اولین مورد تفکر انتقادی است. وقتی ابزاری را در آخرین نقشم ساختیم، متوجه شدیم که سئوکاران واقعاً با اطلاعات اولیه و نزدیک شدن به یک مجموعه داده مشکل دارند و از آن سؤال میپرسند تا بتوانند به طور مؤثر پاسخی دریافت کنند. و سپس آنها همچنین تلاش کردند تا آن تحلیل را به عمل مرتبط کنند. و بنابراین من فکر می کنم چند مرحله وجود دارد که به شما امکان می دهد در مورد تصمیم گیری به روشی واقعاً جالب یاد بگیرید. و در اینجا چارچوبی برای انجام آن وجود دارد. با مشکلی که می خواهید حل کنید شروع کنید.
زمان زیادی را صرف یادگیری نحوه بررسی ساختار مشکلی که باید حل کنید، بگذارید. مرحله دوم و اینجا جایی است که فکر می کنم مهم خواهد بود، همانطور که سئو پیشرفت می کند، فکر می کنم همه ما باید کمی فنی تر در مورد نحوه کار با اطلاعات یا داده ها باشیم. و این میتواند به سادگی وارد شدن به یک کنسول جستجو و یادگیری نحوه صادرات دادهها به Google Sheet، سپس استفاده از آن بهعنوان منبع برای مشاهده دادهها در Looker Studio، ایجاد نمودارهای سری زمانی باشد، زیرا چشم انسان واقعاً میتواند تغییرات را ببیند. زمان. وقتی شروع به کشیدن آن به عنوان یک خط می کنید. بنابراین شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را جمع آوری کرده و آن ها را بررسی کنید.
و منظور من از کاوش داده ها این است که واقعاً راحت وقت خود را برای جستجوی اطلاعات صرف کنید. و دلیل آن این است که گاهی اوقات متوجه میشوید که استخراج آن اطلاعات به زمان نیاز دارد. و این ما را به مرحله بعدی در فرآیند تفکر تصمیم گیری انتقادی می رساند که یادگیری چگونگی استخراج اطلاعات است. و این کار به سادگی نوشتن چیزهایی است که در اطلاعاتی که به آنها نگاه می کنید روی یک کاغذ جداگانه یا Google Sheet یادداشت کنید. و همانطور که بیشتر و بیشتر از این اطلاعات استخراج می کنید، متوجه خواهید شد که یک روایت یا داستان ظاهر می شود. و از آن سطح، از آن مجموعه اطلاعات، چیزی که قرار است پیدا کنید این است که به فرضیه ای دست خواهید یافت که در واقع می خواهید آن را آزمایش کنید تا این مشکل را حل کنید. و تقریباً همیشه، مشکلاتی که ما در بازاریابی حل می کنیم، مربوط به دستیابی به اهداف تجاری است، درست است؟
بنابراین، تمام کاوش های ما و تمام کارهایی که انجام می دهیم با هدف کمک به سازمان یا سازمان های مشتریانمان در دستیابی به اهداف تجاری خود است. شما یک فرضیه برای آزمایش ارائه خواهید داد، سپس آن را در یک وب سایت یا پلتفرم بازاریابی مورد نظر خود آزمایش خواهید کرد، سپس پس از تکمیل تست، نتایج را بررسی می کنید و سپس کل فرآیند را با یک آهنگ به صورت زیر اجرا می کنید. سریع ترین زمان ممکن برای بهبود عملکرد.
تفکر انتقادی، درست است؟ مردم همیشه می پرسند، “وقتی بخش مشکل از فرآیند را تعریف می کنم، چگونه شروع کنم؟” » به طور کلی، شما از چیزی که به آن تفکر اصول اولیه می گویند استفاده می کنید، یعنی یک مسئله را هر چقدر هم که پیچیده باشد، در نظر بگیرید، آن را تا حد امکان به ساده ترین قسمت ها تقسیم می کنید و راه حل های خود را بر اساس آن استدلال می کنید. این عناصر ساده محل. شما با «ما همیشه این کار را انجام دادهایم» شروع نمیکنید. شما سعی می کنید از ساختار مسئله برای تعیین ساختار راه حل استفاده کنید.
منبع: https://moz.com/blog/seo-soft-skills-whiteboard-friday