وبلاگ

پنج نکته بهینه سازی ویدیو برای کمک به افزایش تبدیل صفحه فرود شما

خلاصه 30 ثانیه:

  • طبق مطالعات مختلف، ویدئوها به جذب بازدیدکنندگان صفحه شما کمک می‌کنند، ارزش پیشنهادی خود را بهتر به خاطر بسپارند و به آنها در تصمیم‌گیری برای خرید کمک می‌کنند.
  • هنگام ایجاد ویدیوهای بازاریابی برای افزودن به صفحه فرود خود، مطمئن شوید که کمتر از 2 دقیقه طول دارند و آنها را به صورت برجسته در صفحه قرار دهید.
  • مطمئن شوید که CTAهای قانع کننده ای را در ویدیوی خود اضافه کرده اید تا اقدام را انجام دهید
  • در حالی که ویدیوها می توانند تعاملات روی صفحه را افزایش دهند، می توانند صفحه شما را کاهش دهند (که می تواند به رتبه بندی آن لطمه بزند)، بنابراین مطمئن شوید که ویدیوهای خود را با تنبلی بارگذاری کنید و مراقب Core Web Vitals خود باشید.
  • صفحه ویدیوی خود را بهینه کنید تا شانس آن را برای رتبه بندی در گوگل افزایش دهید و ترافیک و آگاهی محصول را افزایش دهید

بازاریابی ویدئویی بیش از یک دهه است که در حال رونق است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به تماشای محتوای ویدیویی در هر کجا که می روند، چه در فیس بوک و چه در صفحه محصول، عادت می کنند.

که ممکن است شما را به فکر وادار کند:

آیا اکنون محتوای ویدیویی مورد انتظار نیست؟

آیا نباید هر فرصتی که به دست می آوریم یک ویدیو تولید کنیم؟

با این حال، سوال واقعی این است: آیا ویدیوها محرک تبدیل خواهند بود؟ یا یک قاتل تبدیلی?

بیایید دریابیم!

اول، چند آمار وسوسه انگیز…

مطالعات و گزارش‌های موردی زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند استفاده از ویدیو در صفحه فرود ایده خوبی برای افزایش تبدیل است:

  • ویدیوهای توضیح دهنده محبوب ترین نوع ویدیو هستند. مطابق با گوگل به خودی خود، محبوب ترین فرمت ویدیویی است، حتی محبوب تر از موسیقی یا بازی.
  • بینندگان تمایل دارند یاد آوردن 95٪ از یک پیام پس از تماشای یک ویدیو، و تنها 10٪ پس از خواندن آن. علاوه بر این، ویدئوها قادر به افزایش 10-20٪ تبدیل هستند (مطالعات متفاوت در اینجا، بنابراین اعداد حتی ممکن است بسیار بیشتر باشد).
  • مصرف کنندگان تمایل دارند به جای خواندن بیشتر در مورد یک محصول، ویدیویی در مورد آن تماشا کنند. فوربس اینسایت دریافت که 83 درصد از مردم ترجیح می دهند یک ویدیو تماشا کنید یا یک متن بخوانید.
  • در یک قدیمی بررسی Animotoتقریباً همه پاسخ دهندگان (96٪ از آنها) ویدیوها را در تصمیم گیری خرید آنلاین مفید می دانند.
  بهترین نکات سئو برای سال 2024 - جمعه تخته سفید

اکنون برخی از آمارهای فنی مهم…

1. هر چه یک ویدیو طولانی تر باشد، میزان تعامل آن کمتر می شود

شما حدود 10 ثانیه فرصت دارید تا با یک کلیپ بازاریابی ویدیویی توجه بینندگان را جلب کنید. مطابق با فیس بوکافرادی که سه ثانیه اول یک ویدیو را تماشا می کنند حداقل ده ثانیه دیگر آن را تماشا می کنند، بنابراین یک پنجره بسیار باریک در اینجا وجود دارد.

وقتی ویدیوی شما توانست توجه بیننده را جلب کند، بیننده احتمال دارد دو دقیقه دیگر درگیر شوید پس از دو دقیقه، نامزدی به شدت کاهش می یابد. بدیهی است که هر چه یک ویدیو جذاب تر باشد، افراد بیشتری آن را تماشا خواهند کرد، اما از آنجایی که ما در مورد تعامل با یک صفحه فرود صحبت می کنیم، اینها ویدیوهای روایتی نیستند که بتوانند توجه بینندگان را برای 30 دقیقه یا بیشتر جلب کنند.

