از ChatGPT برای ایجاد یک سفر مشتری استفاده کنید
وبلاگ

از ChatGPT برای ایجاد یک سفر مشتری استفاده کنید

سپس در مورد نقاط دردناک این مرحله خاص از سفر کاربر سؤال خواهیم کرد. آن را یک سوال بعدی در نظر بگیرید. بیایید خدمات شخصی سازی شده را انتخاب کنیم.

از ChatGPT می‌پرسیم: “می‌خواهم درباره این انگیزه خاص بیشتر بدانم. رایج‌ترین مشکلات برای کاربران چیست؟” و مجدداً با لیستی از نگرانی‌ها پاسخ می‌دهد، و این فهرست شامل خدمات دوستدار حیوانات خانگی، نگرانی‌های بهداشتی، اولویت برای خدمات سازگار با محیط زیست و غیره است.

مجدداً، این لیست از نقاط ضعف را در صفحه گسترده خود در زیر Milestones کپی و جایگذاری کنید.

ما اکنون مرحله ای از سفر داریم که در مورد خدمات شخصی سازی شده است و فهرستی از مراحلی که در آن مرحله قرار می گیرند.

سپس برمی گردی و تمام این روند را برای تمام انگیزه ها و نقاط دردناک خود تکرار می کنی.

سفر کاربر را در یک صفحه گسترده کامل کنید

هنگامی که این کار را انجام دادید، یک سفر کامل کاربر در یک صفحه گسترده با مراحل و نقاط عطف خواهید داشت.

اگر می‌خواهید درباره نقشه‌برداری این سفر مشتری در وب‌سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، پست وبلاگ من را بررسی کنید، جایی که من به شما گام به گام نحوه انجام آن را نشان می‌دهم. لینک زیر است:

5 مرحله برای ایجاد نقشه سفر کاربر برای استراتژی سئو

می توانید از آن به عنوان اولین گام برای هدایت استراتژی محتوای خود و ملاقات با مشتریان خود در جایی که در سفر هستند استفاده کنید.

با تشکر.

رونویسی توسط Speechpad

منبع: https://moz.com/blog/chatgpt-customer-journey-whiteboard-friday

  What Is a Top Level Domain (TLD)? Top Level Domains Explained