هدف شما این است که رتبه یک را برای کلمات کلیدی هدف خود قرار دهید، اما برای کلمات کلیدی رقیب دشوار است. درعوض، با استراتژیهای «پیدا ، آسان» شروع کنید:
-
به دنبال موقعیت هایی باشید که اخیراً از دست داده اید و راه هایی برای بازگرداندن آنها پیدا کنید.
-
صفحاتی را که می توانند از چند بک لینک استراتژیک بهره مند شوند را شناسایی کنید.
-
محتوای قدیمی را به روز کنید و به روز کنید.
در مرحله بعد، با بهینه سازی صفحات BOFU خود برای به حداکثر رساندن پتانسیل آنها، با سخت ترین SERP ها مقابله کنید.
2. کلمات کلیدی MOFU و TOFU دم بلند را جستجو کنید
پس از بهینه سازی صفحات BOFU خود، تمرکز خود را گسترش دهید تا کلمات کلیدی دم بلند میان قیف (MOFU) و بالای قیف (TOFU) را شامل شود. کلمات کلیدی خاص و کمتر رقابتی با هدف مشخص به شما کمک می کنند تا مشتریان بالقوه را آموزش دهید و آگاهی از برند را ایجاد کنید.
به عنوان مثال، این مقاله Moz در مورد استفاده از سئو برای شناسایی برند یک کلمه کلیدی عالی TOFU است. به طور مستقیم نمی فروشد، بلکه آموزش می دهد، Moz را به عنوان یک مرجع، برای ایجاد روابط و ایجاد اعتماد بسیار مهم قرار می دهد.
برای کشف این کلمات کلیدی با استفاده از Moz، این مراحل را دنبال کنید:
Moz Pro را باز کنید و به Keyword Explorer بروید.
یک موضوع کلی مرتبط با صنعت خود مانند “سیستم های تلفن” برای صنعت مخابرات وارد کنید.
منبع: https://moz.com/blog/beyond-high-intent-keywords