وبلاگ

کانون توجه SEO: لندن

جامعه SEO لندن سرزنده و پر رونق است.

با وجود زمینه های بسیار برای پوشش، ما تحقیقات جدی برای معرفی بهترین سخنرانان، کنفرانس ها و جلسات سئو در شهر انجام داده ایم.

جامعه جستجوی لندن در اوایل دهه 2000 نوپا اما قابل توجه بود. در سال 2010، جلسات سئو کوچک به طور منظم در سراسر شهر برگزار می شد.

با رونق یافتن فضای جستجو، برخی از جلسات برای میزبانی کنفرانس های همنام، از جمله LondonSEO XL و SMX London، محبوبیت کافی به دست آوردند.

یک جلسه برای همه نوع متخصصان سئو وجود دارد. در اینجا به چند مورد قابل توجه اشاره می کنیم:

لندن را جستجو کنید

جستجوی لندن بیش از یک دهه است که وجود داشته است.

برای زمینه، سازمان‌دهنده جو مسئولیت را بر عهده گرفت لندن را جستجو کنید در اکتبر 2010. در آن زمان، این جلسه با نام “SEO، SMO و PPC” شناخته می شد و توسط میزبانی می شد. جودیت لوئیس-کسی که اکنون صاحب آژانس تبلیغاتی Decabbit Consultancy است.

این جلسه برای هر کسی که در SEO، PPC یا رسانه های اجتماعی کار می کند آزاد است و فضای امن و حمایتی را برای متخصصان بازاریابی و سخنرانان جدید فراهم می کند تا دانش و تجربیات صنعت خود را به اشتراک بگذارند.

اعتبار: لندن را از طریق X جستجو کنید

این گروه طی سال گذشته جلسات آنلاین و آفلاین خود را افزایش داده است که معمولاً هر ماه یک بار برگزار می شود.

جستجوی سخنرانان لندن همچنین گهگاه موضوعات گسترده تر و متنوع تری را پوشش می دهند، مانند چگونه در بازاریابی متحد LGBTQ+ باشیمیا استرس در محل کار را مدیریت کنید.

تحقیق و راهنمایی

یاگمور پس از نقل مکان به لندن و شرکت در چندین جلسه و کنفرانس SEO در این شهر، Search ‘n Stuff را در ژوئن سال جاری تاسیس کرد. او حتی یک نظرسنجی برای سنجش علاقه احتمالی ترتیب داد:

برخلاف جلسه معمول SEO شما، هر جلسه (پرداخت) در یک رستوران کنار آتش با حدود 12 بازاریاب برگزار می شود. انتظار اشتراک‌هایی را داشته باشید که بر استراتژی‌ها، کمپین‌ها و سایر موضوعات مرتبط متمرکز شوند.

همانطور که Search ‘n Stuff نوپا است، این گروه قبلاً تجمعاتی را در برایتون و استانبول برگزار کرده است. و یاگمور برنامه های بزرگ تری دارد، از جمله سازماندهی کنفرانسی به نام که طیف وسیعی از صداها و ایده ها را گرد هم می آورد.

  نحوه مخفی ، سریع شماره نسخه وردپرس » رتبه ریاضی

بازاریابی آنلاین لندن

چیزی که به عنوان یک پروژه شخصی بنیانگذار گاس در سال 2010 آغاز شد، از آن زمان به طور چشمگیری تکامل یافته است: امروزه، بازاریابی آنلاین لندن، بهترین سئوکاران و بازاریابان شهر را از طریق رویدادها و کارگاه های سه ماهه شبکه گرد هم می آورد.

اعتبار: بازاریابی آنلاین لندناعتبار: بازاریابی آنلاین لندن

موضوعات مورد بحث حول محور تکامل بازاریابی، آینده کار و غیره می چرخد. شما همچنین می توانید به کانال Slack آنها بپیوندید، فناوری لندن– اگرچه روی سئو متمرکز نیست.

در سال 2024، گاس و مایکل قصد دارند رویدادهای منظم بیشتری را برای اعضای خود میزبانی کنند.

جلسه سئو در لندن

اگر نام LondonSEO XL را شنیده اید، ممکن است بدانید که کنفرانس سالانه امتداد این نشست آژانس های سئو است. تخته آبی.

از سال 2018، ماموریت آن ارتقای صنعت با ترویج شیوه های سئو و سخنرانان قوی بوده است.

