وبلاگ

8 چیز برای بررسی قبل از انتشار • Yoast

نوشتن محتوای با کیفیت بالا که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، کار دشواری است. و چگونه می دانید که این کار به خوبی انجام شده است؟ در این مقاله، ما شما را از طریق یک چک لیست مفید سئو نویسی با چند بررسی سریع که باید قبل از انتشار مقاله خود تکمیل کنید، راهنمایی می کنیم.

ابتدا کار سخت را انجام دهید!

قبل از استفاده از این چک لیست نوشتن سئو، باید کارهای زیادی انجام داده باشید. قبل از شروع نوشتن، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام داده باشید، در مورد موضوع دقیق تصمیم گیری کرده و سپس ساختار مقاله خود را تنظیم کرده باشید. این کار بسیار است، اما … هیچ ، نگفت که نوشتن سئو آسان است! با این حال، برای کمک به شما، یک راهنمای نهایی برای نوشتن سئو نوشته ایم. موفق باشید!

بیشتر بخوانید: 10 نکته نوشتن – از متخصص تا متخصص »

سپس بررسی کنید:

قبل از زدن دکمه انتشار، باید هشت سوال زیر را از خود بپرسید. ما این چک لیست نوشتن سئو را ایجاد کردیم تا مطمئن شویم قبل از انتشار محتوای جدید به همه چیز فکر کرده اید.

توجه: بررسی های زیادی در تجزیه و تحلیل محتوای افزونه Yoast SEO ما پوشش داده شده است. مفید است، درست است؟

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 ژانویه 2024

1. آیا چراغ راهنمایی شما در Yoast SEO سبز است؟

شما باید یک چراغ سبز کلی برای خوانایی Yoast SEO، زبان فراگیر داشته باشید، و تجزیه و تحلیل سئو. بررسی کنید که آیا می توانید (و باید) بر اساس بازخوردی که از چراغ های کهربایی یا قرمز دریافت می کنید، پیشرفت کنید. فقط به خاطر داشته باشید که به کیفیت کالای خود آسیب وارد نمی کنید. شما نباید فقط برای گرفتن چراغ سبز بهینه سازی کنید!

2. آیا موضوع اصلی مقاله شما مشخص است؟

همانطور که متن خود را مرور می کنید، بررسی کنید که آیا موضوع مقاله شما بلافاصله برای مخاطبان آشکار است یا خیر. خوانندگان شما احتمالاً ابتدا زیرنویس شما را خواهند خواند، بنابراین مطمئن شوید که با موضوع پست شما مطابقت دارد. بعد، اکثر مردم اولین جمله هر پاراگراف را می خوانند. به همین دلیل عاقلانه است که این جملات اصلی تا حد امکان موضوعات هر پاراگراف را پوشش دهند.

نکته دیگر این است که به پیچیدگی کلمات در پیام خود نگاه کنید. اگر از کلمات پیچیده بیش از حد استفاده کنید، درک پیام شما برای مردم دشوار خواهد بود. با این حال، اگر از کلمات ساده تری استفاده کنید، مردم به سرعت مطالب شما را مرور می کنند!

به خواندن ادامه دهید: چرا ساختار متن برای سئو مهم است »

3. آیا پاراگراف های طولانی وجود دارد؟

مردم معمولاً ترجیح می دهند فقط یک متن کوتاه بخوانند. بنابراین بررسی کنید که آیا نیاز به کوتاه ، پاراگراف های طولانی دارید. پنج یا شش جمله در هر پاراگراف ایده آل است.

قبل از انتشار مقاله خود، لینک دادن به مقالات مشابه را در نظر بگیرید. اگر مقاله ای با محتوای اساسی در موضوع مشابه دارید، حتماً به آن پیوند دهید. و اگر مقاله جدید شما بهترین مقاله ای است که در مدت زمان طولانی نوشته اید، باید پیوندهایی اضافه کنید دارد این قطعه جدید

  نحوه انجام خوشه بندی کلمات کلیدی به روش آسان

ادامه مطلب: شبکه های داخلی برای سئو: چرا و چگونه »

5. آیا فراخوان شما برای اقدام واضح است؟

می خواهید مردم پس از خواندن مقاله شما چه کاری انجام دهند؟ آیا مردم باید چیزی بخرند؟ یا می خواهید آنها مقاله دیگری بخوانند؟ اطمینان حاصل کنید که تماس شما برای اقدام واضح است و برای مخاطبان شما آسان است که از مقاله شما به مکان های دیگر در وب سایت شما کلیک کنند.

احتمالاً به عبارت کلیدی که دوست دارید پست جدیدتان برای آن رتبه بندی شود فکر کرده اید. و اگر مقاله شما طولانی است، بهتر است آن را برای عبارات کلیدی مرتبط بهینه کنید. بنابراین اگر کلمه کلیدی شما (بازی های تولد بچه ها) است، می توانید برای مثال (پنهان و جستجو) یا (صندلی های موسیقی) نیز بهینه سازی کنید.

به خواندن ادامه دهید: Yoast SEO Premium Analysis: به هوشمندی گوگل »

7. آیا از کلمات انتقالی استفاده می کنید؟

یک متن با استفاده صحیح از کلمات انتقالی (یا کلمات نشانگر، همان چیز) خواناتر است. کلمات انتقالی شامل “مهمترین”، “زیرا”، “به این ترتیب” یا “علاوه بر آن” هستند. آنها به خوانندگان شما جهت می دهند. مطمئن شوید که هر پاراگراف حاوی تعدادی از این کلمات انتقالی است.

بیشتر بخوانید: 5 نکته برای بهبود خوانایی »

8. آیا دسته و برچسب مناسبی را انتخاب کردید؟

این بررسی مربوط به ساختار سایت است! زیرا اگر دسته و برچسب (یا تگ) مناسبی را برای مقاله خود انتخاب کنید، ساختار سایت خود را برای موتورهای جستجو روشن می کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند سایت شما در مورد چیست. علاوه بر این، به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا این مقاله یا مقالات مرتبط را پیدا کنند.

  نوسانات بالای رتبه بندی جستجوی گوگل، اشکال تحویل تبلیغات در گوگل، SGE Lite و موارد دیگر

به خواندن ادامه دهید: استفاده از صفحات دسته بندی و برچسب برای SEO »

نکته پاداش: از زبان فراگیر استفاده کنید

ممکن است از خود بپرسید: چرا باید به زبان فراگیر اهمیت بدهم؟ اما برای کاربران و سئوی شما خوب است. زیرا هدف گوگل (و سایر موتورهای جستجو) ارائه بهترین نتیجه به کاربران برای درخواست هایشان است. افرادی که به دلیل زبان شما احساس می کنند که در آن حضور دارند، احتمالا مدت بیشتری در سایت شما خواهند ماند!

نتیجه

نوشتن مقالاتی که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنند زمان و تلاش می خواهد، اما نتیجه خواهد داد! بنابراین، علاوه بر بررسی افزونه Yoast SEO، لطفاً این چک لیست نوشتن SEO را نیز بررسی کنید. به یاد داشته باشید که قبل از زدن دکمه انتشار، این هشت سوال را از خود بپرسید. اگر این موارد را پوشش داده اید، می توانید با اطمینان محتوای بهینه و با کیفیت منتشر کنید!

کمک خواستن؟ فراموش نکنید که آموزش سئو نویسی ما را بررسی کنید.

به خواندن ادامه دهید: 5 اشتباه در نوشتن سئو که باید از آنها اجتناب کنید »

منبع: https://yoast.com/seo-copywriting-checklist/