وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 ژانویه 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

من یک لیست بزرگ از درخواست های ویژگی کنسول جستجوی گوگل را پست کردم. هرزنامه های Google Groups را می توان با حذف محتوای Usenet برطرف کرد. جستجوی Google توصیه‌هایی برای سبک دریافت می‌کند و تند کشیدن به راست و چپ را اضافه می‌کند. گوگل توضیح داد که چرا برخی از لینک های مهم ممکن است مهم نباشند. من همچنین گزارش بزرگ Google Webmaster را برای ژانویه 2024 منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • فهرست بزرگ درخواست‌های ویژگی کنسول جستجوی گوگل برای سال 2024

    از انجمن جستجو خواستم به من اطلاع دهند که دوست دارند چه ویژگی هایی را در کنسول جستجوی گوگل ببینند که هنوز ندارند. من بیش از صد پاسخ دریافت کردم، بنابراین تصمیم گرفتم آنها را برجسته و در یک پست وبلاگ در اینجا خلاصه کنم: Google، آیا گوش می‌دهی؟


  • Google Groups برای رفع مشکلات هرزنامه با حذف گروه‌های Usenet

    به یاد دارید وقتی گزارش دادیم که Google Groups در جستجوی گوگل افزایش یافته است و باعث می شود اطلاعات هرزنامه و گاهی خطرناک زیادی در نتایج جستجوی Google ظاهر شود؟ Bleeping Computer اکنون گزارش می دهد که Google به پشتیبانی از گروه های Usenet در Google Groups برای مبارزه با هرزنامه پایان می دهد.

  • گوگل توضیح می دهد که چرا لینک های مهم ممکن است مهم یا مفید نباشند

    جان مولر از گوگل توضیح داد که چرا برخی از پیوندهایی که فکر می کنید مهم هستند ممکن است برای اهداف رتبه بندی جستجو مهم نباشند. او به سوالی در Reddit پاسخ داد که چرا یک لینک مهم توسط ردیاب های لینک شخص ثالث نشان داده نمی شود.

  • جستجوی Google «دریافت توصیه‌های سبک» انگشت خود را به چپ یا راست بکشید

    Google ماه‌ها پیش این ویژگی «دریافت توصیه‌های سبک» را به نتایج جستجو اضافه کرد، اما آیا می‌دانستید هنگام جستجوی تلفن همراه می‌توانید روی این توصیه‌های سبک به چپ و راست بکشید؟ سپس، پس از چندین بار کشیدن انگشت به چپ و راست، گوگل چرخ فلکی از نتایج محصول را به شما ارائه می دهد که فکر می کند ممکن است دوست داشته باشید.

  • گزارش وب مستر گوگل ژانویه 2024

    زمان گزارش بزرگ وب مستر گوگل، نسخه ژانویه 2024 است. در این ماه شاهد تکمیل به‌روزرسانی Google Reviews در نوامبر 2023 پس از 29 روز بودیم. اما این پایان نوسانات نبود، ماه بسیار پرنوسانی بود. گوگل همچنین تایید کرد که الگوریتم رتبه‌بندی محلی خود را بهینه‌سازی کرده است تا آن را برای درخواست‌های غیرمرور بازتر کند.

  • تبلیغات بارد در واگن های متروی توکیو

    Google هفته گذشته Bard را به زبان ژاپنی و کره‌ای راه‌اندازی کرد و من حدس می‌زنم راه‌اندازی را که Google برای تبلیغات در متروی توکیو پرداخت می‌کند، اعلام کند.
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 اکتبر 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  6 به روز رسانی تبلیغات مخاطب از Microsoft Advertising

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-03-2024-36655.html