قبل از اینکه به یک جلسه شبکه غیررسمی تر بروید، جلسات دو ماهه آن معمولاً با اشتراک گذاری کارشناسان شروع می شود. سخنرانان گذشته شامل نیک ویلسدون، پیج هوبارتو London’s Jo را جستجو کنید.

PPC زنده

PPC Live نسبتاً جدید در صحنه SEO است: پس از اینکه متوجه شد هیچ رویداد شبکه PPC در شهر وجود ندارد، آنو جلسه (بلیت شده) را در آوریل 2022 تأسیس کرد.

این رویدادها هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود و جلسه بعدی برای ژانویه 2024 برنامه‌ریزی شده است. هر جلسه یک جلسه غیررسمی برای نوشیدن نوشیدنی و یک وعده غذایی است که در طی آن چهار سخنران تخصص خود را به اشتراک می‌گذارند. انتظار یک ترکیب قوی را داشته باشید: سخنرانان گذشته شامل رند فیشکین، کریستال کارتر، هالی کلیو بیشتر.

کنفرانس سئو در لندن

کنفرانس‌های تحقیقاتی در سراسر بریتانیا فراوان است، اما گزینه‌های محکمی نیز در لندن خواهید یافت

(از اینجا نیست؟ ما بهترین کنفرانس های SEO را از جاهای دیگر گردآوری کرده ایم.)

  B2B SaaS Marketing: The Ahrefs Guide

WTSFest لندن

SEO در فناوری (WTS) در سال 2019 به عنوان یک شبکه پشتیبانی از زنان در سئو فنی شروع به کار کرد و اکنون 6000 عضو در فیس بوک و اسلک دارد.

موسس عریج ابوعلی از آن زمان تاکنون سه نسخه از جشنواره WTSF– یک کنفرانس سالانه تمام روز با سخنرانان از تمام زمینه های تحقیقاتی. WTS همچنین کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های آموزشی و حتی پادکست و خبرنامه را اجرا می‌کند.

کنفرانس LondonSEO XL

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، LondonSEO میزبان جلسات است، اما کنفرانس های آنها در واقع نقطه اوج کار سخت تیم Blue Array است. (Ahrefs حتی یکی از حامیان اصلی LondonSEO XL در سال های 2022 و 2023 بود!)

اعتبار: بلوبرداعتبار: بلوبرد

برای چشیدن چیزهایی که باید انتظار داشته باشید، می‌توانید به اسلایدهای سخنران دسترسی داشته باشید و ویدیوهای کنفرانس امسال را دوباره تماشا کنید. اینجا. بلندگوها گنجانده شده است بری شوارتز، چیما ،که از اهرفس جاشوا هاردویکو خیلی بیشتر.

MeasureCamp لندن

طراحی شده در سال 2012 توسط پیتر اونیلMeasureCamp یک کنفرانس (رایگان!) تجزیه و تحلیل دیجیتال است که اکنون در 24 شهر در سراسر جهان برگزار می شود.

https://www.youtube.com/watch?v=W4nl8LDH3kI

ایده پشت این کنفرانس از جلسات غیررسمی بین گروهی از توسعه دهندگان، مدیران محصول و کاربران رسانه های اجتماعی شکل گرفت. پیتر از شبکه رو به رشد استفاده کرد و اولین کنفرانس MeasureCamp را در دفتر موزیلا لندن در سپتامبر 2012 میزبانی کرد.

در MeasureCamp لندن 2023، کارشناسانی مانند Meta، Conductrics و Measurelab در مورد همه چیز از رشد تمام قیف گرفته تا اندازه گیری عملکرد ایمیل بحث کردند.

کنفرانس عشق جستجو

SearchLove یک کنفرانس بازاریابی است که در سال 2009 توسط بنیانگذاران Distilled ویل کریچلو و دانکن موریس. این کنفرانس امروز در لندن، سن دیگو و فیلادلفیا برگزار می شود.

اعتبار: SearchLove (از طریق فیس بوک)اعتبار: SearchLove (از طریق فیس بوک)

در آخرین نسخه خود در سن دیگو، این کنفرانس دو روزه بیش از 200 بازاریاب را گرد هم آورد تا بینش هایی را از افرادی مانند دکتر پیت مایرز، آلیدا سولیسو ویل رینولدز.

نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX) لندن

این مجموعه کنفرانس محبوب از Search Engine Land به مدت 15 سال (!) اجرا می شود و تعدادی از بهترین بازاریابان را گرد هم می آورد.

