Meta’s Threads در حال حاضر نسخه مخصوص خود را از هشتگ ها دارد.
متا این ویژگی جدید را “برچسب موضوع” می نامد و بر تفاوت آن با هشتگ ها با اولویت بندی جامعه تاکید می کند. برچسبهای موضوع اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان برای بهبود عملکرد جستجو در برنامه در دسترس است.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه تبلیغات در حال حاضر در Threads در دسترس نیستند (اگرچه به زودی در دسترس خواهند بود)، بازاریابان همچنان می توانند با کاربران تعامل داشته باشند و با ایجاد نمایه ها و هدایت ترافیک ارگانیک، آگاهی از برند را بهبود بخشند. استفاده از برچسبهای موضوعی فرآیند کشف پستهای شما و تعامل با برند شما را برای کاربران ساده میکند.
برچسب های موضوع چگونه کار می کنند برچسبهای موضوعی تفاوتهای اساسی با هشتگهای ارائه شده در پلتفرم خواهر خود در اینستاگرام دارند:
- از آنجایی که برچسبهای موضوع هشتگ نیستند، برندها نیازی به اضافه ، نماد “#” در هنگام اضافه ، برچسب ندارند.
- تگ های موضوعی عبارات را با فاصله پشتیبانی می کنند.
- برچسب های موضوع از کاراکترهای خاص پشتیبانی می کنند.
- فقط یک برچسب در هر پست مجاز است.
چرا برچسب های موضوعی؟ Threads در حال تلاش برای بهبود کیفیت جوامع خود با معرفی یک رویکرد برچسب گذاری جدید، دور شدن از هک تعامل است. متا معتقد است که معرفی برچسب های موضوعی در عین حفظ یک پلت فرم کاربر پسند به این هدف کمک می کند.
آنچه Threads می گوید. رئیس اینستاگرام آدام موسری در مورد بحث ها گفت:
- “اگر در Threads به اشتراک بگذارید، این یک راه عالی برای ارتباط با افراد علاقه مند به موضوعاتی است که پوشش می دهید.”
- “برای همه، این یک راه عالی برای کشف علایق شماست.” این فقط یک گام در مسیری طولانی تر برای ایجاد فضایی است که در واقع گفتگوی سالم را ترویج می کند.
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این پلتفرم و مزایای آن برای تبلیغکنندگان، راهنمای موضوعات متداول جستجوی موتور جستجو را بخوانید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/threads-hashtags-topic-tags-435595