تیری انگوگور، مدیر بینش داده در نمک
همانطور که هوش مصنوعی از مراحل آزمایشی خود به سمت اجرای گسترده تر در تحقیقات حرکت می کند، پذیرش تغییرات مداوم ضروری می شود. این تکامل به یادگیری و سازگاری چابک نیاز دارد، که برای نهادهای کوچک و غولهای صنعتی مانند گوگل ضروری است. کلید موفقیت یک چرخه آزمایش، تنظیم و تکرار است.
این رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی ما را از استراتژیهای عمومی به استراتژیهای متناسب با اولویتها و نیازهای فردی سوق میدهد.
صنعت سفر را به عنوان مثال در نظر بگیرید. رویکرد سنتی شخصیسازی مبتنی بر شخصیتهای ثابت با تجربیات پویا و متناسب جایگزین میشود که بر تصمیمگیریهای سفر تأثیر میگذارد. تصور کنید که توصیههای شخصیسازی شده برای سفر ارائه میکنید که شامل ایمنی، شرایط آب و هوایی، نیازهای غذایی، گزینههای دسترسی و ملاحظات بودجه است.
در میان همه این نوآوری ها، حفظ استانداردهای اخلاقی و اولویت دادن به حریم خصوصی بسیار مهم است. استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی و مدیریت داده برای ایجاد اعتماد و اعتبار اساسی است.
22. برندهای معتبر می توانند ترافیک را به دلیل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از دست بدهند
منبع: https://moz.com/blog/2024-seo-content-predictions