اعتبار: SMX London (از طریق فیس بوک)اعتبار: SMX London (از طریق فیس بوک)

علیرغم نامش، کنفرانس برای همه آزاد است: توسعه دهندگان، نمایندگان روابط عمومی و بازاریابان رسانه های اجتماعی. هر نسخه بدون در نظر گرفتن سطح تجربه شما دارای چندین آهنگ است، بنابراین مطمئناً با پیشنهادات جدید و شبکه گسترده ای از مخاطبین روبرو خواهید شد.

متخصصان سئو در لندن

شما متخصصان تحقیقاتی با استعداد زیادی را خواهید یافت که در شهر زندگی می کنند و همچنین در جلسات و کنفرانس ها شرکت می کنند. این شامل:

عریج ابوعلیکراولینا

آریج بیشتر به دلیل تأسیس SEO در فناوری زنان شناخته شده است. این جامعه از تنوع و گنجاندن صداهای کم نمایندگی در صنعت فناوری حمایت می کند. او همچنین بنیانگذار مشاور سئو کراولینا است که خدمات آن سئو فنی و سئوی سایت را پوشش می دهد.

  Top Google Analytics SEO Reports to Track & Boost Performance

ویل کریچلوپایلوت تحقیق

ویل بنیانگذار و مدیر عامل SearchPilot، یک پلت فرم تست A/B سمت سرور است. او پیش از این در کنار دانکن موریس شرکت Distilled را تأسیس کرده بود. این زوج همچنین مغز پشت کنفرانس SearchLove هستند.

چیما ،Moz

Chima یک متخصص ارشد بازاریابی محتوا در Moz و یکی از همکاران Zenith Copy، Search Engine Watch و غیره است. قبل از آن، او روی پروژه های استراتژی محتوا برای Aura، Pace و First Page Strategy کار می کرد.

جودیت لوئیسشورای دکابیت

جودیت بیش از 25 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر سئو دارد. او شرکت تبلیغاتی Decabbit Consultancy را تاسیس کرد و در حال حاضر اداره می کند.

آنو آدگبولاPPC زنده

Anu مدیر بازاریابی و موسس PPC Live است که یک جلسه مستقر در لندن است. او نقش‌های مختلف جستجوی پولی را بر عهده داشته و قبلاً مدیر بازاریابی جهانی در Brainlabs بوده است. او همچنین میزبان و تولید پادکستی به نام #PPCChat Roundup—اینجا گوش کن.

گاس فرگوسنصعودی

گاس یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره سرمایه گذاری خطرپذیر Ascendant است که در آنجا تلاش های بازاریابی رشد آن را مدیریت می کند. او همچنین یکی از سازمان دهندگان جلسه بازاریابی آنلاین بازاریابی لندن است. قبل از آن، او شریک آژانس رشد Salience بود.

یاگمور شیمشکفیلیپ موریس بین المللی

هنگامی که او میزبان جلسات برای Search ‘n Stuff نیست، Yagmur یک SEO داخلی در Philip Morris International است. او همچنین یکی از بنیانگذاران شرکت امنیت سایبری CGS Network است و قبلاً نقش استراتژی سئو را در آژانس های دیجیتال از جمله Re:signal و Optdcom داشته است.

لندن محل تمرکز بالایی از آژانس های متمرکز بر جستجو است، از جمله Blue Array، The SEO Works، GenieCrawl، SEO Works، Crawlina، Brainlabs و Make Agency.

سپس Screaming Frog است که ممکن است آن را از ابزارهای خزیدن سایت و تجزیه و تحلیل فایل لاگ آن بشناسید (و استفاده کنید!). آنها همچنین یک آژانس spinoff دارند که خدمات SEO و فراتر از آن را ارائه می دهد.

یکی دیگر از شرکت های محبوب (هرچند کمی تخصصی تر) Will Critchlow’s SearchPilot است که کمی پیشتر به آن اشاره کردیم. پلت فرم تست SEO A/B شرکت او برای مشاغل در خرده فروشی، سفر، صنایع تجارت الکترونیک و موارد دیگر طراحی شده است.

افکار نهایی

با انبوه رویدادهای تحقیقاتی و جلسات در اطراف لندن، گسترش شبکه یا مشارکت در آن هرگز آسان‌تر نبوده است: بسیاری از گروه‌ها دائماً برای اولین بار به دنبال سخنرانان، سازمان‌دهندگان، رویدادهای فضایی و حامیان مالی هستند.

آیا می خواهید شامل شوید؟ به من در توییتر پیام دهید (X).

منبع: https://ahrefs.com/blog/london-seo/