اخبار فوری: "PR برای موفقیت در سئو ضروری است" اخبار فوری نیست
وبلاگ

اخبار فوری: “PR برای موفقیت در سئو ضروری است” اخبار فوری نیست

1. داستان مناسب را انتخاب کنید

برای استفاده موفقیت‌آمیز از رویکرد روابط عمومی در سئو، باید رویکرد خود را برای بهینه‌سازی کشف مصرف‌کننده تغییر دهیم همه کانال ها اجتماعی گنجانده شده است.

این نیست که همه جا به یکباره باشید. این در مورد قرار گرفتن در مکان مناسب، در زمان مناسب، در راه درست است، و مشکل درست را حل کند حتی اگر این “مکان” یا “راه حل” بخشی از سئو سنتی در نظر گرفته نشود. ما می توانیم از منظر بهینه سازی برای کشف، صرف نظر از کانال یا پلتفرم، به محتوا نزدیک شویم.

برای اطمینان از هدفمند بودن محتوای ما، بپرسید:

  • داستان و پیام درست چیست؟ برای این نقطه فروش خاص?

  • مخاطبان من برای این کانال چه تفاوتی دارند؟

  • این تجربه چگونه زنده خواهد شد؟

  • این تجربه از کانالی به کانال دیگر چه تفاوتی خواهد داشت؟

  • چگونه می توانیم برای هر کانال مجزا بهینه سازی کنیم؟

2. محتوای شخصی سازی شده ایجاد کنید

فراتر از تطبیق پیام با هر کانال، ما باید قالب و سبک محتوای خود را شخصی سازی کنیم تا آن را با ویژگی ها و انتظارات خاص هر پلتفرم هماهنگ کنیم. یک داستان طولانی ممکن است برای فرصت های خاص به خوبی کار کند، اما ممکن است در دیگر پلتفرم های اجتماعی مانند X یا YouTube قابل استفاده مجدد نباشد.

ایجاد محتوای شخصی شده برای نیازهای منحصر به فرد هر کانال، نه تنها درک دقیقی از ویژگی های هر رسانه، بلکه همچنین از مخاطبان هدف شما را نشان می دهد.

  اکنون تصاویر و نوشته تولید می کند

نوع محتوایی که در هر کانال به خوبی کار می کند و الزامات خاص هر کدام (مانند محدودیت کاراکترها، طول ویدیو و غیره) را در نظر بگیرید. مردم محتوا و رسانه ها را به طور متفاوتی در وب مصرف می کنند، و ما باید آن را تشخیص دهیم. هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد.

ایجاد محتوای شخصی‌شده در کانال‌ها برای بهبود تعامل با:

  • طول و قالب محتوا را تطبیق دهید: طول و قالب محتوای خود را بسته به پلتفرم تنظیم کنید. رسانه های اجتماعی ممکن است به پست های مختصر نیاز داشته باشند، در حالی که پست های مهمان یا پلتفرم هایی مانند لینکدین می توانند محتوای طولانی تری را در خود جای دهند. همچنین ممکن است لازم باشد از انواع مختلف محتوا مانند ویدئو، اینفوگرافیک یا تصاویر استفاده کنید.

  • از تصاویر بصری مناسب استفاده کنید: عناصر بصری را با پلت فرم تطبیق دهید. برای مثال اینستاگرام و پینترست بسیار بصری هستند و نیاز به تصاویر چشم نواز دارند، در حالی که لینکدین ممکن است به گرافیک یا اینفوگرافیک حرفه ای نیاز داشته باشد.

  • ارزش اضافه کنید و کاراکتر را القا کنید: کسب و کار خود را با ایده ها و نظرات خود به یک برند ارتقا دهید. از مخاطبان خود دعوت کنید تا با درخواست پاسخ، نظرات و نظرات در گفتگو مشارکت کنند. مشارکت مخاطب را به روشی که برای پلتفرم مناسب است، اولویت بندی کنید.

