وبلاگ

چگونه گوگل جستجوهای شما را تغییر می دهد (مطالعه 10000 پرس و جو)

باز هم، با یک بسته Places (در تصویر نیست) و همان مرکز خرید محلی (البته منصفانه، یک مرکز خرید خوب است) شروع می کنیم، و به دنبال آن تعدادی از مارک های خاص که لباس های کودکان می فروشند. این تقریباً به همان اندازه نزدیک است که من متوجه شدم از قصد تجاری مبهم به قصد تجاری خاص.

با این حال دو چیز را در نظر بگیرید. اول، اینها صفحات دسته بندی محصولات هستند که به طور قانونی موضوع لباس کودکان را پوشش می دهند. دوم، گوگل هیچ محصول خاصی را به شدت تحت فشار قرار نمی دهد. بلوکی از فهرست‌های محصول (که معمولاً فهرست‌های پولی و رایگان را ترکیب می‌کند) در انتهای صفحه وجود دارد، اما نتایج ارگانیک، مانند مثال «فروشگاه‌های بزرگ»، مسلماً همان چیزی است که جستجوگر در نظر داشته است و به‌خصوص برای صفحه پایین Google سودی ندارد. دو برابر.

من فکر می‌کنم عادلانه است که نسبت به انگیزه‌های مالی Google شک داشته باشیم، اما من صادقانه معتقدم که تغییراتی که ما کشف کردیم در خدمت اکثر جستجوگران است. هدف Google این نیست که کلمات موجود در جستار شما را دقیقاً مطابقت دهد – این یک مصنوع از موتورهای جستجوی گذشته است که نمی توانستند زبان طبیعی یا موجودیت ها و مارک های دنیای واقعی را درک کنند. هدف گوگل پاسخ دادن به هدف جستجو و سوالی است که جستجو نشان می دهد.

منبع: https://moz.com/blog/google-modifying-searches

  مراحل برای جلسات بهتر با مشتریان کسب و کار محلی