وبلاگ

کریس لانگ در مورد بهبود مهارت های فنی سئو و اجرای بازی سئو تهاجمی

کریس لانگ 5

در قسمت اول، با کریس لانگ و تجربه کار با بیل اسلاوسکی آشنا شدیم. سپس در قسمت دوم در مورد کمک به افراد در سئوی لینکدین و استفاده از فیس بوک برای تغییر شغل صحبت کردیم. سپس در قسمت سوم در مورد استراتژی سئو و تست سئو صحبت کردیم. در قسمت چهارم در مورد سئو سایت های تجارت الکترونیک صحبت کردیم. در این قسمت پایانی، قسمت پنجم، در مورد بهبود مهارت های فنی سئو و انجام بازی سئو تهاجمی صحبت می کنیم.

کریس بیشتر از سمت سئوی محتوا شروع کرد و در ابتدا در سئوی فنی خوب نبود، اما در طول سال ها آن را یاد گرفت و به یک متخصص سئو فنی واقعی تبدیل شد. در Go Fish Digital، او مجبور بود کارهای فنی بیشتری را در سئو انجام دهد و بلافاصله وارد آن شد.

کریس گفت که باید برای به دست آوردن این تجربه به خود فشار بیاورید، با خزیدن Screaming Frog در یک سایت بزرگ و تجزیه و تحلیل سایت های تجارت الکترونیک شروع کنید. حفاری کنید، حتی اگر همه چیز را متوجه نشدید، شروع کنید. او به سادگی مطالب زیادی در مورد سئو فنی خواند و همان اطلاعات را بارها و بارها مطالعه کرد تا اینکه کاملاً آن را فهمید. خواندن و یادگیری را متوقف نکنید، از چیزی که امروز نمی دانید نترسید. خود را مجبور به ناراحتی کنید.

ما به طور خلاصه توضیح دادیم که چگونه گوگل از نگاه ، به HTML خالص دست کشید و در عوض به صفحه HTML ارائه شده 10 سال پیش نگاه کرد.

  لینکدین پیش نمایش لینک برای پست های ارگانیک را کاهش می دهد

کریس سپس در مورد سئوی تهاجمی در مقابل سئوی دفاعی صحبت کرد. او گفت که بسیاری از سئوکاران به جای تهاجمی، تدافعی عمل می کنند. به جای واکنش به مسائل سئو، در مورد سئوی خود فعال باشید. کریس نمونه های زیادی از نحوه توهین آمیز بودن با سئو ارائه کرد.

می توانید در مورد کریس لانگ بیشتر بدانید لینکدین یا توییتر @gofishchris.

شما می توانید از طریق کانال یوتیوب ما مشترک شوید با کلیک ، اینجا تا بلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم از دست ندهم. من یک سری مصاحبه عالی با SEO و SEMS برنامه ریزی کرده ام، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می دهم در طول زمان به بهبود این وبلاگ ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات تماس خود تکمیل کنید.

بحث در انجمن در یوتیوب.

منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-247-36203.html