وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 فوریه 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل با اپراتورهای کلیدواژه منفی در جستجوی خرید مشکل دارد. چرخ و فلک های خرید گوگل به صورت پویا نتایج زیر را تغییر می دهند. گوگل در حال آزمایش محو شدن متن در قطعات نتایج جستجو است. جستجوی بینگ پیوندهای فرعی را ارائه می دهد. بینگ صفحه بعدی را آزمایش می کند و پیوندهای صفحه را در پاورقی تازه می کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • اشکال با اپراتور جستجوی حذف Google Shopping

    Google یک اشکال تایید شده در مورد استفاده از اپراتورهای جستجوی منفی، راهی برای حذف کلمات از نتایج جستجوی شما، در Google Shopping دارد. دنی سالیوان، رهبر لینک جستجوی گوگل، این مشکل را در X تایید کرد و گفت: “ما با مشکلی مواجه شدیم که در برخی از نتایج خرید کار نمی کرد. ممکن است این مشکل هنوز حل نشده باشد.”

  • پیوندهای فرعی جستجوی بینگ (پیوندهای سایت قابل گسترش)

    گاهی اوقات می‌توان پیوندهای سایت جستجوی بینگ را برای نمایش پیوندهای فرعی، پیوندهای سایت در سطح عمیق‌تر گسترش داد. این چیزی است که گوگل هر از گاهی آن را آزمایش کرده است، اما این کاری است که Bing Search در حال حاضر روی موبایل انجام می دهد، حداقل برای من.

  • چرخ فلک خرید Google به صورت پویا محصولات زیر را تغییر می دهد

    Google این جدیدترین سبک‌ها را ارائه می‌کند و چرخ فلک‌های ظاهری را برای سؤالات خاص لباس خریداری می‌کند. اکنون وقتی چرخ فلک را مرور می کنید، Google به صورت پویا محصولات فهرست شده در زیر را تغییر می دهد.


  • Google هنگام پیمایش، متن موجود در قطعه‌های نتایج جستجو را پاک می‌کند

    Google در حال آزمایش متن محو شده در قطعات نتایج جستجو است، همانطور که برای مشاهده نتایج جستجوی بیشتر به پایین حرکت می کنید. متن خاکستری روشن است، سپس با پیمایش به سمت این قطعه نتیجه جستجو سیاه و سفیدتر می شود.

  • بینگ صفحه بعد را آزمایش می کند و به جای صفحه بندی معمولی، تازه می کند

    بینگ در حال آزمایش است که نوار صفحه بندی جستجوی خود را در پایین نتایج جستجو با دکمه «صفحه بعدی» و دکمه «رفرش» جایگزین کند. این به جای نمایش تعداد صفحات نتایج جستجویی است که می توانید روی آنها کلیک کنید.


  • برش روبان در دفتر پایانه سنت جان گوگل

    دیروز، گوگل یک دفتر جدید در نیویورک، در ترمینال سنت جان افتتاح کرد. گوگل یک پست وبلاگ با جزئیات بیشتر، یک ویدیو و عکس های بیشتر دارد. اما در اینجا یک مراسم تحلیف با گوگل و سیاستمداران مهم از دیروز برگزار می شود.
  کانون توجه SEO: سنگاپور

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  گوگل توصیه های مربوط به هرزنامه و سیستم های رتبه بندی را به روز می کند

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-22-2024-36941.html