وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 1 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

من بیستمین سالگرد نگارش تحقیقم را جشن می‌گیرم – خوب، از نظر فنی، فردا. آیا Google Discover برای نمایش محتوای قدیمی‌تر بیشتر آزمایش می‌کند؟ Google نمادهای Google Pay را در جستجو به عنوان آزمایش نشان می دهد. گوگل در حال آزمایش حذف پیوند کش است. گوگل نتایج محلی را با توجیهات گیاهی آزمایش می کند. و من خلاصه ویدیوی هفتگی SEO خود را برای همه شما ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • 20 سال پوشش صنعت جستجو
    20 سال پیش فردا (2 دسامبر 2003)، من این وبلاگ را با هدف آرشیو برخی از بهترین بحث ها در جامعه بازاریابی جستجو راه اندازی کردم.

  • خلاصه ویدیوی Buzz News Search: به‌روزرسانی هسته Google تکمیل شد، به دنبال آن نوسانات شدید جستجو، داده‌های ساختاریافته جدید، افت سرنخ آگهی‌های Google و 20 سال پوشش جستجو
    به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 گوگل سرانجام این هفته منتشر شد و طولانی‌ترین به‌روزرسانی هسته‌ای است. سپس یک روز بعد …

  • Google Discover محتوای قدیمی‌تر را از ویژگی ردیابی نشان می‌دهد
    به طور معمول، Google Discover محتوایی را نشان می‌دهد که کمتر از یک روز از آن گذشته است، اما می‌تواند محتوای چند هفته، ماه یا حتی سال را نشان دهد. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، Google محتوای جدیدتر را در فید Discover نمایش می دهد. خب، ممکن است با قابلیت ردیابی جدید گوگل این موضوع تغییر کرده باشد.

  • برچسب‌هایی که Google Pay در نتایج جستجوی Google می‌پذیرد
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش یک برچسب یا نماد Google Pay Accepted در نتایج جستجوی گوگل است. این برچسب نشان‌واره super G را به همراه کلمات «پرداخت پذیرفته شده» در کنار قطعاتی از نتایج جستجو که از Google Pay پشتیبانی می‌کنند، نشان می‌دهد و آنها را در داده‌های ساختاریافته‌شان یادداشت می‌کند.

  • گوگل ممکن است در حال آزمایش حذف پیوند کش از نتایج جستجو باشد
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش حذف پیوند حافظه پنهان قطعه نتیجه جستجو برای این جعبه نتایج است. من در حال آزمایشی هستم که پیوند حافظه پنهان دیگر در دسترس نیست، اما در حالی که اتصال قطع شده است، آن را امتحان می کنم. بنابراین من گمان می کنم که گوگل در حال آزمایش حذف گزینه پیوند کش است.

  • فهرست محلی Google با توجیه/برچسب «غذاهای گیاهی سرو می‌کند»
    Google در حال حاضر در حال آزمایش یک توجیه (یا برچسب) برای لیست رستوران های محلی در جستجوی Google و Google Maps است که می گوید “غذاهای گیاهی سرو می کند” با نماد برگ سبز.

  • گوگل زوریخ از Lego Robotics & Coding استقبال می کند
    گوگل میزبان رویدادی به نام Lego Robotics and Coding در دفتر گوگل در زوریخ سوئیس بود. این بدان معناست که ربات ها در دفتر وجود داشتند. در اینجا تعدادی از این عکس‌ها را در اینستاگرام قرار داده‌ایم.
  نحوه تشخیص محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی و سرقت ادبی

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-01-2023-36482.html