Google عملکرد حساب‌های تبلیغاتی معلق را محدود می‌کند
وبلاگ

Google عملکرد حساب‌های تبلیغاتی معلق را محدود می‌کند

Google در حال اعمال محدودیت‌هایی برای حساب‌های Google Ads تعلیق شده است و اقداماتی را که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در زمانی که حساب‌هایشان تعلیق شده است انجام دهند، محدود می‌کند. محدودیت ها در ژوئن 2024 اجرا خواهند شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این محدودیت‌ها می‌تواند برخی از تبلیغ‌کنندگانی را که خواهان دسترسی کامل در دوره‌های تعلیق هستند، ناامید کند.

چه خبر؟ عملکرد حساب‌های تعلیق‌شده به چند حوزه کلیدی مانند صورت‌حساب، تماس‌ها/تأیید، تنظیمات امنیتی و ناوبری حساب محدود می‌شود. سایر اقدامات مانند ویرایش کمپین ها، ایجاد موارد جدید، یا ویرایش نهادهای معلق غیرفعال خواهند شد.

چرا این مهم است. این تغییر به Google کنترل بیشتری بر حساب‌های تعلیق شده می‌دهد، در حالی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دسترسی محدودی به پرداخت‌ها، دانلود گزارش‌ها و تعلیق مسابقات داشته باشند.

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


فقط این اقدامات برای حساب‌های معلق مجاز است:

  • صورت‌حساب (پرداخت، بارگذاری اسناد مالیاتی، به‌روزرسانی روش پرداخت)
  • تنظیمات حساب (لغو حساب، درخواست بازپرداخت)
  • فرآیند تجدید نظر و تأیید
  • تنظیمات امنیتی را به روز کنید
  • حساب کاربری را مرور کنید، اطلاعات را بخوانید، گزارش‌ها را دانلود کنید

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

  Comment développer une stratégie de contenu qui donne des résultats

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

رهبری کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتا، اما نه منحصراً، جستجوی پولی) با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و بهبود کارایی هر بخش از خدمات بازاریابی از طریق رهبری که هم در سمت آژانس و هم در سمت مشتری و فناوری بازاریابی الهام می‌گیرد. .

خارج از ویرایش مقاله موتورهای جستجو، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، BrightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/google-limits-functionality-of-suspended-ads-accounts-440472