وبلاگ

درآمد Pinterest در سه ماهه سوم 11 درصد رشد کرد که یک پیروزی بزرگ برای تبلیغ‌کنندگان است

درآمد سه ماهه سوم Pinterest با جهش 11 درصدی به 763 میلیون دلار در سه ماهه سوم 2023 رسید.

درآمد تبلیغات افزایش یافت زیرا تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی در این پلتفرم با 8 درصد افزایش سالانه به 482 میلیون نفر رسید.

این شرکت موفقیت خود را تا حدی به این امر نسبت می دهد

  • توانایی آن در جذب و حفظ تبلیغ‌کنندگان و اندازه‌گیری مؤثر کمپین‌های تبلیغاتی.»

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال تنوع بخشیدن به هزینه‌های تبلیغاتی خود هستند، ممکن است بخواهند Pinterest را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بالقوه، با توجه به عملکرد بهتر از انتظار آن برای تبلیغ‌کنندگان، در نظر بگیرند. افزایش چشمگیر آن در کاربران فعال ماهانه در سراسر جهان همچنین نشان می دهد که این پلتفرم از نظر دسترسی، چیزهای زیادی برای ارائه به تبلیغ کنندگان دارد.

فراتر از انتظار تحلیلگران وال استریت پیش بینی کردند Pinterest به 473 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان برسد، اما این پلتفرم 9 میلیون از انتظارات فراتر رفت. علاوه بر این، Pinterest از پیش‌بینی‌های میانگین درآمد هر کاربر بهتر عمل کرد و به 1.61 دلار در مقابل 1.59 دلار پیش‌بینی‌شده رسید.

مشتاقانه منتظر است: با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، Pinterest گفت که انتظار رشد 11% تا 13% در سه ماهه پایانی 2023 را دارد. این شرکت همچنین انتظار دارد هزینه های عملیاتی GAAP به 9% تا 13% در سال نسبت به سال کاهش یابد.



آنچه پینترست می گوید. بیل ،، مدیرعامل پینترست گفت:

  • ما به سرعت بخشیدن به فعالیت های خود در سه ماهه سوم ادامه دادیم. ما عملکرد درآمدی قوی، رشد قوی MAU جهانی و گسترش حاشیه قابل توجهی را هدایت می کنیم.
  • “با استفاده از تمایزهای منحصر به فرد Pinterest به عنوان یک پلت فرم جستجو، کشف و خرید بصری، ما بهترین بازار محصول خود را در سال‌های اخیر پیدا می‌کنیم.”
  • «کاربران ما عمیقاً درگیر هستند و از طریق اندازه‌گیری و نوآوری بهبود یافته در کل قیف، نتایج بهتری را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کنیم. ما در حال پیشرفت قابل توجهی هستیم و به استفاده از فرصت های پیش رو ادامه می دهیم. »

گزارش درآمد. می توانید کل پینترست را بخوانید ربع سوم گزارش نتایج 2023 برای اطلاعات بیشتر.

منبع: https://searchengineland.com/pinterest-revenue-rises-11-delivering-better-than-expected-results-for-advertisers-433962