3. بر این اساس بهینه سازی کنید

ارتباط موثر به انتخاب کانال مناسب برای پیام ما بستگی دارد و این اغلب فراتر از جستجوی سنتی است. خود تعریف تحقیق تغییر کرده است. تیک تاک و اینستاگرام بعد از گوگل از بزرگترین موتورهای جستجو هستند. مصرف کنندگان از آمازون به عنوان فروشگاه یکپارچه و یوتیوب به عنوان دانشگاه خود استفاده می کنند. جزر و مد پلتفرم های اجتماعی می تواند سرتان را به هم بزند. مردم دیگر منفعلانه رسانه ها را مصرف نمی کنند. آنها فعالانه آنچه را که می خواهند دنبال می کنند.

  What is anchor text | How to optimize anchor text for SEO

متخصصان روابط عمومی در شناسایی مناسب‌ترین پلت‌فرم‌ها یا رسانه‌ها برای ارتباط با مخاطبان هدف خود عالی هستند. متخصصان سئو می توانند از این استراتژی ها استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که محتوای ما نیز در زمان مناسب به افراد مناسب می رسد. ما باید جایی باشیم که مخاطبان هدف ما هستند و در هر نقطه تماسی به جای ایندکس ، بیش از حد در انتهای قیف، تعامل را افزایش دهیم.

برای بهبود اعتبار برند خارج از اصول استاندارد سئو فکر کنیدTM و اعتبار در تمامی کانال ها:

  • روابط عمومی سنتی: تلاش‌های روابط عمومی مانند بیانیه‌های مطبوعاتی، پست‌های مهمان و مصاحبه‌های کارشناسان می‌تواند منجر به ذکر و پیوند در وب‌سایت‌های معتبر شود و اعتبار یک برند را در عمودهای مختلف افزایش دهد. از رهبران فکری در فضا استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که پیوندهای اجتماعی و تبلیغات در هر مشارکت گنجانده شده است.

  • ارتقاء اجتماعی: فراتر از یک بیانیه مطبوعاتی استاندارد یا فهرست راهنمای صنعت فکر کنید. چگونه این داستان به طور خاص به رسانه های اجتماعی ترجمه می شود؟ ما می توانیم پست های اجتماعی را برای فاکتورهای رتبه بندی منحصر به فرد هر پلت فرم اجتماعی مختلف بهینه کنیم. به طور گسترده پذیرفته شده است که پیوندهای اجتماعی مستقیماً بر رتبه بندی SEO تأثیر نمی گذارند. با این حال، اشتراک‌گذاری فعال محتوا در رسانه‌های اجتماعی، قدرت برند را افزایش می‌دهد (در این مورد بیشتر!)، اثبات اجتماعی، و موقعیت یک برند را به عنوان یک مرجع در صنعت تقویت می‌کند.

  • مشارکت اینفلوئنسرها: درست مانند ترویج اجتماعی سنتی، مشارکت صحیح اینفلوئنسر می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و حس اعتماد ایجاد کند. داستان هایی را شناسایی کنید که می توانند از طریق تأثیرگذاران مرتبط در صنعت شما استفاده شوند. جمعیت شناسی مخاطب اینفلوئنسر بالقوه شما چیست؟ چه فراخوانی برای اقدام ممکن است منطقی باشد؟ مهمتر از آن، آیا ارزش سرمایه گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ را دارد؟

  • انحراف اخبار: اجرای این تاکتیک تولید محتوایی که از موضوعات پرطرفدار یا اخبار فوری استفاده می کند دشوار است، اما نتایج ارزشش را دارد. با نگه داشتن انگشت خود بر روی نبض اخبار، می توانید تعیین کنید که آیا گرایش های مرتبط با داستان های برندی که تعریف کرده اید وجود دارد یا خیر. این می تواند با دستیابی به مخاطبان گسترده تر، سئو را پشتیبانی کند و منجر به پیوندهای ارزشمند و اعتبار شود. با این حال، این تاکتیک متکی بر توانایی تولید نظرات کارشناسانه و محتوای با کیفیت بالا در زمان مناسب است. برای موفقیت واقعی جک خبری، نیاز به درک عمیق آخرین اطلاعات و توانایی ارائه سریع محتوای با کیفیت دارد.

  هشدار به کاربران گوگل در مورد افزایش کمپین های تبلیغاتی مضر

منبع: https://moz.com/blog/pr-critical-to-seo-success