گزارش شده است که TikTok در حال توسعه اینفلوئنسرهای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که قادر به رقابت با سازندگان انسانی برای قراردادهای تبلیغاتی سودآور هستند. ظاهراً آواتارهای هوش مصنوعی جدید میتوانند اسکریپتهای تبلیغات ویدیویی ایجاد شده از درخواستهای ارسال شده توسط برندها و فروشندگان در فروشگاه TikTok را…
-
-
برخی از تبلیغ کنندگان گوگل متقاعد شده اند که قدرت تبلیغات یک معیار غیر ضروری است که باید نادیده گرفته شود. ابزار تشخیصی که توسط موتور جستجو به عنوان روشی موثر برای کمک به بازاریابان برای ایجاد تبلیغات بهتر معرفی میشود، با انتقادات زیادی مواجه شده است و برخی آن…
-
403 ممنوع چی؟ چرا من دارم این را می بینم؟ دسترسی شما به این سایت توسط Wordfence، یک ارائه دهنده امنیتی، که از سایت ها در برابر فعالیت های مخرب محافظت می کند، مسدود شده است. اگر فکر می کنید Wordfence باید به شما اجازه دسترسی به این سایت را…
-
Reddit Ads Manager برای سادهسازی کارآمدتر فرآیند ایجاد و نظارت بر کمپینها بهروزرسانی شده است. این پلتفرم اکنون شش ویژگی خودکار جدید را ارائه میکند که برای دسترسی آسان تبلیغکنندگان به بهترین شیوههای خلاقانه طراحی شدهاند. چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها راههای آسانتری برای ایجاد کمپین و دریافت…
-
Disney Advertising با Google و The Trade Desk برای گسترش تبادل تبلیغات بلادرنگ دیزنی خود (DRAX) همکاری می کند. این مشارکت به این معنی است که کاربران Display & Video 360 و The Trade Desk Google میتوانند مستقیماً از طریق DRAX به موجودی جریان در Hulu و Disney Plus دسترسی…
-
طبق گزارشها، مایکروسافت از تبلیغات پاپآپ در Google Chrome استفاده میکند تا از کاربران بخواهد موتور جستجوی پیشفرض خود را به Bing تغییر دهند. بیشتر و بیشتر کاربران ویندوز تبلیغات Bing AI و موتور جستجوی Bing مایکروسافت را هنگام مرور در کروم مشاهده کرده اند. اگر کاربران بخواهند این درخواستها…
-
Best of the SearchBot showcases Search Engine Land’s SearchBot’s responses to prompts submitted by readers. The language model is based on content from Search Engine Land layered on top of ChatGPT. The editors of Search Engine Land selected this response for its usefulness and have supplemented it with additional relevant content. I…
-
درآمد اسنپ در سه ماهه پایانی سال گذشته 5 درصد افزایش یافت و به 1.36 میلیارد دلار رسید. علیرغم این رشد، این رقم کمی کمتر از پیش بینی تحلیلگران وال استریت است که پیش بینی 1.38 میلیارد دلاری برای شرکت مادر اسنپ چت داشتند. با این حال، در سه ماهه…
-
برخی از تبلیغکنندگان میگویند که گوگل باید رویکرد خود به اتوماسیون را دوباره ارزیابی کند. این موتور جستجو در اوایل این هفته چندین بهروزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) اعلام کرد تا به سادهسازی ایجاد تبلیغات و افزایش بازگشت سرمایه کمک کند. با این حال،…
-
هزینه تبلیغات در تبلیغات جستجوی گوگل در ایالات متحده در سه ماهه پایانی سال 2023 نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش یافته است. در همین حال، رشد کلیک Google در 8 درصد نسبت به سال گذشته ثابت باقی مانده است، در حالی که هزینه هر کلیک به 9 درصد…