که می شود گفت:

  • مطمئن شوید که 10 ثانیه اول ویدیوی شما توجه شما را جلب خواهد کرد
  • سپس، بیش از دو دقیقه وقت بگذارید تا مطمئن شوید که بازدیدکنندگان صفحه شما به جای اینکه خسته شوند یا برعکس، بیش از حد به ویدیوی شما علاقه مند شوند، عملکرد مورد نظر را در صفحه انجام می دهند.

میانگین تعامل در مقابل طول ویدیو

2. CTA های ویدئویی کار می کنند!

بسیاری از ویدیوهای صفحه فرود که من دیده‌ام فاقد CTA در ویدیو هستند، که مایه تاسف است زیرا ویدیو در صفحه فرود بخش بسیار مهمی از سفرهای خریدار است. در واقع، یک فراخوان برای اقدام در یک ویدیو می تواند رانندگی ، تا 380٪ کلیک بیشتر برای یک صفحه فرود.

تنها هدف از یک ویدیوی صفحه فرود، افزایش نرخ تبدیل است، بنابراین ویدیویی ایجاد کنید که به پایین قیف فروش هدایت شود و دستورالعمل های گام به گام در مورد کارهایی که باید انجام دهید را ارائه می دهد.

CTAها در ویدیو می‌توانند به شکل پیام‌های شفاهی (به این معنی که راوی کاربران را تشویق می‌کند تا مراحل خاصی را دنبال کنند) و صفحه‌های پایانی گرافیکی (صفحه پایانی با فراخوان برای اقدام) داشته باشند.

فراموش نکنید که ویدیوی شما همچنین می‌تواند یک تولیدکننده ترافیک باشد (یعنی افرادی از یوتیوب روی پیوندی در توضیحات کلیک می‌کنند تا به صفحه فرود شما بروند) و همچنین یک کانال کشف (افرادی که این ویدیو را در جای دیگری تماشا می‌کنند و از محصول شما آگاه می‌شوند). ).

بنابراین مطمئن شوید که این CTA ها می توانند مستقیماً بدون بازدید از سایت شما دنبال شوند، به عنوان مثال، در صورت امکان یک شماره تلفن برای تماس فوری ارائه دهید. در همین راستا، مطمئن شوید که عمل مورد نظر می تواند در هر زمانی بدون دخالت مستقیم تیم شما انجام شود. فناوری ارتباطات هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کنید که بتواند مشتریان بالقوه شما را خارج از ساعات کاری مانند تلفن گویا یا چت ربات ها.

  12 Important Image SEO Tips You Need To Know

3. قرار دادن ویدیو اهمیت دارد

قرار دادن ویدیو هرگز چیزی نیست که به سادگی از آن گرفته شود. در اینجا هیچ تاکتیکی برای همه وجود ندارد، زیرا هیچ دو محصول یا صفحه ای یکسان نیستند. A/B طرح‌بندی‌های مختلف را آزمایش کنید، سپس بیشتر آزمایش کنید.

از دیدگاه سئو، گوگل توصیه شده از یک ویدیو به طور برجسته در یک صفحه برای فهرست ، آن استفاده کنید و به طور بالقوه قطعه های ویدیویی غنی تولید کنید.

ویدیوهای هایلایت شده می تواند تحریک کند مشارکت 50 درصدی علاوه بر این، تکرار یک ویدیو در چرخ فلک تصویر محصول و سپس پایین تر از صفحه می تواند عملکرد صفحه را بهبود بخشد.

CrateBarrel

اگر سایت شما روی وردپرس اجرا می شود، برخی از تم ها دارای صفحات فرود ویدیو هستند که قبلاً کدگذاری شده اند. چند مورد عالی در این زمینه پیدا کردم فهرستپس زمانی که فرصت دارید آن را بررسی کنید.

