وبلاگ

Google Ads Editor نسخه 2.5 با 16 ویژگی جدید عرضه شده است

گوگل نسخه 2.4 Ads Editor خود را با 16 ویژگی و به روز رسانی جدید عرضه کرده است که تبلیغ کنندگان می توانند از آنها برای بهبود اثربخشی کمپین های خود استفاده کنند.

در زیر مروری بر موارد جدید خواهید داشت.

ویژگی های جدید:

  1. پیوندهای عمیق به تبلیغات برای نصب برنامه. می‌توانید با استفاده از فیلد URL برنامه، پیوندهای عمیق برنامه را به تبلیغات نصب برنامه اضافه کنید، درست مانند تبلیغات تعامل با برنامه.
  2. به صورت خودکار ایجاد شد قوت اعلامیه دارایی های. قدرت تبلیغ برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا، عناصر ایجاد شده به صورت خودکار را در نظر می گیرد تا اطمینان حاصل شود که نتایج قدرت آگهی دقیق هستند.
  3. منبع دارایی در گزارش دارایی. ستون منبع آیتم اکنون برای گزارش مورد در کانال، گروه آیتم و سطح آگهی در دسترس است. این ستون به شما امکان می دهد بین عناصر ایجاد شده به طور خودکار و عناصر ارائه شده توسط تبلیغ کننده تفاوت قائل شوید.
  4. فیلدهای اضافی در اطلاعیه های محصول Discovery. تبلیغات محصول Discovery اکنون از فیلدهای اضافی زیر پشتیبانی می کند:
    • فیلم های
    • عنوان طولانی
    • مسیر 1
    • مسیر 2
  5. تبلیغات ویدیویی درون فید. ویرایشگر اکنون با تبلیغات ویدیویی In-Feed برای کمپین‌های Discovery کار می‌کند و ویژگی‌های Discovery و تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا را ترکیب می‌کند.
  6. حالت متنی برای انتخاب ویدیوها. اکنون می‌توانید در کتابخانه دارایی‌های ویدیویی بین حالت تعویض ویدیو و حالت متن جابجا شوید. پیش از این، ویرایشگر نسخه 2.4 از یک انتخابگر ویدیو برای انتخاب ویدیوها برای تبلیغات استفاده می کرد. با حالت متنی، می‌توانید مستقیماً شناسه‌های ویدیو را برای انتخاب ویدیو وارد کنید.
  7. تطابق گسترده در سطح کمپین. ناشر اکنون از تنظیم کمپین کلمه کلیدی مطابقت گسترده پشتیبانی می کند. هنگامی که برای یک کمپین فعال باشد، فقط می‌توان از کلیدواژه‌های تطبیق گسترده استفاده کرد و هر کلمه کلیدی تطابق غیر گسترده موجود به تطابق گسترده تبدیل می‌شود.
  8. کمپین های مشاهده ویدیو. ویرایشگر اکنون از کمپین‌های بازدید ویدیویی پشتیبانی می‌کند، که کمپین‌های ویدیویی با استراتژی پیشنهاد قیمت CPV هدف و تبلیغات ویدیویی چند قالبی هستند.
  9. مضامین را در کمپین های Performance Max جستجو کنید. ویرایشگر اکنون با مضامین جستجو در کمپین‌های Performance Max کار می‌کند. این مضامین به شما کمک می‌کنند اطلاعات مهمی را درباره آنچه که مشتریان شما در جستجوی آن هستند و موضوعاتی که باعث ایجاد تبدیل برای کسب و کار شما می‌شوند، با هوش مصنوعی Google به اشتراک بگذارید.
  10. جایگزین ابزار متن برای گروه های محصول. اکنون می توانید از ابزار Replace Text برای تغییر متن در تمام قسمت های یک گروه محصول استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید به سرعت یک نام تجاری را که به طور مداوم اشتباه املایی می شود در گروه های محصول خود تصحیح کنید.
  11. هدف گذاری دستگاه در کمپین های Discovery. اکنون می‌توانید هدف‌یابی شرکت مخابراتی تلفن همراه و تنظیمات پیشنهاد قیمت دستگاه را در سطح کمپین برای رایانه‌های رومیزی، تلفن همراه، رایانه لوحی و تلویزیون در کمپین‌های Discovery فعال کنید. برای تعدیل پیشنهاد، تنها تعدیل مجاز 0٪ و -100٪ است.
  12. تنظیمات برند برای کمپین های جستجو و PMax. ویرایشگر اکنون از تنظیمات برند برای کمپین های Search و Performance Max پشتیبانی می کند، به ویژه:
    • محدودیت های برند برای جستجو
    • استثناهای برند برای حداکثر عملکرد
  13. ویژگی های تبلیغات جستجوی پویا در PMax. ویرایشگر اکنون از ویژگی‌های مرتبط با تبلیغات جستجوی پویا در کمپین‌های حداکثر عملکرد پشتیبانی می‌کند، از جمله:
    • تبلیغات جستجوی پویا را به کمپین‌های حداکثر عملکرد اضافه کرد.
    • مشخص ، جریان های صفحه برای استفاده در کمپین های حداکثر عملکرد.
    • پشتیبانی از هدف گذاری صفحات وب برای گروه های دارایی.
  14. کنترل‌های قالب آگهی برای کمپین‌های مخاطبان ویدیویی. اکنون می‌توانید انتخاب کنید کدام قالب‌های تبلیغاتی برای کمپین‌های مخاطبان ویدیو ارائه شوند، از جمله:
    • تبلیغات درون جریانی
    • اعلامیه های درون فید
    • تبلیغات کوتاه
  15. مکان و زبان در سطح گروه آگهی تقاضای Gen. اکنون می‌توانید هدف‌گیری زبان و مکان را برای کمپین‌های نسل تقاضا در سطح گروه تبلیغاتی تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که هنگام ایجاد کمپین فقط می توانید سطح هدف را انتخاب کنید و بعداً نمی توانید آن را تغییر دهید.
  16. ابزار ارتقاء تبلیغات جستجوی پویا PMax. می‌توانید وضعیت مهاجرت هر کمپین را در ابزار ردیابی کنید، اما به خاطر داشته باشید که ویرایشگر تبلیغات گوگل تا زمانی که انتقال کامل نشود، در دسترس نخواهد بود. پس از تکمیل انتقال، ابزار پروژه های کمپین را دانلود می کند و ارتقاهای ناموفق را شناسایی می کند. همچنین خطاهایی مانند دارایی های از دست رفته را برجسته می کند. پس از اصلاح این خطاها، توصیه ها بلافاصله اعمال می شود.
  4 روند B2B که شما را جلوتر از رقابت در سال آینده سوق می دهد

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری می‌دهند، فرآیند ویرایش را ساده می‌کنند، و اثربخشی و عملکرد کلی کمپین‌های تبلیغات Google شما را بهبود می‌بخشند.

شیرجه عمیق. گوگل را کامل بخوانید لیست تغییرات برای اطلاعات بیشتر.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال سابقه کار در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-ads-editor-2-5-new-features-434167