وبلاگ

نوسانات بالای رتبه بندی جستجوی گوگل، اشکال تحویل تبلیغات در گوگل، SGE Lite و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

این هفته شاهد تاثیر آپدیت هرزنامه اکتبر 2023 گوگل و به روز رسانی اصلی اکتبر 2023 گوگل با نوسانات بسیار زیاد بودیم. روز قبل، متوجه شدیم که سایت‌های خاصی که اسپم خود را جمع‌آوری می‌کنند، دیگر در فهرست نیستند. Google Ads یک اشکال طولانی ارائه تبلیغات و صورت‌حساب را تجربه کرد که بیش از یک روز طول کشید. گوگل در حال آزمایش یک نسخه سبک تر از Search Generative Experience است. اکنون می توانید تصاویر و متن را با Google SGE ایجاد کنید. گوگل دیگر نتایج جستجو را تورفتگی نمی کند، کاری که بیش از یک دهه انجام داد. ربات جدید Google-Extended Google مانع از استفاده SGE از محتوای شما نمی شود. Google Discover ویژگی‌های «دریافت آخرین اطلاعات» و «ذکر شده» را ارائه می‌کند. Google Discover اکنون می تواند محصولات تجارت الکترونیک را نیز نمایش دهد. Google Discover همچنین می‌تواند اخبار را از Google News Showcase نمایش دهد. گوگل در حال آزمایش جعبه های افزونه اصلاح نتایج محلی است. Google Local Ads می تواند تصاویر کسب و کار را در یک ویژگی گسترش چرخ فلک نمایش دهد. نمایه‌های کسب‌وکار Google می‌توانند ویژگی‌های کسب‌وکار شما را به تنهایی ویرایش کنند. سرنخ های تبلیغات سرویس محلی Google اکنون می توانند از طریق پیامک به تلفن شما ارسال شوند، نه فقط ایمیل. بینگ در حال آزمایش یک طرح جدید برای نتایج جستجوی ویدیوی خود است. گوگل در حال آزمایش نمادهای افراد در نوار جستجو است. جستجوی گوگل با نمادها به عنوان “فروشنده پرطرفدار” برخورد می کند. مایکروسافت در حال بهبود سیستم تعدیل خود برای سازندگان تصویر است. خط‌مشی Google Ads برای تبلیغات پاداش، موارد غیرمستقیم و غیر پولی را در پایان این ماه مجاز می‌کند. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  پس از اتمام فهرست کلمات کلیدی با هدف بالا، چه کاری باید انجام دهید؟

حمایت شده توسط رتبه تکاور، نرم افزار سئو حرفه ای همه در یک. Rank Ranger یک پلت فرم جامع سئو است که به شما کمک می کند تجارت خود را از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل رشد دهید. از طریق ردیابی رتبه پیشرفته، از جمله ردیابی بالاتر، سهم ارگانیک از گزارش صوتی، داده‌های قابلیت عملی SERP و ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP، بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان:

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-10-13-2023-36206.html