وبلاگ

از این تاکتیک برای کسب درآمد در کمپین های سئو خود استفاده کنید

استفاده از اصول چابک برای سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر، بازاریابان در حال حرکت در چشم‌انداز وسیع بازاریابی دیجیتال هستند، در اقیانوسی از محتوا رقابت می‌کنند و در آرزوی استراتژی‌ای هستند که رتبه‌بندی را بهبود بخشد و به طور یکپارچه آنها را به درآمد ملموس تبدیل کند. یافتن رویکردی که همه اینها را یکپارچه کند حیاتی است.

به کارشناسان بازاریابی جستجو بپیوندید و فرآیند ایجاد یک استراتژی تبدیل‌محور در یک کمپین سئو و روابط عمومی دیجیتال را بیاموزید که باعث تبدیل و درآمد می‌شود.

با ثبت نام و شرکت بیشتر بدانید «از صفر تا قهرمان: بازاریابی مبتنی بر ستون را در سئو و کمپین‌های دیجیتالی خود برای افزایش درآمد اعمال کنید.» توسط DemandJump برای شما آورده شده است.


برای مشاهده وبینارهای بیشتر جستجوگر سرزمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه نویسندگی و بازاریابی محتوا، تخصص سینتیا در زمینه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او فیلمنامه نویس / تهیه کننده برای CNBC.com بوده و رهبری فکری را برای آن ایجاد کرده است. KPMG. سینتیا بومی کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.

منبع: https://searchengineland.com/use-this-tactic-to-drive-revenue-on-your-seo-campaigns-433528

  Programmatic SEO, Explained for Beginners