4. ویدئوها می توانند سرعت صفحه شما را کاهش دهند

جاسازی محتوای شخص ثالث، از جمله ویدیوها، سرعت صفحه را کاهش می دهد و امتیاز Core Web Vitals شما را کاهش می دهد. این به نوبه خود می تواند به رتبه بندی صفحه شما آسیب برساند، زیرا Core Web Vitals سیگنال های رتبه بندی رسمی هستند. به عنوان نمونه، امتیازات قبل از ادغام یک ویدیو در اینجا آمده است:

ویدئوی یکپارچه

و اینجا همان صفحه است اما با یک ویدیوی جاسازی شده:

ویدیوی تعبیه شده-2

بسته به سیستم مدیریت محتوای شما، ممکن است راه حل های مختلفی برای سهولت این مرحله وجود داشته باشد. اینجاست راه حل برای وردپرس (که نیز خواهد بود به افزایش سرعت کمک کند کل سایت شما، نه فقط این صفحه فرود خاص)، و در اینجا یک آموزش برای Shopify. Wix شکایات برای مدیریت بارگذاری تنبل ویدیو برای شما. اگر از یک جایگزین استفاده می کنید، با CMS فعلی خود بررسی کنید.

5. رتبه بندی ویدیو!

هر جا که ویدیوی خود را میزبانی می کنید (یوتیوب، ویستیا یا موارد دیگر)، موارد ضروری را فراموش نکنید: از کلمات کلیدی خود در قابل مشاهده ترین مکان ها (عنوان، توضیحات، نام فایل و غیره) استفاده کنید. به یاد داشته باشید: ویدیوها رتبه فوق العاده خوبی دارند و در واقع می توانند افراد بیشتری را به سایت شما سوق دهند و آگاهی را افزایش دهند، نه تنها به افزایش تبدیل کمک کنند.

  10 ابزار برتر برای آژانس های PPC

بهینه سازی صفحه ویدیو تفاوت چندانی با هر فرآیند بهینه سازی محتوا ندارد: شما نیاز به محتوای مرتبط و مفید اطراف ویدیوی شما همچنین می توانید چک لیست بهینه سازی یوتیوب من را بررسی کنید تا ویدیوهای خود رتبه بالاتری داشته باشند:

چگونه رتبه بندی ویدیوی خود را بهبود بخشیم

بنابراین، آیا باید پخش ویدیو را شروع کنید؟

تولید فیلم ها می تواند بسیار گران و زمان بر باشد. اگر شما یک سازمان متمرکز بر تبدیل هستید، توجیه ایجاد آنها دشوار است.

در واقع، این به فهرست مفروضات تبدیل شما برمی گردد. هر تیم رشد و تیم بهینه سازی تبدیل باید فهرستی از فرضیه ها را برای آزمایش داشته باشد. هر فرضیه باید (حداقل) بر اساس:

  • سهولت تست (یا سختی).
  • هزینه آزمون. ساعات توسعه، هزینه های تولید ویدئو و هزینه های طراح را در نظر بگیرید.
  • پاداش بالقوه. فکر می کنید این فرضیه خاص چقدر اوضاع را متزلزل می کند و چرا؟

با ایجاد فهرستی که مفروضات شما را رتبه بندی می کند، می توانید قضاوت بهتری در مورد اینکه کدام آزمون ها را فوراً اجرا کنید و کدام آزمایش ها را باید انجام دهید، بهتر انجام دهید.

ممکن است داده های قابل توجهی (کیفی و/یا کمی) داشته باشید که نشان می دهد ایجاد ویدیوها بازده قابل توجهی ایجاد می کند. اگر چنین است، نترسید: کلاه کارگردان خود را بگذارید و شروع به تولید ویدیو کنید!

نکته تکمیلی: سیستمی که برای فهرست مفروضات خود ایجاد می کنید، به احتمال زیاد نیاز به بهبود و تعدیل مستمر برای درست ، آن دارد. نکته مهم این است که اگر قبلاً این کار را نکرده اید، همین الان شروع کنید. همانطور که تست ها را اجرا می کنید، متوجه خواهید شد که چه معیارها یا عوامل رتبه بندی دیگری به شما کمک می کند تا در مورد آزمایش هایی که باید اجرا کنید بهتر تصمیم بگیرید. فقط مطمئن شوید که سیستم خود را به طور مکرر بر اساس یافته های جدید خود بهبود می بخشید.

آیا شما به آن احساس می کنید؟

استفاده از ویدیوها برای افزایش تبدیل، یکی دیگر از محاسبه‌های ریسک/پاداش است. مزایا می تواند بسیار زیاد باشد، بنابراین در استفاده از این تکنیک افزایش تبدیل تردید نکنید.


آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، رئیس برند و انجمن در بازاریابی اینترنتی Ninjas است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مشترک شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پادکست ها و موارد دیگر.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/02/23/five-video-optimization-tips-to-help-boost-your-landing-page-conversions/