید.

برنامه های ما برای ادامه بهبود

ما قبلاً کارهای زیادی انجام داده ایم، اما در حال حفظ شتاب خود هستیم! تیم رتبه بندی SE متعهد به بهبود مستمر پایگاه داده های بک لینک و بهبود عملکرد بک لینک جستجوگر است. در اینجا یک مرور مختصر از جاه طلبی های بهبود ما آورده شده است:

  • ما قصد داریم فرمول محاسبه سمیت بک لینک خود را با افزودن پارامترهای جدید بهبود دهیم. این به ما امکان می دهد بک لینک های سمی بیشتری را شناسایی کنیم تا بتوانید کیفیت پروفایل بک لینک خود را بیشتر بهینه کنید. این به‌روزرسانی با توجه به تغییرات اخیر در خط‌مشی ضد هرزنامه Google بسیار مفید خواهد بود.
  • ما در حال توسعه پایگاه داده دامنه خود هستیم. ما قصد داریم تا حد امکان به حداکثر جهانی 365 میلیون دامنه نزدیک شویم.
  • ما قصد داریم سرعت خود را در کشف و به روز رسانی بک لینک ها افزایش دهیم. ما همچنین به بهبود ارتباط پایگاه داده خود ادامه می دهیم.
  • ما قصد داریم بک لینک ها را از تغییر مسیرها در Backlink Checker خود نمایش دهیم.
  کانون توجه SEO: لندن

هدف اصلی ما، که همیشه برای آن تلاش می‌کنیم، غنی‌سازی پلتفرم خود با داده‌های سئو پیشرفته است که اثربخشی تلاش‌های بهینه‌سازی وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد. این به روز رسانی پایگاه داده بک لینک تنها بخش کوچکی از این است که چرا پلت فرم ما هر روز بهبود می یابد.

با حرکت رو به جلو، ما مرتباً به‌روزرسانی‌ها و تحقیقات را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا پیشرفت خود را برجسته کنیم. برای به روز رسانی های بیشتر با وبلاگ ما همراه باشید 😉

منبع: https://seranking.com/blog/backlink-database-update/